Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Martinus hľadá exekutívneho špecialistu/špecialistku pre Interné služby
Martinus, s.r.o.
Miesto práce
Martin
Martin
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
Od 530 EUR/mesiacpolovičný úväzok
Od 530 EUR/mesiacpolovičný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aká je rola tímu Interných služieb?
IS (ako tento tím v skratke voláme), poskytuje administratívnu a organizačnú podporu celému Martinusu. Ako neustále rastieme, počtom našich kníhkupectiev, internetových objednávok od našich zákazníkov, no aj počtom nás, Martinusákov, rola tímu Interných služieb naberá na dôležitosti. Komplexita kladie nároky na nastavenie procesov tak, aby boli efektívne a vyladené.
Čo ťa bude na tejto pozícií zamestnávať?
Objednávanie a evidencia - Časť tvojej práce bude podpora iných martinusáckych oddelení. Predstaviť si to môžeš ako objednávanie tovaru z Ikey pre oddelenie expanzie, objednávanie kancelárskych potrieb pre naše kníhkupectvá či zabezpečovanie rôznych služieb ako napríklad čistenie tulivakov na našej centrále. Súčasťou týchto úloh je komunikácia s dodávateľmi a kolegami, stráženie dodacích lehôt a dôsledné evidovanie všetkých objednávok v našich systémoch.
Benefity pre kolegov - Administratívnejšia časť tvojej práce bude spočívať v spracovaní niektorých benefitov pre našich Martinusákov, ako je vytváranie darčekových poukážok, zriaďovanie a rušenie multisport kariet či dohľad nad našou firemnou knižnicou.
Rôznorodá operatíva - No a čas, ktorý ti zostane ti naplnia ďalšie exekutívne úlohy podľa aktuálnych potrieb tvojho ako aj ďalších tímov typu vytlačenie plagátov pre naše kníhkupectvá či rezervácie ubytovania pre kolegov na služobných cestách. Nudiť sa rozhodne nebudeš :-)
IS (ako tento tím v skratke voláme), poskytuje administratívnu a organizačnú podporu celému Martinusu. Ako neustále rastieme, počtom našich kníhkupectiev, internetových objednávok od našich zákazníkov, no aj počtom nás, Martinusákov, rola tímu Interných služieb naberá na dôležitosti. Komplexita kladie nároky na nastavenie procesov tak, aby boli efektívne a vyladené.
Čo ťa bude na tejto pozícií zamestnávať?
Objednávanie a evidencia - Časť tvojej práce bude podpora iných martinusáckych oddelení. Predstaviť si to môžeš ako objednávanie tovaru z Ikey pre oddelenie expanzie, objednávanie kancelárskych potrieb pre naše kníhkupectvá či zabezpečovanie rôznych služieb ako napríklad čistenie tulivakov na našej centrále. Súčasťou týchto úloh je komunikácia s dodávateľmi a kolegami, stráženie dodacích lehôt a dôsledné evidovanie všetkých objednávok v našich systémoch.
Benefity pre kolegov - Administratívnejšia časť tvojej práce bude spočívať v spracovaní niektorých benefitov pre našich Martinusákov, ako je vytváranie darčekových poukážok, zriaďovanie a rušenie multisport kariet či dohľad nad našou firemnou knižnicou.
Rôznorodá operatíva - No a čas, ktorý ti zostane ti naplnia ďalšie exekutívne úlohy podľa aktuálnych potrieb tvojho ako aj ďalších tímov typu vytlačenie plagátov pre naše kníhkupectvá či rezervácie ubytovania pre kolegov na služobných cestách. Nudiť sa rozhodne nebudeš :-)
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na vlastné vzdelávanie, ktoré môžeš použiť na workshopy/konferencie/kurzy či iné typy vzdelávania súvisiace s tvojou pozíciou
- zľavy na knižný a neknižný tovar
- letné/vianočné/narodeninové poukážky na nákup kníh
- pravidelné martinusácke teambuildingy (tímové raňajky, Martinus víkend…)
- možnosť interného koučingu a vzdelávania
- prostredie stabilnej firmy s otvorenou a inkluzívnou firemnou kultúrou
- zľavy na knižný a neknižný tovar
- letné/vianočné/narodeninové poukážky na nákup kníh
- pravidelné martinusácke teambuildingy (tímové raňajky, Martinus víkend…)
- možnosť interného koučingu a vzdelávania
- prostredie stabilnej firmy s otvorenou a inkluzívnou firemnou kultúrou
Informácie o výberovom konaní
- Pošli nám svoj životopis a motivačný list, ktorý by ťa mal vystihovať a opísať tvoju motiváciu pre túto pozíciu.
- Pozícia je aktuálne dimenzovaná na polovičný úväzok, to znamená približne 4 hodiny denne.
- Pracovná doba je čiastočne flexibilná, avšak budeme radi, ak sa vieš na našej centrále v Martine zastaviť osobne každý deň.
- Pripoj prosím aj krátku odpoveď (max. jedna A4) na otázku:
“Kedy/pri akej príležitosti si naposledy využil svoju systematickosť/poriadkumilovnosť a vniesol si do chaosu systém? Prípadne to môže byť projekt, ktorý si vďaka svojej štrukturovanosti dotiahol do úspešného konca”
Budeme sa na teba tešiť :-)
- Pozícia je aktuálne dimenzovaná na polovičný úväzok, to znamená približne 4 hodiny denne.
- Pracovná doba je čiastočne flexibilná, avšak budeme radi, ak sa vieš na našej centrále v Martine zastaviť osobne každý deň.
- Pripoj prosím aj krátku odpoveď (max. jedna A4) na otázku:
“Kedy/pri akej príležitosti si naposledy využil svoju systematickosť/poriadkumilovnosť a vniesol si do chaosu systém? Prípadne to môže byť projekt, ktorý si vďaka svojej štrukturovanosti dotiahol do úspešného konca”
Budeme sa na teba tešiť :-)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ako si ťa predstavujeme :)
- spoľahlivosť je tvoje druhé meno
- robí ti radosť, keď môžeš život druhých spraviť jednoduchším alebo pomôcť im vyriešiť akýkoľvek problém
- máš výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vieš si dobre plánovať čas a úlohy riešiť samostatne a zodpovedne
- máš schopnosť dobre zvládať nápor práce a zachovať si pritom úsmev na tvári
- Excel je tvojím dobrým kamarátom a práca s PC ti nerobí žiadny problém (MS Office, Google docs)
- máš silný vnútorný drive, chceš sa rozvíjať a učiť nové veci
- spoľahlivosť je tvoje druhé meno
- robí ti radosť, keď môžeš život druhých spraviť jednoduchším alebo pomôcť im vyriešiť akýkoľvek problém
- máš výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vieš si dobre plánovať čas a úlohy riešiť samostatne a zodpovedne
- máš schopnosť dobre zvládať nápor práce a zachovať si pritom úsmev na tvári
- Excel je tvojím dobrým kamarátom a práca s PC ti nerobí žiadny problém (MS Office, Google docs)
- máš silný vnútorný drive, chceš sa rozvíjať a učiť nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Martinus a Foxford je veľká partia nadšených a sem-tam uletených ľudí s opakujúcimi sa diagnózami – knihomoľ či kávoľub. Spájame ľudí s knihami, aby v sebe rozvíjali to dobré: cez naše kamenné kníhkupectvá, kaviarne aj internetové obchody, na Slovensku i v Česku, kde patríme medzi najväčších kníhkupcov vôbec.
Veľkosť však nikdy nebola naším hlavným cieľom. Tým je byť najlepší pre našich zákazníkov, pre ľudí, s ktorými spolupracujeme a denno-denne prinášame tisícky malých i veľkých príbehov, ktoré robia ich deň krajším. Snívame o krajine, ktorá číta a posúva sa vpred: my tomu chceme prispievať aj podporou čítania u mladých ľudí (projekt Krajina čitateľov), začínajúcich podnikateľov, mentorovaním start-upov či organizácií ako Dobrý Anjel či Slovenská debatná asociácia.
Našu prácu už ocenilo viacero organizácií:
- V rokoch 2019 až 2022 sme získali prvenstvo v prieskume KPMG ako Zákaznícky najobľúbenejšia značka na Slovensku
- V rokoch 2014-2020 sme sa napríklad stali absolútnymi víťazmi prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka.
- Niekoľkokrát sme sa objavili v prvej päťke ocenených v súťaži Najatraktívnejší zamestnávateľ
- Náš CEO Mišo Meško sa v roku 2020 stal víťazom EY Podnikateľ roka a je TREND TOP Manažér roka 2018
- V roku 2012 sme získali hlavnú cenu v oceňovaní Via Bona Slovakia pre malé a stredné podniky za uplatňovanie princípov zodpovedného podnikania
- Naše marketingové kampane za uplynulé roky získali viacero klincov v celoslovenskej reklamne súťaži Zlatý klinec
Na toto všetko sme hrdí a vážime si to. V rámci našej hodnoty #stálelepší sa zároveň snažíme napredovať ďalej. Budeme radi, ak budeš chcieť byť súčasťou tejto našej cesty a pridáš sa k nám!
Tisíce príbehov. Jedno kníhkupectvo. Martinus.
Veľkosť však nikdy nebola naším hlavným cieľom. Tým je byť najlepší pre našich zákazníkov, pre ľudí, s ktorými spolupracujeme a denno-denne prinášame tisícky malých i veľkých príbehov, ktoré robia ich deň krajším. Snívame o krajine, ktorá číta a posúva sa vpred: my tomu chceme prispievať aj podporou čítania u mladých ľudí (projekt Krajina čitateľov), začínajúcich podnikateľov, mentorovaním start-upov či organizácií ako Dobrý Anjel či Slovenská debatná asociácia.
Našu prácu už ocenilo viacero organizácií:
- V rokoch 2019 až 2022 sme získali prvenstvo v prieskume KPMG ako Zákaznícky najobľúbenejšia značka na Slovensku
- V rokoch 2014-2020 sme sa napríklad stali absolútnymi víťazmi prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka.
- Niekoľkokrát sme sa objavili v prvej päťke ocenených v súťaži Najatraktívnejší zamestnávateľ
- Náš CEO Mišo Meško sa v roku 2020 stal víťazom EY Podnikateľ roka a je TREND TOP Manažér roka 2018
- V roku 2012 sme získali hlavnú cenu v oceňovaní Via Bona Slovakia pre malé a stredné podniky za uplatňovanie princípov zodpovedného podnikania
- Naše marketingové kampane za uplynulé roky získali viacero klincov v celoslovenskej reklamne súťaži Zlatý klinec
Na toto všetko sme hrdí a vážime si to. V rámci našej hodnoty #stálelepší sa zároveň snažíme napredovať ďalej. Budeme radi, ak budeš chcieť byť súčasťou tejto našej cesty a pridáš sa k nám!
Tisíce príbehov. Jedno kníhkupectvo. Martinus.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4782639
Dátum zverejnenia: 12.3.2024
2024-03-12
lokalita: Martin Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Martinus, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 530 EUR/mesiac