Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Martinus hľadá manažéra/ku zákazníckeho šťastia
Martinus, s.r.o.
Miesto práce
Martin
Martin
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
3/2021
3/2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naším poslaním v Martinuse je spájať ľudí s knihami, aby v sebe rozvíjali to dobré. Každý deň robíme všetko pre to, aby sme našich zákazníkov spojili s príbehmi, no ako to už býva, niekedy aj tie najlepšie príbehy majú komplikovanú zápletku a práve na jej rozpletenie je tu náš zákaznícky servis.
K našim agentom zákazníckeho šťastia hľadáme manažéra tímu, ktorý bude ďalej stavať na tom, čo už funguje, nebude sa báť zlepšovať to, čo by sme mohli robiť lepšie a z každej jeho komunikácie bude cítiť naše hodnoty: #človečina, #wow, #vášeň #stálelepší.
Mal/a by si ním byť práve ty?
- Rád sa na veci pozeráš systematicky, zlepšuješ existujúce procesy a ak je potrebné vytváraš nové?
- Baví ťa viesť ľudí a skúsenosť ti potvrdila, že nech je situácia akokoľvek náročná, ty dokážeš byť pre kolegov oporou?
- Tvoja superschopnosť je, že dokážeš na rovnakú otázku odpovedať aj tisíckrát a aj tak adresát získa dojem, že si tu len pre neho?
- Cítiš obrovskú radosť, keď sa ti podarí zlepšiť deň človeku, ktorý bol pred komunikáciou s tebou nahnevaný?
Čo bude patriť k tvojim úlohám?
Už dnes naši agenti zákazníckeho šťastia robia všetko preto, aby naši zákazníci mali s Martinusom výbornú skúsenosť. Tvojou úlohou bude na tom stavať a neustále hľadať nové cesty, ako zákaznícku skúsenosť knihomoľov posúvať vpred. Na to budeš potrebovať vnímať vyslovené aj nevyslovené želania zákazníkov a spolupracovať s kolegami naprieč Martinusom, aby sa dôležité informácie dostali na tie správne miesta.
Kedy budeš vo svojich úlohách úspešný/á?
- ak máš skúsenosť s vedením tímu, záleží ti na tvojich kolegoch a chceš, aby sa za každých okolností cítili v práci príjemne
- ak ti je blízke učiť sa rýchlo, ideálne by si sa mal/a cítiť komfortne, aj keď je informácií kvantum a sú aj z technickejších/analytickejších oblastí
- ak máš záľubu v práci s dátami a zákazníckymi systémami, nedokážeš sa pozerať na to, ak nejaká informácia, ktorá by mohla zlepšiť zákaznícky zážitok nie je zaznamenaná
- ak ťa komunikácia veľmi baví a zároveň vieš počúvať s empatiou
- ak ťa nevydesí ani riešenie komplikovaných situácií, pretože vždy chceš hľadať správne riešenia a dotiahnuť ich do konca
- ak vieš, čo všetko vplýva na skvelú zákaznícku skúsenosť a ty máš neprekonateľnú chuť posúvať jej latku vždy o stupienok vyššie
K našim agentom zákazníckeho šťastia hľadáme manažéra tímu, ktorý bude ďalej stavať na tom, čo už funguje, nebude sa báť zlepšovať to, čo by sme mohli robiť lepšie a z každej jeho komunikácie bude cítiť naše hodnoty: #človečina, #wow, #vášeň #stálelepší.
Mal/a by si ním byť práve ty?
- Rád sa na veci pozeráš systematicky, zlepšuješ existujúce procesy a ak je potrebné vytváraš nové?
- Baví ťa viesť ľudí a skúsenosť ti potvrdila, že nech je situácia akokoľvek náročná, ty dokážeš byť pre kolegov oporou?
- Tvoja superschopnosť je, že dokážeš na rovnakú otázku odpovedať aj tisíckrát a aj tak adresát získa dojem, že si tu len pre neho?
- Cítiš obrovskú radosť, keď sa ti podarí zlepšiť deň človeku, ktorý bol pred komunikáciou s tebou nahnevaný?
Čo bude patriť k tvojim úlohám?
Už dnes naši agenti zákazníckeho šťastia robia všetko preto, aby naši zákazníci mali s Martinusom výbornú skúsenosť. Tvojou úlohou bude na tom stavať a neustále hľadať nové cesty, ako zákaznícku skúsenosť knihomoľov posúvať vpred. Na to budeš potrebovať vnímať vyslovené aj nevyslovené želania zákazníkov a spolupracovať s kolegami naprieč Martinusom, aby sa dôležité informácie dostali na tie správne miesta.
Kedy budeš vo svojich úlohách úspešný/á?
- ak máš skúsenosť s vedením tímu, záleží ti na tvojich kolegoch a chceš, aby sa za každých okolností cítili v práci príjemne
- ak ti je blízke učiť sa rýchlo, ideálne by si sa mal/a cítiť komfortne, aj keď je informácií kvantum a sú aj z technickejších/analytickejších oblastí
- ak máš záľubu v práci s dátami a zákazníckymi systémami, nedokážeš sa pozerať na to, ak nejaká informácia, ktorá by mohla zlepšiť zákaznícky zážitok nie je zaznamenaná
- ak ťa komunikácia veľmi baví a zároveň vieš počúvať s empatiou
- ak ťa nevydesí ani riešenie komplikovaných situácií, pretože vždy chceš hľadať správne riešenia a dotiahnuť ich do konca
- ak vieš, čo všetko vplýva na skvelú zákaznícku skúsenosť a ty máš neprekonateľnú chuť posúvať jej latku vždy o stupienok vyššie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zamestnanecká zľavová kartička
- Darčekové poukážky (narodeninové, letné, vianočné)
- Štipendium na rozvoj
- Multisport kartička
- Bonus pri uzavretí manželstva, narodení dieťaťa
a iné...
- Darčekové poukážky (narodeninové, letné, vianočné)
- Štipendium na rozvoj
- Multisport kartička
- Bonus pri uzavretí manželstva, narodení dieťaťa
a iné...
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní
- Pozícia ťa zamestná na plný úväzok a miestom výkonu práce je Martin
- Nástup je čím skôr tým lepšie
- Životopis nám samozrejme poskytne základné údaje, ale určite nepodceň motivačný list. Napíš nám, prečo si myslíš, že spojenie ty+Martinus+Zákaznícka skúsenosť je tá pravá kombinácia.
- Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 1.3.2021 alebo “do ukončenia”.
- Reakciu by si od nás mal/a dostať maximálne do 2 týždňov. Ak by si mal/a akékoľvek otázky ohľadom výberového procesu, ozvi sa nám na [email protected]
Tešíme sa na teba! :-)
- Pozícia ťa zamestná na plný úväzok a miestom výkonu práce je Martin
- Nástup je čím skôr tým lepšie
- Životopis nám samozrejme poskytne základné údaje, ale určite nepodceň motivačný list. Napíš nám, prečo si myslíš, že spojenie ty+Martinus+Zákaznícka skúsenosť je tá pravá kombinácia.
- Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 1.3.2021 alebo “do ukončenia”.
- Reakciu by si od nás mal/a dostať maximálne do 2 týždňov. Ak by si mal/a akékoľvek otázky ohľadom výberového procesu, ozvi sa nám na [email protected]
Tešíme sa na teba! :-)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Martinus a Foxford je veľká partia nadšených a sem-tam uletených ľudí s opakujúcimi sa diagnózami – knihomoľ či kávoľub. Spájame ľudí s knihami, aby v sebe rozvíjali to dobré: cez naše kamenné kníhkupectvá, kaviarne aj internetové obchody, na Slovensku i v Česku, kde patríme medzi najväčších kníhkupcov vôbec.
Veľkosť však nikdy nebola naším hlavným cieľom. Tým je byť najlepší pre našich zákazníkov, pre ľudí, s ktorými spolupracujeme a denno-denne prinášame tisícky malých i veľkých príbehov, ktoré robia ich deň krajším. Snívame o krajine, ktorá číta a posúva sa vpred: my tomu chceme prispievať aj podporou čítania u mladých ľudí (projekt Krajina čitateľov), začínajúcich podnikateľov, mentorovaním start-upov či organizácií ako Dobrý Anjel či Slovenská debatná asociácia.
Našu prácu už ocenilo viacero organizácií:
- V rokoch 2019 až 2022 sme získali prvenstvo v prieskume KPMG ako Zákaznícky najobľúbenejšia značka na Slovensku
- V rokoch 2014-2020 sme sa napríklad stali absolútnymi víťazmi prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka.
- Niekoľkokrát sme sa objavili v prvej päťke ocenených v súťaži Najatraktívnejší zamestnávateľ
- Náš CEO Mišo Meško sa v roku 2020 stal víťazom EY Podnikateľ roka a je TREND TOP Manažér roka 2018
- V roku 2012 sme získali hlavnú cenu v oceňovaní Via Bona Slovakia pre malé a stredné podniky za uplatňovanie princípov zodpovedného podnikania
- Naše marketingové kampane za uplynulé roky získali viacero klincov v celoslovenskej reklamne súťaži Zlatý klinec
Na toto všetko sme hrdí a vážime si to. V rámci našej hodnoty #stálelepší sa zároveň snažíme napredovať ďalej. Budeme radi, ak budeš chcieť byť súčasťou tejto našej cesty a pridáš sa k nám!
Tisíce príbehov. Jedno kníhkupectvo. Martinus.
Veľkosť však nikdy nebola naším hlavným cieľom. Tým je byť najlepší pre našich zákazníkov, pre ľudí, s ktorými spolupracujeme a denno-denne prinášame tisícky malých i veľkých príbehov, ktoré robia ich deň krajším. Snívame o krajine, ktorá číta a posúva sa vpred: my tomu chceme prispievať aj podporou čítania u mladých ľudí (projekt Krajina čitateľov), začínajúcich podnikateľov, mentorovaním start-upov či organizácií ako Dobrý Anjel či Slovenská debatná asociácia.
Našu prácu už ocenilo viacero organizácií:
- V rokoch 2019 až 2022 sme získali prvenstvo v prieskume KPMG ako Zákaznícky najobľúbenejšia značka na Slovensku
- V rokoch 2014-2020 sme sa napríklad stali absolútnymi víťazmi prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka.
- Niekoľkokrát sme sa objavili v prvej päťke ocenených v súťaži Najatraktívnejší zamestnávateľ
- Náš CEO Mišo Meško sa v roku 2020 stal víťazom EY Podnikateľ roka a je TREND TOP Manažér roka 2018
- V roku 2012 sme získali hlavnú cenu v oceňovaní Via Bona Slovakia pre malé a stredné podniky za uplatňovanie princípov zodpovedného podnikania
- Naše marketingové kampane za uplynulé roky získali viacero klincov v celoslovenskej reklamne súťaži Zlatý klinec
Na toto všetko sme hrdí a vážime si to. V rámci našej hodnoty #stálelepší sa zároveň snažíme napredovať ďalej. Budeme radi, ak budeš chcieť byť súčasťou tejto našej cesty a pridáš sa k nám!
Tisíce príbehov. Jedno kníhkupectvo. Martinus.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4031071
Dátum zverejnenia: 9.3.2021
2021-03-09
lokalita: Martin Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Martinus, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac