Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícka podpora so mzdou od 1 200€. Vhodné aj pre absolventov
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Košický kraj
Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi komunikujete a vybavujete prichádzajúce telefonáty? Radi by ste využívali angličtinu každý deň? V tom prípade čakáme na Váš životopis - pre nášho TOP klienta v KE hľadáme šikovných ľudí, ktorí sa stanú súčasťou tímu zákazníckej podpory.
Čo Vás čaká:
• Proaktívne budovať silné vzťahy so zákazníkmi.
• Pripravovať dáta pre plánovanie MPS (rozhodnutie dopytu).
• Podporovať optimalizáciu interných tokov pomocou nástrojov denného plánovania, aby ste splnili požiadavky zákazníkov a rešpektovali stratégiu zásob (logistický box, sekvencer, spúšťač).
• Organizovanie zásielky zákazníkovi včas a v správnom množstve
Čo Vás čaká:
• Proaktívne budovať silné vzťahy so zákazníkmi.
• Pripravovať dáta pre plánovanie MPS (rozhodnutie dopytu).
• Podporovať optimalizáciu interných tokov pomocou nástrojov denného plánovania, aby ste splnili požiadavky zákazníkov a rešpektovali stratégiu zásob (logistický box, sekvencer, spúšťač).
• Organizovanie zásielky zákazníkovi včas a v správnom množstve
Zamestnanecké výhody, benefity
- Sick Days (4x),
- Home office (10 dní v mesiaci)
- dochádzkový bonus,
- Multisport karta,
- Edenred karta - 400 €/rok,
- kariérny rast na oddelení logistiky,
- práca s novými technológiami,
- mladé, dynamické prostredie
- Home office (10 dní v mesiaci)
- dochádzkový bonus,
- Multisport karta,
- Edenred karta - 400 €/rok,
- kariérny rast na oddelení logistiky,
- práca s novými technológiami,
- mladé, dynamické prostredie
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Radi komunikujete a vybavujete prichádzajúce telefonáty? Radi by ste využívali angličtinu každý deň? V tom prípade čakáme na Váš životopis - pre nášho TOP klienta v KE hľadáme šikovných ľudí, ktorí sa stanú súčasťou tímu zákazníckej podpory.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Anglický jazyk na komunikačnej úrovni.
• Francúzsky alebo nemecký jazyk ako druhý jazyk je veľkou výhodou
• Znalosť SAP je výhodou
• Odolnosť voči stresu
• Tímová práca, zodpovedný prístup k riešeniu problémov
• Veľmi dobré organizačné schopnosti
• Francúzsky alebo nemecký jazyk ako druhý jazyk je veľkou výhodou
• Znalosť SAP je výhodou
• Odolnosť voči stresu
• Tímová práca, zodpovedný prístup k riešeniu problémov
• Veľmi dobré organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4592314
Dátum zverejnenia: 1.6.2023
2023-06-01
lokalita: Košický kraj Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.