Reagujte bez životopisu

HR admin s rumunským jazykom

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacmzda závisí od skúsenosti kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak ste systematickí a organizovaní a máte radi prácu v administratíve a zvládate spravovanie personálnych údajov, potom by ste sa mohli tešiť na nové výzvy pri prieskume HR prostredia na globálnej úrovni a stať sa súčasťou tímu ľudských zdrojov.

Vašou náplňou bude:
• Spolupráca s obchodnými partnermi z oblasti HR z Rumunska, prostredníctvom videohovorov, e-mailov.

• Vytváranie nových profilov zamestnancov, správa osobných údajov zamestnancov, zmeny pracovných podmienok.
• Spracovávanie pohybov zamestnancov, zmien organizačnej štruktúry, ukončení zamestnania v rôznych systémoch HR.
• Poskytovanie podpory pri správe veľkých dát, analýze údajov a výkazníctve.
• Spravovanie prístupov zamestnancov v rôznych systémoch HR, tvorba pracovných popisov v rumunčine.

Zamestnanecké výhody, benefity

•  Flexibilné pracovný čas
• Ocenenia za pracovný výročie

• Podpora duševného zdravia
• Multisportová karta
• Hybridná zmluva
• Doplnkový penzijný fond
• Ročný bonus 5%
• Bonus podľa stupňa seniority

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Rumunský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Dobré znalosti MS Office / Google nástroje / Excel.
• Skúsenosti v personálnej administratíve, HR, práca v SAP  sú výhodou, ale nie podmienkov
• Vysoká pozornosť k detailom, identifikácia problémov a schopnosť riešiť ich, preukázaná schopnosť zachovávať dôvernosť pri správe citlivých údajov.
• Angličtina - vyššie stredná úroveň (B2)
• Rumunčina - Byť rodilým hovorcom je veľkou výhodou alebo preukázané skúsenosti s prácou v medzinárodnom prostredí s klientmi z Rumunska.
• Veľmi dobré komunikačné a tímové zručnosti, silný duch spolupráce, schopnosť prispôsobiť sa a spolupracovať s kolegami z rôznych kultúr.
• Vzdelanie v oblasti ľudských zdrojov alebo príbuzných odborov (obchodná administratíva, ekonómia, riadenie údajov, administratíva) je plusom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme nielen sprostredkovateľ práce, sme v prvom rade Váš dobrý kamarát na telefóne! Vedeli ste o tom, že môžete u nás využiť 24/7 hodinovú linku? Tak neváhajte a poď do toho s nami!

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Magdaléna Lukčová
Tel.: +421903552792
E-mail: poslať životopis
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí len, keď vyplníte formulár.Reagovať na ponuku
ID: 4807497  Dátum zverejnenia: 14.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac