Asistentka riaditeľa

Management Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Rybničná, Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
800 eur plus garantovaná odmena 100 eur, po skúšobnej dobe 1000, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za korešpondenciu pre klientov tak externých ako aj interných ( ponuky, objednávky, zmluvy, oznamy do predajne, podklady pre notársky úrad)
- Zodpovednosť za evidenciu pošty
- Zodpovednosť za organizačné a materiálne zabezpečenie sekretariátu ( telefonáty, fax, nákup kancelárskeho a iného drobného tovaru)
- Zodpovednosť za evidenciu dovoleniek zamestnancov
- Zodpovednosť za vedenie evidencie zahraničných objednávok, sledovanie prijatia potvrdení objednávok, ich postúpenie obchodnému oddeleniu, príp. inej zodpovednej osobe na schválenie a následne ich potvrdenie, príp. reklamáciu dodávateľovi a archiváciu
- Zodpovednosť za komunikáciu s externými zahraničnými odberateľmi - dohodnutie termínov dodávky, logististiku, evidencia objednávok
- Zodpovednsť za komunikáciu a korešpondenciu so zahraničnými dodávateľmi – žiadosti o cenové ponuky, rabaty, termíny dodania, aktuálne cenníky, katalógy, žiadosti o informácie nevyhnutné pre obchodné, príp. ekonomické oddelenie,
- Vystavovanie reklamácií na zahraničných dodávateľov, sledovanie ich riešenia, ich archiváciu
- Spracovanie hlásení o prijatí, príp. odoslaní tovaru z/do členských krajín Európskej únie INTRASTAT-SK príslušnému colnému úradu a štatistickému úradu SR
- Zodpovednosť za pokladňu spoločnosti
- Príprava pokladov pre riaditeľa spoločnosti
- Príprava podkladov do verejné obstarávanie

Zamestnanecké výhody, benefity

– práca v stabilizovanej spoločnosti
– príjemný kolektív
– férový prístup nadriadených
– pevná pracovná doba od 8:00 do 16:30
– firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected] V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected] V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
– práca vhodná pre motivovaného a ambiciózneho praktikanta/ tku
– komunikatívna znalosť anglického jazyka (komunikácia s dodávateľmi z krajín AT, D, IT)
– ovládanie MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet)
– samostatnosť
– precíznosť
– zodpovednosť
– prozákaznícky prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Management Solutions, s.r.o.
M. R. Štefánika 27
902 01 Pezinok

Kontakt

ID: 3622490   Dátum zverejnenia: 15.3.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   800 eur plus garantovaná odmena 100 eur, po skúšobnej dobe 1000, výška platu je závislá od skúsenosti kandidátov