Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Prešov
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac+ bonusy, základná mzda v závislosti od skúseností
2 000 EUR/mesiac+ bonusy, základná mzda v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v oblasti stavebníctva a radi organizujete a plánujete? Ak áno určite sa nám ozvite! Pre nášho klienta v Prešove hľadáme skúseného manažéra projektov so zaujímavým finančným ohodnotením.
Vašou náplňou práce bude:
• Celková organizácia, plánovanie a koordinácia stavebných prác a zákaziek.
• Príprava a aktualizácia projektového plánu
• Spolupráca pri tvorbe konštrukčného návrhu, cenovej kalkulácie projektov, technické posúdenie projektu. Spolupráca s obchodným oddelením
• Koordinácia zamerania projektov na stavbe a montážnej skupiny.
• Kontrola pripravenosti materiálu a prác. Kontrola priebehu prác, dodržiavanie harmonogramov
• Koordinácia termínov montáže v spolupráci s vedúcim montážnej skupiny.
• Priebežná kontrola kalkulácie nákladov zákaziek a zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu.
• Denná externá komunikácia s projektovými manažérmi a koordinátormi výstavby a zákazníkmi. Interná komunikácia naprieč oddelení spoločnosti
• Vedenie potrebnej stavebnej dokumentácie.
• Sledovanie a prezentovanie ukazovateľov pre projekty.
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
• Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
Vašou náplňou práce bude:
• Celková organizácia, plánovanie a koordinácia stavebných prác a zákaziek.
• Príprava a aktualizácia projektového plánu
• Spolupráca pri tvorbe konštrukčného návrhu, cenovej kalkulácie projektov, technické posúdenie projektu. Spolupráca s obchodným oddelením
• Koordinácia zamerania projektov na stavbe a montážnej skupiny.
• Kontrola pripravenosti materiálu a prác. Kontrola priebehu prác, dodržiavanie harmonogramov
• Koordinácia termínov montáže v spolupráci s vedúcim montážnej skupiny.
• Priebežná kontrola kalkulácie nákladov zákaziek a zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu.
• Denná externá komunikácia s projektovými manažérmi a koordinátormi výstavby a zákazníkmi. Interná komunikácia naprieč oddelení spoločnosti
• Vedenie potrebnej stavebnej dokumentácie.
• Sledovanie a prezentovanie ukazovateľov pre projekty.
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
• Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej firme
• stravné vo výške 5,48 € / diéty
• Cafetéria
• príspevok do III. piliera
• pružná pracovná doba
• narodeninový darček
• stravné vo výške 5,48 € / diéty
• Cafetéria
• príspevok do III. piliera
• pružná pracovná doba
• narodeninový darček
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dobré riadiace schopnosti.
• Znalosť technickej dokumentácie
• Obchodné vyjednávanie
• Procesné riadenie
• Finančné plánovanie
• Samostatnosť
• Kooperácia (spolupráca)
• Uspokojovanie zákazníckych potrieb
• Riešenie problémov
• Plánovanie a organizovanie práce
• Aktívny prístup
• Zvládanie záťaže
• Vedenie ľudí (leadership)
• Efektívna komunikácia
• Znalosť technickej dokumentácie
• Obchodné vyjednávanie
• Procesné riadenie
• Finančné plánovanie
• Samostatnosť
• Kooperácia (spolupráca)
• Uspokojovanie zákazníckych potrieb
• Riešenie problémov
• Plánovanie a organizovanie práce
• Aktívny prístup
• Zvládanie záťaže
• Vedenie ľudí (leadership)
• Efektívna komunikácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4598650
Dátum zverejnenia: 9.6.2023
2023-06-09
lokalita: Prešov Pozícia: Plánovač výroby, Projektový manažér, Stavbyvedúci, Vedúci výroby Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac