Sales Representative pre Trenčiansky kraj

Management Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Trenčiansky kraj, Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda - bližšie informácie po pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• akvizícia nových klientov - vyhľadávanie a kontaktovanie potencionálnych klientov
• udržiavanie pravidelného kontaktu s kľúčovými zákazníkmi - zodpovednosť za región Trenčianskeho a časť Žilinského kraja
• prezentácia klientom a vyjednávanie podmienok spolupráce
• zisťovanie potrieb klientov, príprava analýz a hľadanie individuálnych riešení
• starostlivosť o existujúcich klientov
• monitoring vývoja trhu a konkurencie
• spolupráca s centrálou spoločnosti v Rakúsku
• vedenie súvisiacej administratívnej agendy

Zamestnanecké výhody, benefity

• zaujímavú prácu v medzinárodnej spoločnosti
• príležitosť na rozšírenie vedomostí a ďalšie vzdelávanie - možnosť odborného vzdelávania
• príležitosť na profesionálny rozvoj a postupu v rámci spoločnosti
• finančné ohodnotenie formou základného platu a provízneho systému
• k základnému platu služobné vozidlo, notebook, mobilný telefón, a ďalšie firemné benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu zašlite Váš štrukturovaný životopis na e -mailovú adresu [email protected]. V prípade, že Vás nebudeme kontaktovať do troch týždňov od prijatia Vášho životopisu, bola v prvom kole výberového procesu daná prednosť inému kandidátovi.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca zahraničná spoločnosť zaoberajúca sa predajom produktov ako spojovací materiál, pracovné náradie, chémia a regálové systémy. Na Slovensku má cca. 70 zamestnancov a pôsobí na trhu vyše 12 rokov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 2-ročná prax v oblasti obchodu - je podmienkou
• Znalosť anglického jazyka - aktívna je PODMIENKA !!!!
• Ochota cestovať
• Počítačová gramotnosť – Word, Excel a softvér na vybavovanie objednávok
• Výborné komunikačné zručnosti
• Dobrý zmysel pre detaily

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská spoločnosť pre oblasť komplexných personálnych služieb.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2798320  Dátum zverejnenia: 4.11.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda - bližšie informácie po pohovore