Business Development Manager UKR/SRB (práca v personálnej agentúre)

Manuvia, a. s.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200€ btto + odmena v závislosti od výsledkov práce

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude aktívne vyhľadávať a získavať nových klientov na slovenskom trhu poskytovateľov personálnych služieb. Zároveň si budete svojimi BDM aktivitami vytvárať partnerské siete. Budete zodpovedný za prezentáciu portfólia produktov a služieb, na ktoré budete pripravovať cenové kalkulácie.
Budete optimalizovať portfólio ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu, konkurencie a aktuálnych požiadaviek klientov.
Vašou hlavnou zodpovednosťou bude vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov. Prioritou bude vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizovanie obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, príprava a aktualizácia plánov predaja.
Budete neustále monitorovať trh, spolupracovať s marketingovým oddelením a aplikovať dohodnuté marketingové aktivity na trhu s personálnymi službami. Ďalej budete zodpovedný za reportovanie, vypracovávanie analýz trhu a predaja. Aktívne sa budete zúčastňovať na obchodných stretnutiach, seminároch a prezentáciách. Aktívne budete pristupovať k osobnej, telefonickej a elektronickej komunikácii s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.

Popis vašej pracovnej náplne:
- obchodné aktivity v jednotlivých krajinách určených nadriadeným
- samostatný obchodný rozvoj Staffingových pobočiek, so samostatnou biznis funkčnosťou danej krajiny
- tvorba rozpočtu, obchodného plánu, plánu zisku, ich priebežné hodnotenie a napĺňanie plánovaného obratu spoločnosti a úrovni divízie Staffing/BDM
- spolupráca na príprave obchodných ponúk a kalkulácií a ich správnosť a efektívnosť
- dosiahnutie plánovanej ziskovosti realizovaných projektov a celkového plánovaného zisku
- dodržanie a plnenie schváleného obchodného plánu, stanovených tržieb a rozpočtu
- realizácia obchodných zmlúv v súlade so schválenými obchodnými a realizačnými podmienkami
- budovanie dlhodobých vzťahov s existujúcimi klientmi, starostlivosť o VIP a bežných klientov a zvyšovanie objemu tržieb realizovaných u existujúcich klientov
- reporting nadriadenému a vedeniu spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame vám:
- Mobilný telefón, laptop
- Osobný automobil (Rapid, Octavia)
- Kvartálna odmena - 300 € (Nárok na odmenu vzniká pri plnení povinností vyplývajúcej z danej pozície)
- Kvartálna odmena z odpracovaných hodín /Odmena je definovaná výške 10% z odpracovaných hodín na jednotlivej zákazke, ktorej odpracované hodiny sú generované cez náborové centrum alebo pri poskytovaní služby ADZ vo zverenom regióne/

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Túto pozíciu obsadzujem pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme od vás:
- analyzovanie a proaktívne riešenie problémov
- strategické myslenie
- pružnosť v myslení
- digitálna gramotnosť (počítačové znalosti)
- informačná gramotnosť
- komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- kultivovaný písomný prejav
- kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- delegovanie, organizovanie a plánovanie práce
- vedenie a riadenie ľudí
- potenciál na osobnostný rozvoj
- samostatnosť
- prezentačné zručnosti a istota v komunikácii
- komunikačná znalosť AJ
- prax na podobnej pozícii minimálne 2 roky

Osobnostné predpoklady:
- analytické a systematické myslenie
- asertivita
- spoľahlivosť
- pozornosť
- precíznosť
- praktické myslenie
- všestrannosť
- prax v oblasti personalistiky, vedomosti Zákonníka práce
- pracovná skúsenosť s riadiacou pozíciou
- profesionálny prístup
- organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
- odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži
- vnútorná stabilita a integrita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Manuvia – medzinárodná personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Zaisťujeme komplexný servis služieb náboru zamestnancov do spoločností. A to od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov o pracovníkov pri nástupe na pracovisko. Okrem náboru robotníckych pozícií vám môžeme ponúknuť aj naše služby v oblasti recruitmentu profesionálov a manažérov. Náš skúsený tím operuje naprieč Českom, Slovenskom a Maďarskom a je schopný vám poskytnúť špecialistov v niekoľkých rôznych odvetviach. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes! Naši skúsení náborári nájdu každému prácu na mieru.

Počet zamestnancov
5000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 3803132  Dátum zverejnenia: 5.11.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200€ btto + odmena v závislosti od výsledkov práce