Можливість для людей з України
IT špecialista (specialist) pre M365, MS Azure
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacMzda OD!: 2 000 eur. Mzda závisí od kvalifikácie, vedomostí a skúseností kandidáta.
2 000 EUR/mesiacMzda OD!: 2 000 eur. Mzda závisí od kvalifikácie, vedomostí a skúseností kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete robiť IT v Bratislave? Staňte sa členom novovznikajúceho tímu, ktorý chce priniesť zmenu k lepšiemu. Ak ovládate aspoň 3 z týchto technológii: M365, MS Azure, MS Active Directory, MS SQL, PowerShell, tak nám zašlite Vaše CV.
• Prevezmeš rolu technologického garanta pre oblasť podpory a správy prostredia M365/Azure v tíme pre poskytovanie zdieľaných IT služieb.
• Podporuješ a spravuješ pokročilé služby M365 vrátane správy mobilných zariadení, identít, prístupov a údajov.
• Definuješ požiadavky strategického plánovania organizácie pre oblasť M365/Azure v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi, internými smernicami organizácie a stratégiou Magistrátu hl. mesta Bratislavy.Spolupracuješ pri návrhu bezpečnostných politík, ktoré následne v rámci platformy M365/Azure aj implementuješ.
• Spolupracuješ pri digitalizácii business procesov pomocou aplikácií MS Teams, Sharepoint online a ďalších prvkov platformy M365.
• Podporuješ a spravuješ hybridnú konfiguráciu Active Directory a Azure Active Directory (MS Entra ID), vrátane, ale nie výlučne: Správa účtov, Zásady skupín, DNS, DHCP, Exchange Online.
• Vedieš a vyhodnocuješ proof of concept alebo pilotné skúšobné implementácie.
• Migruješ používateľské prostredie podporovaných organizácií do platformy M365/Azure.
• Navrhuješ a realizuješ integrácie aplikácií tretích strán.
• Poskytuješ súčinnosť pre komplexné implementácie systémov, údržby, opravy, aktualizácie a ďalšie zmenové požiadavky.
• Dokumentuješ štandardy a postupy, tvoríš znalostnú databázu a v prípade potreby poskytuješ pomoc či informácie „mladším“ kolegom za účelom podpory úrovne L1.
• Spravuješ a archivuješ e-maily, verejné priečinky či zdieľané poštové schránky.
• Spravuješ a sleduješ licencie O365.
• Sprostredkuješ technické eskalácie pre incidenty technickej podpory na diagnostiku a riešenie zložitejších incidentov.,
• Spolupracuješ s pracovníkmi partnerov a dodávateľov pri riešení konkrétnych incidentov či iných požiadaviek.
• Spolupracuješ pri tvorbe špecifikácií pre obstaranie IT technológií.
• Prevezmeš rolu technologického garanta pre oblasť podpory a správy prostredia M365/Azure v tíme pre poskytovanie zdieľaných IT služieb.
• Podporuješ a spravuješ pokročilé služby M365 vrátane správy mobilných zariadení, identít, prístupov a údajov.
• Definuješ požiadavky strategického plánovania organizácie pre oblasť M365/Azure v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi, internými smernicami organizácie a stratégiou Magistrátu hl. mesta Bratislavy.Spolupracuješ pri návrhu bezpečnostných politík, ktoré následne v rámci platformy M365/Azure aj implementuješ.
• Spolupracuješ pri digitalizácii business procesov pomocou aplikácií MS Teams, Sharepoint online a ďalších prvkov platformy M365.
• Podporuješ a spravuješ hybridnú konfiguráciu Active Directory a Azure Active Directory (MS Entra ID), vrátane, ale nie výlučne: Správa účtov, Zásady skupín, DNS, DHCP, Exchange Online.
• Vedieš a vyhodnocuješ proof of concept alebo pilotné skúšobné implementácie.
• Migruješ používateľské prostredie podporovaných organizácií do platformy M365/Azure.
• Navrhuješ a realizuješ integrácie aplikácií tretích strán.
• Poskytuješ súčinnosť pre komplexné implementácie systémov, údržby, opravy, aktualizácie a ďalšie zmenové požiadavky.
• Dokumentuješ štandardy a postupy, tvoríš znalostnú databázu a v prípade potreby poskytuješ pomoc či informácie „mladším“ kolegom za účelom podpory úrovne L1.
• Spravuješ a archivuješ e-maily, verejné priečinky či zdieľané poštové schránky.
• Spravuješ a sleduješ licencie O365.
• Sprostredkuješ technické eskalácie pre incidenty technickej podpory na diagnostiku a riešenie zložitejších incidentov.,
• Spolupracuješ s pracovníkmi partnerov a dodávateľov pri riešení konkrétnych incidentov či iných požiadaviek.
• Spolupracuješ pri tvorbe špecifikácií pre obstaranie IT technológií.
Zamestnanecké výhody, benefity
• flexibilný pracovný čas
• možnosť HO/hybrid
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• dva dni na regeneráciu navyše
• príspevok na stravné, na DDS
• možnosť motivačných odmien
• rôzne teambuildingové aktivity
• vzdelávanie zamestnancov
• možnosť HO/hybrid
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• dva dni na regeneráciu navyše
• príspevok na stravné, na DDS
• možnosť motivačných odmien
• rôzne teambuildingové aktivity
• vzdelávanie zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť Microsoft technológií ako je M365, MS Azure, MS Active Directory/Azure AD, MS SQL, PowerShell, Intune, Hyper-V.
• Nasadzovanie, riešenie problémov a podpora služieb Exchange Online, SharePoint Online, Teams, OneDrive for Business, Planner, PowerApps, Power BI a Azure.
• Infraštruktúra, servery, virtualizácia, zálohovanie, skriptovanie (PowerShell a iné).
• Informačná bezpečnosť.
• Procesná metodika pre riadenie IT služieb (ITIL).
• Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
• Analytické, strategické a koncepčné myslenie.
• Komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
• Schopnosť písať technickú dokumentáciu.
• Organizovanosť, zodpovednosť, proaktivita, zmysel pre detail.
• Schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme.
• Bezúhonnosť.
• Nasadzovanie, riešenie problémov a podpora služieb Exchange Online, SharePoint Online, Teams, OneDrive for Business, Planner, PowerApps, Power BI a Azure.
• Infraštruktúra, servery, virtualizácia, zálohovanie, skriptovanie (PowerShell a iné).
• Informačná bezpečnosť.
• Procesná metodika pre riadenie IT služieb (ITIL).
• Vysoká zákaznícka orientácia a skúsenosť s manažmentom zákazníkov.
• Analytické, strategické a koncepčné myslenie.
• Komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti.
• Schopnosť písať technickú dokumentáciu.
• Organizovanosť, zodpovednosť, proaktivita, zmysel pre detail.
• Schopnosť pracovať samostatne ako aj v tíme.
• Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4800319
Dátum zverejnenia: 5.4.2024
2024-04-05
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor, Špecialista IT bezpečnosti Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac