Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Procurement & Tender Manager /aj Home Office/
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy podľa skúseností . Mesačný bonus navyše k základnej mzde (300-500 € mesačne na základe splnenia stanovených KPI cieľov)
2 000 - 2 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy podľa skúseností . Mesačný bonus navyše k základnej mzde (300-500 € mesačne na základe splnenia stanovených KPI cieľov)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Responsibilities:
a) Procurement:
· autonomous functioning
· actively searches and implements new carriers- personal meetings, calls, videoconferences etc.
· creating and keeping good relationship with carriers and company´s departments
· gathering and cataloging the data about new carriers; gathers market information; reaches references from carriers about existing and potential customers
· introducing our rules, it means- FSC, Offered rate validity, termination notice period etc.
· Aligns with Sales on requested flow directions
b) Tender management:
· autonomous functioning
· thorough study of RFQ requirements
· summarizing RFQ requirements within 1-2 days from receiving
· requesting missing and additional data from Sales dept., OPS- volumes, destinations, payment terms, type of goods
· well organized and stored keeping RFQs on shared disk
· comparison between existing RFQ and historical RFQ- looking for the ways of improvement
· close cooperation with Sales department- target rates, any additional required information; operations on procurement rates evaluation, routing suggestions
· be aware of existing flow and possible synergies of existing flow with new requests
· ensuring the rate validity for agreed period of time
· searching for possibilities of optimalisation of customer´s requests
· internally regular Informing and consulting about RFQ findings, rates, GP level
· validating the RFQ rates and conditions before submitting; discussing rates
· managing of quotation file
· support with creating implementation documents for won RFQs
· estimates nr of Ops FTE needed per won project
a) Procurement:
· autonomous functioning
· actively searches and implements new carriers- personal meetings, calls, videoconferences etc.
· creating and keeping good relationship with carriers and company´s departments
· gathering and cataloging the data about new carriers; gathers market information; reaches references from carriers about existing and potential customers
· introducing our rules, it means- FSC, Offered rate validity, termination notice period etc.
· Aligns with Sales on requested flow directions
b) Tender management:
· autonomous functioning
· thorough study of RFQ requirements
· summarizing RFQ requirements within 1-2 days from receiving
· requesting missing and additional data from Sales dept., OPS- volumes, destinations, payment terms, type of goods
· well organized and stored keeping RFQs on shared disk
· comparison between existing RFQ and historical RFQ- looking for the ways of improvement
· close cooperation with Sales department- target rates, any additional required information; operations on procurement rates evaluation, routing suggestions
· be aware of existing flow and possible synergies of existing flow with new requests
· ensuring the rate validity for agreed period of time
· searching for possibilities of optimalisation of customer´s requests
· internally regular Informing and consulting about RFQ findings, rates, GP level
· validating the RFQ rates and conditions before submitting; discussing rates
· managing of quotation file
· support with creating implementation documents for won RFQs
· estimates nr of Ops FTE needed per won project
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas (nie je stanovený fixný príchod/ odchod, dôležité je aby boli všetky povinnosti splnené a všetko fungovalo, tak ako má);
- ak už bude kandidát zvládať prácu samostatne, tak je možnosť práce z domu (aktuálne Home office na 1-2 dni do týždňa, závisí od dohody);
- stravovacia karta (elektronický stravný lístok 5,00 € na deň- zamestnanec si prispieva 0,67€z ceny lístka);
- MultiSport karta;
- práca v príjemnom kolektíve v centre Nitry;
- možnosť osobného a profesijného rozvoja s možnosťou rôznych školení potrebných k práci;
- pracovná pozícia je na plný pracovný úväzok s dobou určitou na 1 rok (ak bude obojstranná spokojnosť, tak určite treba počítať s možnosťou predĺženia pracovného pomeru).
- zaučenie na interné programy firmy
- ak už bude kandidát zvládať prácu samostatne, tak je možnosť práce z domu (aktuálne Home office na 1-2 dni do týždňa, závisí od dohody);
- stravovacia karta (elektronický stravný lístok 5,00 € na deň- zamestnanec si prispieva 0,67€z ceny lístka);
- MultiSport karta;
- práca v príjemnom kolektíve v centre Nitry;
- možnosť osobného a profesijného rozvoja s možnosťou rôznych školení potrebných k práci;
- pracovná pozícia je na plný pracovný úväzok s dobou určitou na 1 rok (ak bude obojstranná spokojnosť, tak určite treba počítať s možnosťou predĺženia pracovného pomeru).
- zaučenie na interné programy firmy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Doprava, logistika
Doprava, logistika
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrá znalosť angličtiny- komunikácia na dennej báze,
- vzdelanie a/ alebo prax v oblasti cestnej špedície - kvalifikovaný v oblasti FTL a LTL, sadzieb, štruktúry trhu a trhu prepravcov,
- prax zo špedičnej firmy, nie od dopravcu - z firmy, ktorá nemá vlastné kamióny ale nakupuje kapacity/ prepravy na trhu, subkontrahuje dopravcov- nemá v agende kamióny a šoférov, ale komunikáciu a kontrahovanie kapacít/ prepráv od dopravcov
- kandidát, ktorý je komunikatívny, pozná aktuálny trh, rád organizuje, telefonuje, nerobí mu problém osobné stretnutie so zákazníkmi, pracuje systematicky a vie si udržať prehľad a poriadok vo svojich úlohách
- pro- zákaznícke myslenie
- vzdelanie a/ alebo prax v oblasti cestnej špedície - kvalifikovaný v oblasti FTL a LTL, sadzieb, štruktúry trhu a trhu prepravcov,
- prax zo špedičnej firmy, nie od dopravcu - z firmy, ktorá nemá vlastné kamióny ale nakupuje kapacity/ prepravy na trhu, subkontrahuje dopravcov- nemá v agende kamióny a šoférov, ale komunikáciu a kontrahovanie kapacít/ prepráv od dopravcov
- kandidát, ktorý je komunikatívny, pozná aktuálny trh, rád organizuje, telefonuje, nerobí mu problém osobné stretnutie so zákazníkmi, pracuje systematicky a vie si udržať prehľad a poriadok vo svojich úlohách
- pro- zákaznícke myslenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4497696
Dátum zverejnenia: 10.1.2023
2023-01-10
lokalita: Nitra Pozícia: Contract Manager Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac