Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Helpdesk Support
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Place of work
Bratislava region
Bratislava region
Contract type
full-time, trade licence
full-time, trade licence
Start date
Dohodou
Dohodou
Wage (gross)
1 500 EUR/monthThe stated amount of salary represents the minimum guaranteed amount of the monthly salary
1 500 EUR/monthThe stated amount of salary represents the minimum guaranteed amount of the monthly salary
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Do nášho tímu na IT oddelenie hľadáme skúseného kolegu, ktorý bude poskytovať IT podporu pre našich zamestnancov. Jedná sa najmä o telefonickú a e-mailovú podporu pri riešení technických problémov v rámci našich zariadení.
• odborná telefonická a emailová podpora užívateľov
• prijatie a zdokumentovanie technických problémov
• identifikácia a diagnostika poruchy a navigácia užívateľa k vyriešeniu problému
• riešenie tiketov
• práca s cloudovým prostredím Microsoft 365
• sledovanie, monitorovanie nasadených systémov, služieb a aplikácií
• rieši vzniknuté chyby na úrovni L1 a L2
• práca so serverovými systémami v prostredí Linux a Windows
• riešenie základných problémov týkajúcich sa sietí
• vzdialená správa HW/SW (napr. PC, tlačiarne, sieťové prvky a iné)
• participácia na IT projektoch
• odborná telefonická a emailová podpora užívateľov
• prijatie a zdokumentovanie technických problémov
• identifikácia a diagnostika poruchy a navigácia užívateľa k vyriešeniu problému
• riešenie tiketov
• práca s cloudovým prostredím Microsoft 365
• sledovanie, monitorovanie nasadených systémov, služieb a aplikácií
• rieši vzniknuté chyby na úrovni L1 a L2
• práca so serverovými systémami v prostredí Linux a Windows
• riešenie základných problémov týkajúcich sa sietí
• vzdialená správa HW/SW (napr. PC, tlačiarne, sieťové prvky a iné)
• participácia na IT projektoch
Employee perks, benefits
• Benefit Plus - cafeteria
• Contribution to supplementary pension saving
• 3 sick days
• Contributions to work and life jubilees
• 50% discount to FAJN club (fitness)
• Children's camp contribution
• Wedding / childbirth contribution
• 3 benefit SIM cards for family members
• Tickets competitions (concerts, festivals, theaters, other events during the year)
• Events – Health Day, picnics and barbeques (BBQs), corporate sports games and more
• Cooperation with the Markíza Foundation – grant programs
• Contribution to supplementary pension saving
• 3 sick days
• Contributions to work and life jubilees
• 50% discount to FAJN club (fitness)
• Children's camp contribution
• Wedding / childbirth contribution
• 3 benefit SIM cards for family members
• Tickets competitions (concerts, festivals, theaters, other events during the year)
• Events – Health Day, picnics and barbeques (BBQs), corporate sports games and more
• Cooperation with the Markíza Foundation – grant programs
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Personality requirements and skills
• Schopnosť samostatne riešiť úlohy a projekty
• Spoľahlivosť, dôslednosť
• Tímový duch
• Časová flexibilita (hotline)
• Znalosť Microsoft 365 (Exchange online, Sharepoint, PowerApps a súvisiace technológie) a Active directory výhodou
• Skúsenosť aspoň 2 roky na podobnej pozícii (Infrastructure Engineer, IT Administrator, IT Help desk)
• Anglický jazyk (B2 – vedieť a porozumieť problému užívateľa)
• Príjemné správanie, priateľský a proaktívny prístup je nevyhnutnosťou. Sledovanie trendov a nových technológií je pridanou hodnotou.
Prosíme o zaslanie CV v anglickom jazyku.
Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov.
• Spoľahlivosť, dôslednosť
• Tímový duch
• Časová flexibilita (hotline)
• Znalosť Microsoft 365 (Exchange online, Sharepoint, PowerApps a súvisiace technológie) a Active directory výhodou
• Skúsenosť aspoň 2 roky na podobnej pozícii (Infrastructure Engineer, IT Administrator, IT Help desk)
• Anglický jazyk (B2 – vedieť a porozumieť problému užívateľa)
• Príjemné správanie, priateľský a proaktívny prístup je nevyhnutnosťou. Sledovanie trendov a nových technológií je pridanou hodnotou.
Prosíme o zaslanie CV v anglickom jazyku.
Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov.
Advertiser
Brief description of the company
Central European Media Enterprises (CME) is the leading television broadcaster in Central and Eastern Europe reaching approximately 91 million people in Central and Eastern European countries. The company's success across these countries is attributable to its business strategy and continued expansion plans.
TV MARKÍZA belongs to CME Media Group and represents CME in Slovakia.
TV MARKÍZA belongs to CME Media Group and represents CME in Slovakia.
Number of employees
250-499 employees
Contact
ID: 4063789
Dátum zverejnenia: 19.4.2021
2021-04-19
lokalita: Bratislava region Pozícia: IT Consultant, IT/Technical Support Specialist, Service Technician, Systems Administrator, Systems Engineer Spoločnosť: MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/month