Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka zákazníckeho servisu s nemčinou
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ 20% ročná variabilná zložka. Výška mzdy môže byť aj vyššia v závislosti od skúseností kandidáta.
1 300 EUR/mesiac+ 20% ročná variabilná zložka. Výška mzdy môže byť aj vyššia v závislosti od skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je obsadzovaná pre spoločnosť, ktorá je lídrom v oblasti výroby stavebných materiálov.
• kontrola dodacích listov a faktúr v systéme
• fakturácia a vyhotovovanie dobropisov na základe dodacích listov a príjemiek
• prijímanie a vedenie evidencie objednávok zahraničných partnerov DIY
• komunikácia so zákazníkmi DIY v nemeckom jazyku
• podieľanie sa na zvoze paliet pre DYI klientov
• evidencia pohybu paliet u dopravcov a zákazníkov DIY
• objednávanie obchodného tovaru z Nemecka a spracovanie príjmu obchodného tovaru v skladovom programe
• komunikácia s nemeckým dodávateľom o dostupnosti tovaru, možnostiach dodania tovaru, termínoch
• príprava podkladov k jednotlivým prepravám tovaru, vedenie evidencie prepráv dovozu a vývozu
• vytváranie, aktualizácia a udržiavanie administratívnej agendy, týkajúcej sa spracovávaných dokladov
• kontrola dodacích listov a faktúr v systéme
• fakturácia a vyhotovovanie dobropisov na základe dodacích listov a príjemiek
• prijímanie a vedenie evidencie objednávok zahraničných partnerov DIY
• komunikácia so zákazníkmi DIY v nemeckom jazyku
• podieľanie sa na zvoze paliet pre DYI klientov
• evidencia pohybu paliet u dopravcov a zákazníkov DIY
• objednávanie obchodného tovaru z Nemecka a spracovanie príjmu obchodného tovaru v skladovom programe
• komunikácia s nemeckým dodávateľom o dostupnosti tovaru, možnostiach dodania tovaru, termínoch
• príprava podkladov k jednotlivým prepravám tovaru, vedenie evidencie prepráv dovozu a vývozu
• vytváranie, aktualizácia a udržiavanie administratívnej agendy, týkajúcej sa spracovávaných dokladov
Zamestnanecké výhody, benefity
• pravidelné školenia a tréningy
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona, zabezpečenie pitného režimu
• príspevok na dôchodkové poistenie (III. pilier) po skúšobnej dobe až vo výške 420 eur ročne
• deň dovolenky navyše pred dovŕšením 33 rokov
• odmena za odporúčanie nového zamestnanca vo výške 500 eur
• finančný príspevok pri pracovnom výročí a životnom jubileu, sociálna výpomoc v čase núdze
• príspevok na voľnočasové aktivíty (MultiSport karta za výhodných podmienok)
• finančný príspevok na zdravú výživu a pri splnení firemných cieľov vo výške 125 eur
• narodeninový a vianočný darček
• kultúrno-spoločenské aktivity (športový deň, vianočný večierok, ...)
• dni voľna naviac pri špeciálnych životných situáciách (svadba, narodenie dieťaťa, ....)
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona, zabezpečenie pitného režimu
• príspevok na dôchodkové poistenie (III. pilier) po skúšobnej dobe až vo výške 420 eur ročne
• deň dovolenky navyše pred dovŕšením 33 rokov
• odmena za odporúčanie nového zamestnanca vo výške 500 eur
• finančný príspevok pri pracovnom výročí a životnom jubileu, sociálna výpomoc v čase núdze
• príspevok na voľnočasové aktivíty (MultiSport karta za výhodných podmienok)
• finančný príspevok na zdravú výživu a pri splnení firemných cieľov vo výške 125 eur
• narodeninový a vianočný darček
• kultúrno-spoločenské aktivity (športový deň, vianočný večierok, ...)
• dni voľna naviac pri špeciálnych životných situáciách (svadba, narodenie dieťaťa, ....)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• aktívna znalosť nemeckého jazyka na úrovni min. B2 - podmienka
• pracovná prax na podobnej, alebo rovnakej pozícii - výhoda
• znalosť práce s PC, Microsoft Office 365, MS Excel - podmienka
• pracovitosť, komunikatívnosť, aktívny prístup k riešeniu problémov, flexibilita
• pracovná prax na podobnej, alebo rovnakej pozícii - výhoda
• znalosť práce s PC, Microsoft Office 365, MS Excel - podmienka
• pracovitosť, komunikatívnosť, aktívny prístup k riešeniu problémov, flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia a hľadáme pracovníkov do rôznych oblastí.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4835598
Dátum zverejnenia: 21.5.2024
2024-05-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac