Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Managerka pre advokátsku kanceláriu
Matching s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1. marec 2020 / možná dohoda skôr
1. marec 2020 / možná dohoda skôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacPonúkaná mzda je na úrovni od cca 1000 EUR btt. Jej finálna úroveň závisí od skúsenosti uchádzača/uchádzačky.
1 000 - 1 200 EUR/mesiacPonúkaná mzda je na úrovni od cca 1000 EUR btt. Jej finálna úroveň závisí od skúsenosti uchádzača/uchádzačky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, úspešnú advokátsku kanceláriu poskytujúcu komplexné právne poradenstvo a servis, hľadáme šikovnú/ého kolegyňu/u na pozíciu Office manažéra. Vaše úlohy a zodpovednosti budú tvoriť nasledovné činnosti:
• Príprava podkladov pre účtovníctvo, mesačná fakturácia a zasielanie faktúr klientom
• Starostlivosť o agendu zamestnancov, administratívne činnosti, prihlasovanie zamestnancov na školenia a pod.
• Elektronické podávanie, odosielanie a preberanie pošty
• Komunikácia s IT oddelením, evidencia výpočtovej techniky, správa tlačiarní
• Podpora pre zamestnancov, práca v MS Word ((cca 40 - 50% pracovného času), formátovanie zmlúv a pod., prepájanie a vybavovanie telefonátov
• Komunikácia s rôznymi dodávateľmi, objednávanie tovaru, ako kancelárske potreby, právnická literatúra, občerstvenie a pod.
• Evidencia BOZP, interné smernice
• Starostlivosť o klientske spisy
• Vítanie a usádzanie návštev
• Príprava podkladov pre účtovníctvo, mesačná fakturácia a zasielanie faktúr klientom
• Starostlivosť o agendu zamestnancov, administratívne činnosti, prihlasovanie zamestnancov na školenia a pod.
• Elektronické podávanie, odosielanie a preberanie pošty
• Komunikácia s IT oddelením, evidencia výpočtovej techniky, správa tlačiarní
• Podpora pre zamestnancov, práca v MS Word ((cca 40 - 50% pracovného času), formátovanie zmlúv a pod., prepájanie a vybavovanie telefonátov
• Komunikácia s rôznymi dodávateľmi, objednávanie tovaru, ako kancelárske potreby, právnická literatúra, občerstvenie a pod.
• Evidencia BOZP, interné smernice
• Starostlivosť o klientske spisy
• Vítanie a usádzanie návštev
Zamestnanecké výhody, benefity
• Dobrá tímová atmosféra a ľudský prístup
• Pravidelné koncoročné bonusy (odvíjajúce sa od výsledkov a prístupu k práci)
• Príjemné profesionálne pracovné prostredie priamo v historickom centre mesta
• Stabilná a dlhodobá spolupráca
• Možnosť jazykového vzdelávania
• Zamestnanecké teambuildingy
• Možnosť stabilného a dlhodobého pôsobenia v etablovanej advokátskej kancelárii
• Pravidelné koncoročné bonusy (odvíjajúce sa od výsledkov a prístupu k práci)
• Príjemné profesionálne pracovné prostredie priamo v historickom centre mesta
• Stabilná a dlhodobá spolupráca
• Možnosť jazykového vzdelávania
• Zamestnanecké teambuildingy
• Možnosť stabilného a dlhodobého pôsobenia v etablovanej advokátskej kancelárii
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem a chuť dlhodobo pracovať v dobrej firme so skvelou firemnou kultúrou, pošlite nám Váš životopis na doleuvedenú mailovú adresu. Vopred ďakujeme za Váš záujem, kontaktovať ohľadne osobného stretnutia budeme len uchádzačov napĺňajúcich požadované kritéria. Pozícia je určená pre Office manažéra, pre ktorého je atraktívna práca s dokumentami, má výborné komunikačné zručnosti, je samostatný a spoľahlivý.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Právnické činnosti
Našim klientom je úspešná advokátska kancelária poskytujúca komplexné právne poradenstvo a servis. Spoločnosť poskytuje svojim lokálnym aj zahraničným klientom päťhviezdičkový servis v oblastiach: obchodné právo, M&A agenda, bankové a finančné právo, sporová agenda, právo nehnuteľností, právo cenných papierov, občianske právo, pracovné právo, antimonopolné právo, právo verejného obstarávania.
Našim klientom je úspešná advokátska kancelária poskytujúca komplexné právne poradenstvo a servis. Spoločnosť poskytuje svojim lokálnym aj zahraničným klientom päťhviezdičkový servis v oblastiach: obchodné právo, M&A agenda, bankové a finančné právo, sporová agenda, právo nehnuteľností, právo cenných papierov, občianske právo, pracovné právo, antimonopolné právo, právo verejného obstarávania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Skúsenosti minimálne 2-3 roky na pozícii Office managera/ky alebo Recepčnej / Back Office Špecialistu/ky sú podmienkou
• Skúsenosti s administratívnymi organizačnými prácami vo firme sú podmienkou
• Skúsenosti s komunikáciou s klientmi a prípravou podkladov pre účtovníctvo sú veľkou výhodou
• Znalosť anglického jazyka aspoň na mierne pokročilej úrovni je výhodou
• Príjemné a profesionálne vystupovanie
• Zodpovednosť a chuť k práci
• Rozvinuté organizačné zručnosti a schopnosť stanovovania si priorít
• Vysoká miera samostatnosti ale aj tímovosť
• Spoľahlivosť a lojalita
• Skúsenosti s administratívnymi organizačnými prácami vo firme sú podmienkou
• Skúsenosti s komunikáciou s klientmi a prípravou podkladov pre účtovníctvo sú veľkou výhodou
• Znalosť anglického jazyka aspoň na mierne pokročilej úrovni je výhodou
• Príjemné a profesionálne vystupovanie
• Zodpovednosť a chuť k práci
• Rozvinuté organizačné zručnosti a schopnosť stanovovania si priorít
• Vysoká miera samostatnosti ale aj tímovosť
• Spoľahlivosť a lojalita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Matching je personálno – poradenská spoločnosť, ktorá sa orientuje na služby v oblasti recruitmentu a headhuntingu. Pre spoločnosti sme partnerom pri vyhľadávaní a rozvíjaní zamestnancov. Pre uchádzačov sme mentorom ich úspešného uplatnenia na trhu práce a ďalšieho kariérneho napredovania.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 3814539
Dátum zverejnenia: 14.1.2020
2020-01-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Matching s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac