Obchodný manažér pre kľúčových zákazníkov /Key Account Manager/ pre silnú logistickú a prepravnú spoločnosť, konkrétne do pobočky Senec

Mám záujem

Miesto práce

Bratislavský kraj, okres Senec

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Atraktívne finančné hodnotenie

Termín nástupu

Ihneď/Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Key Account Manager vykonáva nasledujúce aktivity:
  • V zverenom regióne aktívne vyhľadáva u zákazníkov nové obchodné príležitosti.
  • Registruje výberové a dopytové konania a je zodpovedný za ich spracovanie a včasné odovzdanie.
  • Zisťuje informácie o kľúčových zákazníkoch v zverenom regióne.
  • Spracováva dopyty zákazníkov ako externých tak aj v rámci interných systémov.
  • Pre klientov a projekty za ktoré je zodpovedný zabezpečuje spracovanie a predkladanie ponúk všetkých produktov a služieb poskytovaných skupinou Geis.
  • V rámci zvereného regiónu zabezpečuje podporu a starostlivosť o existujúcich zákazníkov formou osobných rokovaní a pravidelne vyhodnocuje a analyzuje úroveň spolupráce s jednotlivými zákazníkmi. V spolupráci s príslušnými spolupracovníkmi zaisťuje realizáciu dohodnutých riešení, postupov a procesov.
  • Zabezpečuje vypracovanie a podpis zmlúv so zákazníkmi.
  • Reviduje existujúce Zasielateľské zmluvy podľa doby platnosti a aktualizuje cenové tarify na základe porovnania počtu zásielok odovzdaných na prepravu zákazníkom za určité obdobie oproti prisľúbenému počtu zásielok.
  • Zodpovedá za stav pohľadávok zvereného regiónu.
  • Zodpovedá za zadávanie dát, správu a aktualizáciu interných systémov.
  • Zabezpečuje prístupy zákazníkom do zákazníckych aplikácií (napr. GClient).
  • V rámci obchodných prípadov zaisťuje základnú podporu v oblasti zákazníckych aplikácií.
  • Obchoduje v súlade s VOP platnými pre daný produkt a v spolupráci s prevádzkovým oddelením zabezpečuje dodržiavanie VOP u existujúcich zákazníkov.
  • Spracováva reporty v daných termínoch podľa zadania svojich nadriadených.
  • Monitoruje aktivity konkurencie.
  • Spolupracuje s reklamačným a prevádzkovým oddelením na riešení reklamačných prípadov.
  • Predkladá návrhy marketingových kampaní.
  • Dodržiava pokyny BOZP a PO.
  • Dodržiava mlčanlivosť vo veciach osobného a služobného charakteru.
  • V prípade potreby vykonáva ďalšie práce, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce na základe rozhodnutia nadriadeného.
  • Ovláda riadenú dokumentáciu spoločnosti, ktorá súvisí s dohodnutým druhom práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zázemie silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti patriacej k lídrom na slovenskom trhu
  • Možnosť sebarealizácie zaujímavou a zodpovednou prácou,
  • Motivačné platové ohodnotenie
  • Vzdelávací firemný program
  • Služobné auto aj na súkromné použitie
  • Notebook s dátovým napojením, mobilný telefón

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o túto pracovnú pozíciu, pošlite mi Váš životopis na moju emailovú adresu [email protected] Vybraných uchádzačov budem kontaktovať. Ďakujem všetkým uchádzačom za záujem a spoluprácu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Náš klient patrí medzi najväčšie logistické a prepravné spoločnosti na Slovensku aj v zahraničí.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • organizačné a obchodné zručnosti
  • prax v obchode min. 3 roky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Manuvia je personálna agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom a českom trhu už vyše 20 rokov. Môžeme sa pochváliť, že zamestnávame vyše 12 000 spokojných zamestnancov. Zabezpečujeme im komplexný servis služieb – od dopravy a ubytovania až po starostlivosť koordinátorov na pracovisku. Naše skúsené náborárky pre vás nájdu ideálnu prácu. Nezmeškajte tie najlepšie pracovné ponuky a kontaktujte nás ešte dnes!

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

SK EXPRES, s.r.o.
Štúrova 27
04001 Košice
ID: 3258734   Dátum zverejnenia: 1.12.2017   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Atraktívne finančné hodnotenie