Customer care support/ASAP

MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
2021-04-01
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

TV Markíza hľadá 2 kandidátov na pozíciu Customer care support pre platenú video službu VOYO. Pozícia je vhodná pre študenta VŠ, mamičky na materskej dovolenke, prípadne spolupráca prostredníctvom živnosti.
Nevyhnutnosťou je flexibilita, nakoľko pracovná doba je:

• od 17:00-23:00 (PONDELOK-PIATOK)
• od 14:00-23:00 (VÍKENDY) – podľa dohody

VOYO je online platforma prostredníctvom ktorej si môžu zákazníci vyberať z množstva atraktívnych premiér, rozprávok a príbehov pre celú rodinu, obľúbených československých klasík, ako aj filmov a seriálov z celého sveta. Samozrejmosťou sú aj naďalej exkluzívne predpremiéry najlepších markizáckych programov či tureckých seriálových hitov, časovo neobmedzený archív obľúbených seriálov aj veľkolepých televíznych šou či možnosť sledovať živé vysielanie všetkých staníc skupiny Markíza v HD kvalite
• Práca sa vykonáva prevažne z domu (Home office)
• E-mailová, chatová, prípadne telefonická komunikácia so zákazníkmi/predplatiteľmi služby VOYO (10% v anglickom jazyku)
• Samostatné vybavovanie požiadaviek zákazníkov
• Aktívne poskytovanie informácií zákazníkom a podpora
• Riešenie reklamácií
• Znalosť VOYO produktu
• Vybavovanie častých otázok a žiadostí ohľadom služby VOYO
• Dodržiavanie počtu vybavených dotazov
• Jednoduchý reporting (prehľady v MS Excel)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Študent VŠ (technické, IT, psychológia) alebo živnostník
• Výborný písomný aj hovorový prejav
• Silné komunikačné zručnosti
• Bezchybná štylistika a gramatika nevyhnutnosťou
• Príjemný, proaktívny prístup
• Chuť a trpezlivosť pre opakujúce sa úlohy
• Schopnosť zrozumiteľne vysvetliť funkcie platformy
• Pozitívny vzťah k práci v digitálnom prostredí a k novým technológiám (technická zručnosť)
• Pro-zákaznícky prístup, flexibilný, samostatný
• MS Office – základy (Excel – reporting)
• Český jazyk – výhodou, nie podmienkou
• Anglický jazyk – B2, schopnosť písomne odpovedať na požiadavky a dotazy zákazníka


• Budeme kontaktovať len vyhovujúcich kandidátov, ktorí zašlú vypracované zadanie
• Prosím o zaslanie CV v slovenskom aj anglickom jazyku

Zadanie:

1. Prosím napíšte, ako by vyzerali Vaše odpovede na uvedené dotazy zo strany zákazníkov.


• Zákazník si aktivoval službu. Avšak službu nevyužíval a žiada vrátiť mesačný poplatok.
Tento nárok mu však na základe podmienok nevzniká. (napíšte odpoveď v slovenčine)



• Vysvetlite mi láskavo, prečo my klienti v zahraničí musíme prísť skrátka a práve nám nefunguje služba v zahraničí. Z akého dôvodu nás diskriminujete? (napíšte odpoveď v slovenčine)


• Používam TV Samsung a nejde mi prehrávať službu. (Ľudia píšu veľmi jednoduché vety a v týchto sa treba zorientovať a nájsť riešenie, o čom by to mohlo byť. Napíšte odpoveď v slovenčine)


• „Dobrý den, viděla jsem reklamu na Voyo a zajímá mě, co jsou jeho výhody oproti službě Nova Plus. Proč musím za Voyo platit? Jakým způsobem mohu případně předplatné Voyo zaplatit? Děkuji za odpověď. Karla Nováková“ (Pokiaľ funkciu VOYO nepoznáte, nevadí. Buďte kreatívni.Napíšte odpoveď v češtine)


• Hello, could you please stop those automatic payment attempts? I don't even know what it is for? Thanks and best regards (napíšte odpoveď v angličtine)




2. Prosím, vyberte správnu možnosť, doplňte prázdne miesta a chýbajúcu interpunkciu.

Před 16ti lety/16 lety nám _oogle vyrazil dech velkou poštovní schránkou a moderním _ebovým rozhraním. Od té dob_ se snaží měnit také _působ jak s e-maily pracujeme. Nemusíme všechno dělat ručně automatizovat jde třídění dolování informací a ostatně i odpovídání. Teď však překvapivě bude přidáno nastavení které všechny tyto chytré funkce v_pne. Google tvrdí že chce dát uživatel_m lepší kontrolu nad tím co dělá. Před lety internetem otřásla zpráva že _oogle čte c_z_ e-maily. Negativní kampaň proti němu rozjel konkurenční _icrosoft. Vše se točilo kolem toho že na základě obsahu _práv se ukazoval_ v e-mailu relevantní reklam_. Od této prakt_ky nakonec upustil až v roce 2017. Technicky vzato ale e-maily čte nebo může číst i nadále. Zabránit mu v tom může jen šifrování které ukryje tělo zpráv_ do nečitelné podob_.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina Markíza je najvýznamnejšou televíznou a mediálnou skupinou pôsobiacou v Slovenskej republike. V súčasnosti ju tvorí päť celoplošných televíznych staníc – TV Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI a Markíza International a prevádzkuje aj vlastnú streamovaciu službu Voyo.

Medzi najsilnejších hráčov patrí skupina Markíza aj v online prostredí, kde taktiež ponúka široké portfólio webových stránok a služieb - Markiza.sk, TVNOVINY.sk, mobilné aplikácie, HbbTV.

Skupina Markíza je členom nadnárodnej spoločnosti CME, ktorá prevádzkuje televízne stanice v Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Rumunsku a Moldavsku, na Slovensku a v Slovinsku a je jednou z vedúcich spoločností vo sfére médií a zábavy v rámci strednej a východnej Európy. CME zastrešuje 43 televíznych kanálov a oslovuje celkovo 49 miliónov divákov. CME je súčasťou portfólia medzinárodnej finančnej a investičnej skupiny PPF.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Filip Foriš
E-mail: poslať životopis
ID: 4035033  Dátum zverejnenia: 17.2.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.