Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca v oblasti námornej prepravy
Marta,s.r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
September
1 600 - 2 800 EUR/mesiac+ variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadá sa Obchodník na akvizičnú činnosť v oblasti námornej prepravy (Prax stačí len v oblasti obchodovania.):
- Vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov a komunikácia s nimi.
- Poskytovanie odborného poradenstva zákazníkom, riešenie reklamácií.
- Vykonávanie podporných marketingových aktivít na prevádzkach.
- Monitorovanie trhu, aktuálnych trendov a konkurenčných aktivít.
- Zodpovedanie za plnenie osobného plánu predaja.
- Reportovanie obchodných výsledkov priamemu nadriadenému.
- Vyjednávanie obchodných podmienok
- Príprava obchodných zmlúv
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame prácu v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti s dobrým menom na trhu, benefitom je Multisport karta. Navyše ponúkame príležitosť pre osobný a profesijný rast, flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre stanovisko Obchodný zástupca v oblasti námornej prepravy hľadáme kandidáta s týmito osobnostnými predpokladmi a zručnosťami:
Komunikačné zručnosti: Schopnosť efektívne komunikovať s klientmi a kolegami, ako aj vyjednávať s dodávateľmi.
Obchodné myslenie: Porozumenie trhovým trendom a schopnosť identifikovať nové obchodné príležitosti.
Organizačné schopnosti: Efektívne plánovanie a organizácia práce, schopnosť prioritizovať úlohy a dodržiavať termíny.
Znalosť oblasti námornej prepravy: Porozumenie špecifikám námornej logistiky a prepravných procesov.
Riešenie problémov: Schopnosť rýchlo a efektívne riešiť problémy, ktoré môžu vzniknúť počas prepravného procesu.
Zameranie na zákazníka: Silná orientácia na potreby a spokojnosť zákazníka.
Tímová práca: Schopnosť pracovať efektívne v tíme a podporovať kolegov.