Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2016 za najlepšie výberové procesy v roku 2016 podľa hodnotení uchádzačov.

Administratívny pracovník

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: BA, Bratislava
  • Ponúkaný plat (brutto): 4€/hod
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- práca v podateľni ( skenovanie, triedenie a evidencia dokumentov )
- iné admin. činnosti

Zo začiatku / mesiac - max 2 / by išlo o prácu na skrátený úväzok, ktorý by sa potom preklopil na plný úväzok

Iné výhody

- ide o dlhodobú prácu

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Náš klient je svetový líder v outsourcingu pre kancelársku tlač, podateľňu, reporgrafiu, archív, marketing a iné.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ManpowerGroup Slovensko s.r.o. je prestížna a etablovaná personálna spoločnosť s dlhodobou tradíciou na trhu práce. Každý deň sme v kontakte s našimi klientmi i kandidátmi a poskytujeme im služby profesionálnej kvality a úrovne. Objavte spolu s nami pestrý a meniaci sa svet ľudských zdrojov tak, ako to my robíme už dlhú dobu!
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (1721/2004 -OSS 1/2004 )

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov!
Ďakujem za pochopenie

Adresa spoločnosti

MANPOWER SLOVENSKO s.r.o.
Lazaretská 8
811 08 Bratislava
http://www.manpower.sk

Kontakt

ManpowerGroup Slovensko s.r.o., Lazaretská 8, Bratislava 811 08, IČO 35958898, DIČ 2022082359, IČ DPH SK2022082359
ID: 2246708   Dátum zverejnenia: 10.1.2018