Obchodný manažér

Marktwill s.r.o.

Miesto práce
Tomášikova 35, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.12.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiacVariabilná zložka mzdy v závislosti od plnenia obchodných plánov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Starostlivosť o súčasných klientov, aktívne vyhľadávanie a získavanie nových klientov, vytváranie partnerskej siete.
- Prezentácia portfólia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií.
- Vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov.
- Účasť na obchodných stretnutiach, seminároch a prezentáciách.
- Aktívna osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov
- Príprava zmluvnej dokumentácie ( objednávky, zmluvy... ) spojenej s obchodnou činnosťou
- Reporting obchodných aktivít

Zamestnanecké výhody, benefity

Dôraz kladieme na zladenie rodinného a pracovného života, ako aj na zdravie zamestnancov, preto ponúkame:
- Možnosť práce z domu podľa firemných pravidiel
- Zdravé a nadštandardné pracovné prostredie
- Možnosť odborného rastu, kontinuálne vzdelávanie, školenia
- Priestor pre tvorivé myslenie a sebarealizáciu
- Notebook a mobil aj na súkromné účely
- DDS
Bližšie informácie na pohovore.

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku, fotografia nie je podmienkou.
Kontaktovať budeme iba nami vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Súhlas kandidáta so spracovaním osobných údajov
Touto reakciou na pracovnú ponuku udeľujem spoločnosti Marktwill s.r.o., so sídlom Vodárenská 636/11, 040 01 Košice, IČO: 36 608 076, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, oddiel Sro, vložka číslo 18206/V (ďalej len “Marktwill“) súhlas so spracúvaním všetkých mojich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytnutých Marktwill, na účely realizácie výberového konania na pracovnú pozíciu, o ktorú sa uchádzam, alebo akúkoľvek inú relevantnú pracovnú pozíciu v budúcnosti, vedenia evidencie uchádzačov o zamestnanie v rozsahu osobných údajov poskytnutých v životopise a sprievodných dokumentoch zaslaných spoločnosti Marktwill s.r.o. a osobných údajov získaných počas výberového konania, vrátane hodnotenia a výsledkov testov vo výberovom konaní po dobu 5 rokov. Rovnako súhlasím so spracúvaním údajov spojených s mojou fyzickou identitou, v prípade, že je súčasťou poskytnutých údajov aj moja fotografia. Zároveň vyhlasujem, že všetky poskytnuté osobné údaje sú správne, pravdivé a aktuálne a Marktwill s.r.o. ich spracúva iba na základe tohto súhlasu. Nemám žiadnu povinnosť tieto údaje Marktwill s.r.o. poskytnúť a tento súhlas mám právo kedykoľvek odvolať. Tento súhlas udeľujem až do jeho písomného odvolania na základe mojej vlastnoručne podpísanej žiadosti doručenej do Marktwill s.r.o. Ak tento súhlas odvolám, takto poskytnuté osobné údaje musí Marktwill s.r.o. bez zbytočného odkladu vymazať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, manažment

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť, samostatnosť, flexibilita,
- schopnosť efektívne naplánovať svoju prácu
- komunikatívnosť, vysoké pracovné nasadenie
- znalosť účtovného systému KROS ( nie je podmienkou )

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Marktwill s.r.o. je účtovná a poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné ekonomické služby v oblasti firemných financií pre malých a stredných podnikateľov a predaj manažérskeho ekonomického software vyvinutého na základe praktických potrieb svojich klientov.
Služby sú štrukturované komplexne, kde pod jednou strechou majú firemní klienti zabezpečené ekonomické služby od vedenia účtovníctva, spracovania miezd, poskytovania poradenských služieb ( účtovné, ekonomické a organizačné ) až po sprostredkovanie firemného financovania, ako aj ekonomický software pre efektívne riadenie firmy.
Podrobne analyzujeme firemné údaje a procesy, ich poznaním vieme navrhnúť optimálne riešenia, aplikujeme do praxe a pomáhame zabezpečiť firme rast. Preto uprednostňujeme komplexné poskytovanie služieb, ktoré nám umožňuje postupnú komplexnú analýzu firmy a vypracovanie optimálnych riešení.
Pomáhame firmám pri ich rozhodovaní o smerovaní firmy, o nových projektoch, o priestore na zlepšenie existujúcich projektov, resp. existujúcej podnikateľskej činnosti, ako byť silnejší ako konkurencia.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3992009  Dátum zverejnenia: 27.10.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac