Procurement & Tender Manager /aj Home Office/

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy podľa skúseností . Mesačný bonus navyše k základnej mzde (300-500 € mesačne na základe splnenia stanovených KPI cieľov)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Responsibilities:
a)      Procurement:
·        autonomous functioning
·        actively searches and implements new carriers- personal meetings, calls, videoconferences etc.
·        creating and keeping good relationship with carriers and company´s departments
·        gathering and cataloging the data about new carriers; gathers market information; reaches references from carriers about existing and potential customers
·        introducing our rules, it means- FSC, Offered rate validity, termination notice period etc.
·        Aligns with Sales on requested flow directions
 
b)     Tender management:
·        autonomous functioning
·        thorough study of RFQ requirements
·        summarizing RFQ requirements within 1-2 days from receiving
·        requesting missing and additional data from Sales dept.,  OPS- volumes, destinations, payment terms, type of goods
·        well organized and stored keeping RFQs on shared disk
·        comparison between existing RFQ and historical RFQ- looking for the ways of improvement

·        close cooperation with Sales department- target rates, any additional required information; operations on procurement rates evaluation, routing suggestions
·        be aware of existing flow and possible synergies of existing flow with new requests
·        ensuring the rate validity for agreed period of time
·        searching for possibilities of optimalisation of customer´s requests
·        internally regular Informing and consulting about RFQ findings, rates, GP level
·        validating the RFQ rates and conditions before submitting; discussing rates
·        managing of quotation file
·        support with creating implementation documents for won RFQs
·        estimates nr of Ops FTE needed per won project

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas (nie je stanovený fixný príchod/ odchod, dôležité je aby boli všetky povinnosti splnené a všetko fungovalo, tak ako má);
- ak už bude kandidát zvládať prácu samostatne, tak je možnosť práce z domu (aktuálne Home office na 1-2 dni do týždňa, závisí od dohody);
- stravovacia karta (elektronický stravný lístok 5,00 € na deň- zamestnanec si prispieva 0,67€z ceny lístka);
- MultiSport karta;
- práca v príjemnom kolektíve v centre Nitry;
- možnosť osobného a profesijného rozvoja s možnosťou rôznych školení potrebných k práci;
- pracovná pozícia je na plný pracovný úväzok s dobou určitou na 1 rok (ak bude obojstranná spokojnosť, tak určite treba počítať s možnosťou predĺženia pracovného pomeru).
- zaučenie na interné programy firmy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Doprava, logistika

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobrá znalosť angličtiny- komunikácia na dennej báze,

- vzdelanie a/ alebo prax v  oblasti cestnej špedície - kvalifikovaný v oblasti FTL a LTL, sadzieb, štruktúry trhu a trhu prepravcov,
- prax zo špedičnej firmy, nie od dopravcu - z firmy, ktorá nemá vlastné kamióny ale nakupuje kapacity/ prepravy na trhu, subkontrahuje dopravcov- nemá v agende kamióny a šoférov, ale komunikáciu a kontrahovanie  kapacít/ prepráv od dopravcov
- kandidát, ktorý je komunikatívny, pozná aktuálny trh, rád organizuje, telefonuje, nerobí mu problém osobné stretnutie so zákazníkmi, pracuje systematicky a vie si udržať prehľad a poriadok vo svojich úlohách
- pro- zákaznícke myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Manuvia je personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zabezpečujeme komplexný servis služieb – od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov na pracovisku. Naše skúsené náborárky pre vás nájdu ideálnu prácu. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes!

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Miriam Horníková
E-mail: poslať životopis
ID: 4497696  Dátum zverejnenia: 10.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac