Business Development Manager

Mark2 Corporation Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Cesta na Senec 2A, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 - 2 350 EUR/mesiac( výška mzdy bude osobne dohodnutá s vybraným uchádzačom a to na základe zručností a skúseností )

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme dynamického jedinca so záujmom o inovácie a rozvoj pre pozíciu Obchodného zástupcu! Pokiaľ ste nezastaviteľne kreatívni, zapálení pre integrovaný facility management a máte chuť prinášať inovácie do oblasti údržby a stráženia obchodných centier, priemyselných areálov, logistických areálov a predajní vo veľkom i malom retaile, potom je táto pozícia určená práve Vám!
Špecializuje na poskytovanie služieb v oblasti integrovaného facility manažmentu. Sme lídrom v odvetví a chceme zostať na špici vďaka neustálemu inovovaniu našich produktov a služieb.
Vaša rola bude kľúčová pre rozvoj a predaj našich produktov a ich prispôsobenie potrebám našich klientov. Budete spolupracovať s našimi tímami odborníkov na facility management a stráženie, vytvárať stratégie pre inovácie a vylepšenia našich služieb. Vaše zodpovednosti budú zahŕňať starostlivosť o existujúcich klientov identifikáciu nových trhov a konkurenčných príležitostí, a samozrejme implementáciu nových produktov na trhu.
Hľadáme ambiciózneho jedinca, ktorý je schopný prinášať nové nápady a koncepcie do nášho tímu. Ak máte skúsenosti s predajom FM služieb a technológií alebo by ste ju radi získali, tak ste pre nás ten správny človek!
Oceníme aj silné analytické schopnosti a schopnosť pracovať samostatne. Necháme vám veľký priestor, pretože vieme, že schopná nezávislá osobnosť vyžaduje slobodu a priestor.
Pridajte sa k nám a budete mať jedinečnú príležitosť prispieť k rozvoju našej spoločnosti a ovplyvniť budúcnosť facility manažmentu. Ponúkame vám inšpiratívne pracovné prostredie, výzvy, ktoré posunú vaše schopnosti na ďalšiu úroveň, a odmenu, ktorá zodpovedá vášmu prínosu

Zamestnanecké výhody, benefity

Pokiaľ s nami do toho ideš, tak ťa čaká:
• Zaujímavý provízny systém
• Možnosť práce po celej SR
• Zahraničné pracovné cesty
• Podpora skúsených kolegov
• Samostatná, zodpovedná pozícia
• Možnosť kariérneho rastu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako poznáš, že si tým pravým pre túto prácu? Máš:
• Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti a vášeň pre obchod
• Dobrú znalosť anglického jazyka
• Znalosť MS Office
• Si samostatný a medzi tvoje plus patrí schopnosť si naplánovať vlastný program

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť je spoločnosťou zaoberajúcou sa komplexnou správou nehnuteľností s cieľom dosiahnutia maximálnych synergií potrebných pre optimalizáciu prevádzkových nákladov. Je spoločnosťou s ambíciou poskytnúť na trhu služieb sofistikovaný produkt postavený na základných kvalitatívnych hodnotách spoločnosti, ktorými sú profesionalita,
spoľahlivosť, komplexnosť.
Naša spoločnosť prináša svojim klientom výhodu optimalizácie prevádzkových nákladov a cash-flow ako aj vysokú efektivitu vlastných riadiacich procesov vzhľadom na úzku paušalizovanú spoluprácu s jediným partnerom.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4747229  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac