Martinus hľadá office manažéra/Exekutívneho špecialistu

Martinus, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
apríl 2024
Mzdové podmienky (brutto)
530 - 550 EUR/mesiacpolovičný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si náš človek?
- Vieš žonglovať s rôznymi úlohami naraz a stále s úsmevom na tvári?
- Máš rád/a poriadok v prioritách, v policiach s knihami aj kancelárskych šuplíkoch? :-)
- Si dušou hostiteľ/ka a tešíš sa, keď sa môžeš starať o pohodlie druhých?
Trikrát “áno”? Čítaj ďalej!

Pre bratislavskú kanceláriu hľadáme šikovného a akčného office manažéra/manažérku, ktorý/á bude denne (primárne v doobedných hodinách) zabezpečovať plynulý chod našich bratislavských priestorov. Okrem operatívnych úloh sa nebude báť prijať zodpovednosť aj za menšie projektové úlohy od ďalších tímov v Martinuse a pomôže nám v kancelárii vytvárať príjemné a nápomocné prostredie plné človečiny :-)

Čo bude patriť k tvojim úlohám?
- budeš denne komunikovať s kolegami v kancelárii a riešiť ich potreby a úlohy od maličkostí až po veľké veci
- budeš tiež pravidelne riešiť objednávky od dodávateľov, aby nám k práci a šťastiu nič nechýbalo
- budeš zodpovedať za plynulý a čistý chod nášho officu, aby sme sa tu všetci cítili dobre a aj vďaka tebe nám šla práca doslova od ruky
- budeš udržiavať systém v informáciách, systémoch či tabuľkách
- nezľakneš sa ani komplexnejších projektových úloh, ktoré si budeš vedieť zodpovedne riadiť a priviesť do zdarného konca

Ako môže napríklad vyzerať tvoj deň?
Ráno prídeš do našich útulných bratislavských kancelárií na Obchodnej ulici. Skontroluješ kuchynku, vyložíš riady z umývačky a pustíš kávovar aby kolegov ráno vítala vôňa čerstvej filtrovanej kávy :-). Otvoríš pani poštárke a privítaš návštevu, ktorá prišla na stretnutie za niektorým z našich kolegov. Počas dňa riešiš objednávku kancelárskych potrieb a kolega ťa prišiel poprosiť o vybavenie vjazdu jeho auta do starého mesta. Medzitým ideš na naplánované stretnutie s našim HR tímom, kde spoločne riešite letný teambuilding. Na záver dňa ešte stihneš zadať správcovi našej budovy výrobu kľúčov pre nových kolegov. Nudiť sa rozhodne nebudeš a tvoje dni u nás budú pestré a rôznorodé :-)

Zamestnanecké výhody, benefity

- štipendium na vlastné vzdelávanie, ktoré môžeš použiť na workshopy/konferencie/kurzy či iné typy vzdelávania súvisiace s tvojou pozíciou
- zľavy na knižný a neknižný tovar
- letné/vianočné/narodeninové poukážky na nákup kníh
- pravidelné martinusácke teambuildingy (tímové raňajky, Martinus víkend…)
- možnosť interného koučingu a vzdelávania
- prostredie stabilnej firmy s otvorenou a inkluzívnou firemnou kultúrou

Informácie o výberovom konaní

- Pošli nám svoj životopis a motivačný list, ktorý by ťa mal vystihovať a opísať tvoju motiváciu pre túto pozíciu.
- Pozícia je aktuálne dimenzovaná na polovičný úväzok, to znamená približne 4 hodiny denne. Pracovná doba je čiastočne flexibilná, niektoré aktivity je možné robiť z home office, avšak budeme radi, ak sa vieš v kancelárii zastaviť osobne takmer každý deň.
- Pripoj prosím aj krátku odpoveď (max. jedna A4) na otázku:
“Kedy/pri akej príležitosti si naposledy využil svoju systematickosť/poriadkumilovnosť a vniesol si do chaosu systém? Prípadne to môže byť projekt, ktorý si vďaka svojej štrukturovanosti dotiahol do úspešného konca”
- Budeme sa na teba tešiť! :-)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- základná práca s Excelom ti nie je cudzia, pretože vieš ako veľmi ti vie zjednodušiť život
- si organizovaný, zodpovedný a máš priam nutkanie vnášať do vecí systém a poriadok
- si pozorný k svojmu okoliu - všímaš si, čo by sa dalo zlepšiť, posunúť a neváhaš sa do toho proaktívne pustiť
- nechýba ti nadšenie, vášeň a človečina - láka ťa predstava stať sa pomyselným srdcom našej bratislavskej kancelárie :-)
- angličtinu ovládaš na dobrej úrovni a si pripravený ju z času na čas použiť (napríklad pri bookovaní ubytovania v zahraničí)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Martinus a Foxford je veľká partia nadšených a sem-tam uletených ľudí s opakujúcimi sa diagnózami – knihomoľ či kávoľub. Spájame ľudí s knihami, aby v sebe rozvíjali to dobré: cez naše kamenné kníhkupectvá, kaviarne aj internetové obchody, na Slovensku i v Česku, kde patríme medzi najväčších kníhkupcov vôbec.

Veľkosť však nikdy nebola naším hlavným cieľom. Tým je byť najlepší pre našich zákazníkov, pre ľudí, s ktorými spolupracujeme a denno-denne prinášame tisícky malých i veľkých príbehov, ktoré robia ich deň krajším. Snívame o krajine, ktorá číta a posúva sa vpred: my tomu chceme prispievať aj podporou čítania u mladých ľudí (projekt Krajina čitateľov), začínajúcich podnikateľov, mentorovaním start-upov či organizácií ako Dobrý Anjel či Slovenská debatná asociácia.

Našu prácu už ocenilo viacero organizácií:

- V rokoch 2019 až 2022 sme získali prvenstvo v prieskume KPMG ako Zákaznícky najobľúbenejšia značka na Slovensku
- V rokoch 2014-2020 sme sa napríklad stali absolútnymi víťazmi prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka.
- Niekoľkokrát sme sa objavili v prvej päťke ocenených v súťaži Najatraktívnejší zamestnávateľ
- Náš CEO Mišo Meško sa v roku 2020 stal víťazom EY Podnikateľ roka a je TREND TOP Manažér roka 2018
- V roku 2012 sme získali hlavnú cenu v oceňovaní Via Bona Slovakia pre malé a stredné podniky za uplatňovanie princípov zodpovedného podnikania

- Naše marketingové kampane za uplynulé roky získali viacero klincov v celoslovenskej reklamne súťaži Zlatý klinec

Na toto všetko sme hrdí a vážime si to. V rámci našej hodnoty #stálelepší sa zároveň snažíme napredovať ďalej. Budeme radi, ak budeš chcieť byť súčasťou tejto našej cesty a pridáš sa k nám!

Tisíce príbehov. Jedno kníhkupectvo. Martinus.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4781317  Dátum zverejnenia: 11.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 530 EUR/mesiac