Customer Care Case Manager s Nemeckým, Talianskym alebo Španielskym jazykom

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1700€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do teamu nášho klienta hľadáme komunikatívneho, trpezlivého kandidáta, ktorý by na dennej báze využíval cudzie jazyky.

Vašou prac. náplňou by bolo:
- riešenie sťažností a reklamácii zákazníkov/klientov
- udržiavanie zákazníckych vzťahov - budovanie pozitívnych vzťahov s klientmi a zákazníkmi
- sledovanie histórie jednotlivých "Case"
- pravidelný repoting

Customer related issues, ktoré zamestnanci najčastejšie riešia:
CCT je „second level“ staznosti; to znamena, ze ak predchadzajuce oddelenia nevedeli vyriesit servisny problem zakaznika, pripad je poslany na oddelenie. Najcastejsie staznosti sa tykaju mnohonasobnych neuspesnych oprav, stratenych pocitacov pri transporte, nedostupnosti nahradnych dielov, ale riesie aj nespokojnost s vedomostami technika, „nespravodlive“ cenove ponuky, exekutivne a legalne pripady, pripadne staznosti zo social media.

S kým všetkým zamestnanec komunikuje:
S externymi zakaznikmi a internymi oddeleniami (depot, call centra, Service delivery manageri, logistika, atd.), primarne v pisomnej forme.

S akými krajinami zamestnanec komunikuje:
Uspesny kandidat bude komunikovat s akoukolvek EMEA krajinou, kde sa vie dohovorit jazykom, ktory ovlada.

Zamestnanecké výhody, benefity

- sick days
- 21 ks stravných lístkov každý mesiac bez ohľadu na dovolenku, PN, ...
- možnosť HO po dohode s manažérom

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v prostredníctvom stránky Profesia. K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
"Na základe všeobecného nariadenia o ochrane údajov 2016/679 (ďalej len „GDPR“) vyhlasujem, že som si prečítal(a) a porozumel(a) obsah dokumentu Oznámenie o ochrane osobných údajov, a týmto výslovne beriem na vedomie, že:
(i) moje osobné údaje budú spracúvané spoločnosťou ManpowerGroup Slovensko s.r.o., so sídlom Lazaretská 8, Bratislava 811 08, Slovenská republika, IČO: 35 958 898, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 37879/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“) v plnom súlade s nariadením GDPR a ostatnými platnými právnymi predpismi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenom v dokumente Oznámenie o ochrane osobných údajov.
(ii) ak si ako vlastník údajov budem žiadať získať viac informácií o spracovaní svojich osobných údajov alebo budem si chcieť uplatniť svoje individuálne práva, môžem kontaktovať Prevádzkovateľa údajov buď prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v Oznámenie o ochrane osobných údajov, alebo na [email protected]"

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Taliansky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Španielsky jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nutná znalosť AJ a plus Ďalšieho jazkya ( nemecký, taliansky alebo španielsky )
- predošlá skúsenosť v oblasti Customer Care
- schopnosť samostatne pracovať
- proklientský prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ďakujeme, že Vás zaujala naša pracovná ponuka. S Manpower získavate skúseného partnera, a súčasne bezplatného poradcu, ktorý Vám pomôže zorientovať sa v pestrom svete pracovných príležitostí.

ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ OD SPOLUPRÁCE S NAMI ?

AK SA ZAUJÍMATE O PRACOVNÉ MIESTO, KTORÉ OBSADZUJEME PRIAMO PRE NIEKTORÉHO Z NAŠICH KLIENTOV: každú pracovnú ponuku má „na starosti“ skúsený konzultant, ktorý Vás bude vás sprevádzať celým procesom výberového konania. Pretože presne pozná požiadavky klienta na dané pracovné miesto, pomôže Vám s prípravou na pracovný pohovor u klienta: poradí Vám, ako vylepšiť svoj profesijný životopis, ako zapracovať na celkovej prezentácii alebo ako vhodne formulovať odpovede na otázky, ktoré Vám môžu na pracovnom pohovore položiť. Bude Vás kontaktovať a informovať o aktuálnom stave alebo prípadných zmenách vo výberovom procese. Pomôže Vám odhaliť, aké sú Vaše možnosti na trhu práce a je Vám k dispozícii v prípade Vášho záujmu o iné, alternatívne pracovné pozície.

PONÚKAME AJ MOŽNOSŤ KRÁTKODOBEJŠÍCH PRACOVNÝCH ÚVÄZKOV FORMOU TZV. PERSONÁLNEHO LÍZINGU. Čo to znamená? Jednoducho povedané: ste zamestnancom Manpower, no prácu vykonávate na pracovisku nášho klienta. My v Manpower vám zabezpečíme všetky potrebné právne náležitosti spojené so vznikom pracovného pomeru. Garantujeme Vám, že každý mesiac príde mzda na Váš účet. V prípade, že sa Vám práca páči, chcete v nej pokračovať a náš klient takúto možnosť pripúšťa, môžete sa stať jeho kmeňovým zamestnancom. Po skončení aktuálneho pracovného pomeru Vás radi budeme kontaktovať s ponukou ďalších možností zamestnať sa vo Vašom odbore.

ManpowerGroup Slovensko – 15 rokov skúseností – práca pre 6,000 ľudí ročne – 5 pobočiek na Slovensku: Bratislava, Nitra, Žilina, Poprad, Košice

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

MANPOWER SLOVENSKO s.r.o.
Lazaretská 8
811 08 Bratislava
http://www.manpower.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Ivanovičová
Tel.: +421915492857
E-mail: poslať životopis
ID: 3724408   Dátum zverejnenia: 25.7.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1700€