Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Hľadáme špecialistov v oblasti logistiky!

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Trenčiansky kraj, Trenčín
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do jednej z najväčších nadnárodných spoločností v Európe hľadáme logistických špecialistov do oblasti reklamácií, zabezpečovania baliacich materiálov či spracovávania nákladov.
Hľadáme inovatívnych ľudí, ktorí budú zastrešovať proces logistiky a navrhovať nové a lepšie riešenia.
Ak sa pohybujete v oblasti logistiky a chcete realizovať svoje nápady, hľadáme práve Vás!


Vašou náplňou práce bude:
- tvoriť, implementovať a zlepšovať proces logistiky medzi závodmi
- nastavovať požiadavky procesu
- riadiť proces riešenia konkrétnych logistických reklamácií, zabezpečovania baliacich materiálov alebo sa starať o logistické náklady (záleží od zaradenia a Vášho záujmu)
- komunikovať s ostatnými závodmi a riešiť vzniknuté konkrétne prípady reklamácií či objednávok
- navrhovať a spolupracovať na návrhu nových IT riešení

Čo očakávame:
- predošlé skúsenosti z oblasti logistiky, ideálne z výrobného prostredia
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- ochotu cestovať na krátke cesty po celej Európe
- MS Office (predovšetkým MS Excel a MS Powerpoint)
- skúsenosti so systémom SAP výhodou
- spoľahlivosť, samostatnosť, inovatívny prístup

Čo ponúkame:
- istotu zamestnania v jednej z popredných svetových spoločností
- výborné pracovné podmienky, plat dohodou
- pravidelné bonusy založené na dosiahnutých cieľoch spoločnosti
- možnosť profesionálnej sebarealizácie, odborného i osobného rastu (plány tréningov)
- firemný telefón a notebook
- príspevky do 3. piliera
- pravidelné teambuildingy
- zľavy na produkty spoločnosti, bonusové poukážky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, poprednú spoločnosť v produkcii vykurovacej techniky.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

1

Počet rokov praxe

1

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ManpowerGroup Slovensko s.r.o. je prestížna a etablovaná personálna spoločnosť s dlhodobou tradíciou na trhu práce. Každý deň sme v kontakte s našimi klientmi i kandidátmi a poskytujeme im služby profesionálnej kvality a úrovne. Objavte spolu s nami pestrý a meniaci sa svet ľudských zdrojov tak, ako to my robíme už dlhú dobu!
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (1721/2004 -OSS 1/2004 )

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu nám prosím zašlite Váš životopis v slovenskom aj anglickom jazyku.

Vzhľadom na veľký počet záujemcov nie je možné všetkých fyzicky kontaktovať. Z tohto dôvodu telefonicky kontaktujeme len vybraných uchádzačov.

K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:

,,Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti ManpowerGroup Slovensko s.r.o. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.12.2017 (ostáva ešte 0 dní)

Adresa spoločnosti

ManpowerGroup Slovensko s.r.o.
Horný Val 12
010 01 Žilina
http://www.manpower.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Romana Remšíková
E-mail: poslať životopis
ManpowerGroup Slovensko s.r.o., Lazaretská 8, Bratislava 811 08, IČO 35958898, DIČ 2022082359, IČ DPH SK2022082359
ID: 3258265   Dátum zverejnenia: 1.12.2017