Business Development Manager UKR/SRB (práca v personálnej agentúre) (Ref. č.: A2265)

Mám záujem

Miesto práce

Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

1 200€ btto + odmena v závislosti od výsledkov práce

Termín nástupu

ihneď/dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude aktívne vyhľadávať a získavať nových klientov na slovenskom trhu poskytovateľov personálnych služieb, zároveň si budete svojími BDM aktivitami vytvárať partnerskej siete. Budete zodpovedný za prezentáciu portfólia produktov a služieb, na ktoré budete pripravovať cenové kalkulácie.
Budete optimalizovať portfólio ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu, konkurencie a aktuálnych požiadaviek klientov.
Vašou hlavnou zodpovednosťou bude vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov. Prioritou bude vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizovanie obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, príprava a aktualizácia plánov predaja.
Budete neustále monitorovať trh, spolupracovať s marketingovým oddelením a aplikovať dohodnuté marketingové aktivity na trhu s personálnymi službami. Ďalej budete zodpovedný za reportovanie, vypracovávanie analýz trhu a predaja. Aktívne sa budete zúčastňovať na obchodných stretnutiach, seminároch a prezentáciách. Aktívne budete pristupovať k osobnej, telefonickej a elektronickej komunikácii s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.

Popis vašej pracovnej náplne:
  • obchodné aktivity v jednotlivých krajinách určených nadriadeným
  • samostatný obchodný rozvoj Staffingových pobočiek, so samostatnou biznis funkčnosťou danej krajiny
  • tvorbu rozpočtu, obchodného plánu, plánu zisku, ich priebežné hodnotenie a napĺňanie plánovaného obratu spoločnosti a úrovni divízie Staffing/BDM
  • spolupráca na príprave obchodných ponúk a kalkulácií a ich správnosť a efektívnosť
  • dosiahnutie plánovanej ziskovosti realizovaných projektov a celkového plánovaného zisku
  • dodržanie a plnenie schváleného obchodného plánu, stanovených tržieb a rozpočtu
  • realizácia obchodných zmlúv v súlade so schválenými obchodnými a realizačnými podmienkami
  • budovanie dlhodobých vzťahov s existujúcimi klientmi, starostlivosť o VIP a bežných klientov a zvyšovanie objemu tržieb realizovaných u existujúcich klientov
  • reporting nadriadenému a vedeniu spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame vám:
  • Mobilný telefón, laptop
  • Osobný automobil (Rapid, Octavia)
  • Kvartálna odmena - 300 € (Nárok na odmenu vzniká pri plnení povinností vyplývajúcej z danej pozície)
  • Kvartálna odmena z odpracovaných hodín /Odmena je definovaná výške 10% z odpracovaných hodín na jednotlivej zákazke, ktorej odpracované hodiny sú generované cez náborové centrum alebo pri poskytovaní služby ADZ vo zverenom regióne/

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Túto pozíciu obsadzujem pre našu spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme od vás:
  • analyzovanie a proaktívne riešenie problémov
  • strategické myslenie
  • pružnosť v myslení
  • digitálna gramotnosť (počítačové znalosti)
  • informačná gramotnosť
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný písomný prejav
  • kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • delegovanie, organizovanie a plánovanie práce
  • vedenie a riadenie ľudí
  • potenciál na osobnostný rozvoj
  • samostatnosť
  • prezentačné zručnosti a istota v komunikácii
  • komunikačná znalosť AJ
  • prax na podobnej pozícii minimálne 2 roky

Osobnostné predpoklady:
  • analytické a systematické myslenie
  • asertivita
  • spoľahlivosť
  • pozornosť
  • precíznosť
  • praktické myslenie
  • všestrannosť
  • prax v oblasti personalistiky, vedomosti Zákonníka práce
  • pracovná skúsenosť s riadiacou pozíciou
  • profesionálny prístup
  • organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
  • odolnosť voči stresu a mentálnej záťaži
  • vnútorná stabilita a integrita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Manuvia je personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Môžeme sa pochváliť, že zamestnávame vyše 12 000 spokojných zamestnancov. Zabezpečujeme im komplexný servis služieb – od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov na pracovisku. Naše skúsené náborárky pre vás nájdu ideálnu prácu. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes!

Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Manuvia a.s.
Plynárenská 7/A
821 09 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarína HANDŽÁKOVÁ
Tel.: +421918833156
E-mail: poslať životopis
ID: 3803132   Dátum zverejnenia: 5.11.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1 200€ btto + odmena v závislosti od výsledkov práce