Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
Marják, Ferenci & Partners s.r.o.
Miesto práce
Tajovského 17, Staré Mesto
Tajovského 17, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
928 EUR/mesiac
928 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového šikovného člena nášho tímu na pozíciu Office manager. Sme dynamický tím mladých ľudí s modernou firemnou kultúrou. Očakávame od teba profesionálne vystupovanie a zodpovedný prístup k práci. Práca je vhodná pre absolventov II. stupňa vysokoškolského vzdelania.
Náplň práce zahŕňa najmä:
- interná a externá komunikácia
- príprava podkladov a dokumentov podľa pokynov nadriadeného
- vedenie administratívy a spisovne
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
- komunikácia (osobná, emailová, telefonická) s klientmi a orgánmi verejnej správy
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov
- riešenie operatívnych úloh
- starostlivosť o každodenný chod kancelárie
- starostlivosť o marketing a propagáciu advokátskej kancelárie.
Náplň práce zahŕňa najmä:
- interná a externá komunikácia
- príprava podkladov a dokumentov podľa pokynov nadriadeného
- vedenie administratívy a spisovne
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
- komunikácia (osobná, emailová, telefonická) s klientmi a orgánmi verejnej správy
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov
- riešenie operatívnych úloh
- starostlivosť o každodenný chod kancelárie
- starostlivosť o marketing a propagáciu advokátskej kancelárie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zamestnanie v novej rozvíjajúcej sa spoločnosti
- mladý kolektív
- príjemne pracovné prostredie v novozriadených priestoroch v centre mesta
- stravné lístky v hodnote 4,2 Eur
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- mladý kolektív
- príjemne pracovné prostredie v novozriadených priestoroch v centre mesta
- stravné lístky v hodnote 4,2 Eur
- mobilný telefón aj na súkromné účely
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Elektronická schránka Slovensko.sk - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Elektronická schránka Slovensko.sk - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti
- flexibilita
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- cit pre detail
- flexibilita
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- cit pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša advokátska kancelária poskytuje svojim klientom komplexný právny servis vo všetkých sférach ich profesionálneho a súkromného života. Náš početný tím právnikov ponúka široké skúsenosti a vedomosti v rôznorodých oblastiach práva. Sme jedným zo zakladajúcich členov medzinárodnej siete nezávislých advokátskych kancelárii ARROWS INTERNATIONAL a členom nadnárodnej poradenskej skupiny ETL GLOBAL.
Viac informácií dostupných na webe: www.mfap.sk
Viac informácií dostupných na webe: www.mfap.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3944530
Dátum zverejnenia: 7.1.2021
2021-01-07
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: Marják, Ferenci & Partners s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 928 EUR/mesiac