Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci oddelenia obchodu a marketingu v oblasti stavebníctva
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Prešovský kraj
Prešovský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/podľa dohody
ASAP/podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacmzda závisí od skúsenosti kandidáta
2 000 EUR/mesiacmzda závisí od skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame vám jedinečnú príležitosť viesť obchodný tím a zároveň ovplyvňovať stratégiu a rast spoločnosti. Ako vedúci obchodu budete mať kľúčovú úlohu pri definovaní a implementácii obchodnej stratégie, sledovaní trhu a vývojových trendov a rozvoji vzťahov so zákazníkmi.
Radi by ste využili túto výzvu tak neváhajte a dajte nám o sebe vedieť!
Vašou úlohou bude:
• ✓Viesť obchodný tím, oddelenie zákazníckeho centra a marketingu.
• ✓ Príprava, priebežná aktualizácia, riadenie implementácie obchodnej stratégie firmy v súlade so strategickými cieľmi
• ✓ Stanovenie obchodného plánu pre dosahovanie vytýčených cieľov a dohlaď na jeho plnením
• ✓ Monitorovanie a analyzovanie trhu a vývojových trendov a iniciácie a koordinácie akčných plánov k
• prenikaniu na nové trhy
• ✓ Stanovovanie interných smerníc / metodiky práce pre obchodné činnosti firmy
• ✓ Rozvoj vzťahov v segmente kľúčových zákazníkov firmy, podporovania predajcov pri vyjednávaní a
• uzatváraní obchodov
• ✓ Reprezentovanie firmy na jednaniach so stálymi obchodnými partnermi, potenciálnymi zákazníkmi a
• ďalšími subjektami
• ✓ Starostlivosť o klientov
• ✓ Riadenie obchodného tímu
• ✓ Analyzovanie výsledkov obchodného tímu a príprava správ o priebehu a výsledkoch obchodnej činnosti firmy
• ✓ Spolupráca s ostatnými oddeleniami firmy
• ✓ Reporting výsledkov vedeniu spoločnosti
• ✓ Udržiavanie systémov riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)
• ✓ Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci obchodného oddelenia
Radi by ste využili túto výzvu tak neváhajte a dajte nám o sebe vedieť!
Vašou úlohou bude:
• ✓Viesť obchodný tím, oddelenie zákazníckeho centra a marketingu.
• ✓ Príprava, priebežná aktualizácia, riadenie implementácie obchodnej stratégie firmy v súlade so strategickými cieľmi
• ✓ Stanovenie obchodného plánu pre dosahovanie vytýčených cieľov a dohlaď na jeho plnením
• ✓ Monitorovanie a analyzovanie trhu a vývojových trendov a iniciácie a koordinácie akčných plánov k
• prenikaniu na nové trhy
• ✓ Stanovovanie interných smerníc / metodiky práce pre obchodné činnosti firmy
• ✓ Rozvoj vzťahov v segmente kľúčových zákazníkov firmy, podporovania predajcov pri vyjednávaní a
• uzatváraní obchodov
• ✓ Reprezentovanie firmy na jednaniach so stálymi obchodnými partnermi, potenciálnymi zákazníkmi a
• ďalšími subjektami
• ✓ Starostlivosť o klientov
• ✓ Riadenie obchodného tímu
• ✓ Analyzovanie výsledkov obchodného tímu a príprava správ o priebehu a výsledkoch obchodnej činnosti firmy
• ✓ Spolupráca s ostatnými oddeleniami firmy
• ✓ Reporting výsledkov vedeniu spoločnosti
• ✓ Udržiavanie systémov riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)
• ✓ Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci obchodného oddelenia
Zamestnanecké výhody, benefity
• priestor na realizáciu a odborný rast
• motivujúce finančné ohodnotenie a bonusový systém
• možnosť home office
• pracovná zmluva na dobu neurčitú
• pracovný notebook, telefón, automobil
• stravné vo výške nad rámec zákona / diéty
• Cafetéria
• príspevok do III. piliera
• pružná pracovná doba
• narodeninový darček
• motivujúce finančné ohodnotenie a bonusový systém
• možnosť home office
• pracovná zmluva na dobu neurčitú
• pracovný notebook, telefón, automobil
• stravné vo výške nad rámec zákona / diéty
• Cafetéria
• príspevok do III. piliera
• pružná pracovná doba
• narodeninový darček
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosti obchodného vyjednávania, psychológie predaja
• skúsenosť s procesným riadením
• orientácia v komerčnom práve, obchodnom zákonníku
• skúsenosť s finančným plánovaním, strategickým riadením podniku
• Jazyková spôsobilosť v slovenčine
• Jazyková spôsobilosť v angličtine alebo nemčine
• Plánovanie a organizovanie práce
• Uspokojovanie zákazníckych potrieb
• Aktívny prístup
• skúsenosť s procesným riadením
• orientácia v komerčnom práve, obchodnom zákonníku
• skúsenosť s finančným plánovaním, strategickým riadením podniku
• Jazyková spôsobilosť v slovenčine
• Jazyková spôsobilosť v angličtine alebo nemčine
• Plánovanie a organizovanie práce
• Uspokojovanie zákazníckych potrieb
• Aktívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia a hľadáme pracovníkov do rôznych oblastí.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4816664
Dátum zverejnenia: 26.4.2024
2024-04-26
lokalita: Prešovský kraj Pozícia: Account manager, Marketingový riaditeľ, Obchodný riaditeľ, Technický riaditeľ, Výkonný riaditeľ Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac