Referent odbytu

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
('',)
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* práca so systémom EDI (zasielanie objednávok z tabletu do skladu, sťahovanie výdajok zo skladu, EDI zasielanie faktúr atď.)
*Práca v internom systéme.
* Úprava cien alebo artiklov, atď.
* Vytváranie štatistík v Exceli (predajné reporty)
*Zabezpečovanie komunikácie s dodávateľmi (anglický jazyk), optimálne plánovanie a objednávanie zásob.
*Zabezpečovanie odbytu výrobkov, služieb a tovaru pre firmu podľa požiadaviek odberateľov a podľa potrieb firmy.
*Optimalizácia nákladov spojených s objednávaním a zabezpečovanie optimálneho množstva tovaru na sklade.
*Kontrola a sledovanie skladových zásob, aktívna komunikácia so skladom a operatívne riešenie vzniknutých problémov s tovarom.
*Zabezpečovanie a vedenie evidencie potrebnej dokumentácie (faktúry, dodacie listy...).
*Základná administratívna práca a organizovanie

Zamestnanecké výhody, benefity

*Atraktívne pracovné prostredie / samostatná kancelária
*Flexibilný pracovný čas
*Stravné lístky
*Káva zdarma
*Možnosť ďalšieho vzdelávania / vzdelávacie kurzy
*Jazykové kurzy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Hľadá sa zodpovedná osoba, ktorá má rada systematickú prácu a neuniknú jej dôležité veci. Nebojí sa komunikovať a vie prípadné problémy riešiť efektívne. Vie pracovať flexibilne s vysokou mierou samostatnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

*Minimálne 5 rokov praxe na obdobnej pozícii NEVYHNUTNOSŤOU
*Anglický jazyk na úrovni min. B2 a schopnosť aktívne komunikovať
*Expert v oblasti skladového hospodárstva
*Podvojné účtovníctvo - základy
*Microsoft Excel - pokročilý
*Skúsenosť s prácou s interným systémom
* Skúsenosti s fakturáciou
*Zodpovednosť a schopnosť pružne reagovať na vzniknuté problémy
*Znalosť optimálneho plánovania a zabezpečovanie optimálneho kolobehu tovaru
*Flexibilita a samostatnosť požiadavkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 4244107  Dátum zverejnenia: 21.1.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac