Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Facility Manager with Technical and Business skills
Management Consultations, s. r. o.
Miesto práce
Pestovatelska ulica, Bratislava
Pestovatelska ulica, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1500
1500
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu správcu budov - manažéra objektov s technickými, ekonomickými a obchodnými skúsenosťami.
Požadujeme aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku.
Prax v oblasti facility management je podmienkou .
.
Správa nehnuteľností:
- rýchle, priateľské a efektívne vybavenie požiadaviek a sťažností nájomcov
- preventívna kontrola a obhliadky objektov ako aj predvídanie možných problémov ešte pre ich vznikom
- koordinácia preberania a odovzdávania vybraných objektov nájomcom
Zabezpečenie technických služieb:
- plánovanie a obstarávanie pravidelných údržbárskych prác, opráv a súvisiacich služieb a výkon kontroly podľa technického plánu
- prekonávanie ťažkostí pri jednaní s internými i externými spolupracovníkmi ako aj medzi dodávateľmi služieb, nájomcami priestorov a externými obchodnými partnermi
- aktívne vykonávanie operatívnych úloh podľa požiadaviek manažmentu
ako aj návrhy na zlepšenie existujúcich podmienok fungovania spoločnosti
Rozpočet a financie :
- kontrola týždennej a mesačnej bilancie prijatých platieb podľa účtovných štandardov firmy a dodržanie rozpočtového plánu
- príprava celoročného rozpočtu a odhad potrebných technických prác a služieb
Technické znalosti:
- zodpovednosť za technický stav budov a príslušenstva
- naplánovanie a vykonanie všetkých potrebných kontrol a testov v súlade s právnym poriadkom
- fungovanie bezpečnostných technológii podľa požadovaných štandardov
Obchodné zručnosti:
- zabezpečiť čo najvyššiu obsadenosť a ziskovosť prenajímaných priestorov
- včasné platieb od nájomcov – upomienky, telefonáty, osobné stretnutia…
- orientácia na spokojnosť klienta a ziskovosť spoločnosti
- dodržiavanie stanoveného rozpočtu
- efektívne organizovanie práce podriadených – technický a administratívny personál
Požadujeme aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku.
Prax v oblasti facility management je podmienkou .
.
Správa nehnuteľností:
- rýchle, priateľské a efektívne vybavenie požiadaviek a sťažností nájomcov
- preventívna kontrola a obhliadky objektov ako aj predvídanie možných problémov ešte pre ich vznikom
- koordinácia preberania a odovzdávania vybraných objektov nájomcom
Zabezpečenie technických služieb:
- plánovanie a obstarávanie pravidelných údržbárskych prác, opráv a súvisiacich služieb a výkon kontroly podľa technického plánu
- prekonávanie ťažkostí pri jednaní s internými i externými spolupracovníkmi ako aj medzi dodávateľmi služieb, nájomcami priestorov a externými obchodnými partnermi
- aktívne vykonávanie operatívnych úloh podľa požiadaviek manažmentu
ako aj návrhy na zlepšenie existujúcich podmienok fungovania spoločnosti
Rozpočet a financie :
- kontrola týždennej a mesačnej bilancie prijatých platieb podľa účtovných štandardov firmy a dodržanie rozpočtového plánu
- príprava celoročného rozpočtu a odhad potrebných technických prác a služieb
Technické znalosti:
- zodpovednosť za technický stav budov a príslušenstva
- naplánovanie a vykonanie všetkých potrebných kontrol a testov v súlade s právnym poriadkom
- fungovanie bezpečnostných technológii podľa požadovaných štandardov
Obchodné zručnosti:
- zabezpečiť čo najvyššiu obsadenosť a ziskovosť prenajímaných priestorov
- včasné platieb od nájomcov – upomienky, telefonáty, osobné stretnutia…
- orientácia na spokojnosť klienta a ziskovosť spoločnosti
- dodržiavanie stanoveného rozpočtu
- efektívne organizovanie práce podriadených – technický a administratívny personál
Zamestnanecké výhody, benefity
- pravidelné školenia ako aj odborné a jazykové tréningy
- medzinárodné a multikultúrne pracovné prostredie
- mobilný telefón a notebook
- ďalšie benefity podľa dohody
- medzinárodné a multikultúrne pracovné prostredie
- mobilný telefón a notebook
- ďalšie benefity podľa dohody
Informácie o výberovom konaní
Po zhodnotení životopisu a krátkom telefonickom rozhovore nasleduje v prípade kladného vyjadrenia osobné stretnutie s manažérmi spoločnosti.
Ďakujeme za záujem o ponúkané pracovné miesto a tešíme sa na pohovor.
V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte použiť uvedený telefonický kontakt.
Ďakujeme za záujem o ponúkané pracovné miesto a tešíme sa na pohovor.
V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte použiť uvedený telefonický kontakt.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavby, nehnuteľnosti, obchod, technické odbory
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadovaná kvalifikácia a zručnosti
- skúsenosti s manažmentom a výkonom uvedených technických služieb
- schopnosť aktívnej práce s počítačom
- absolvované odborné skúšky
- priateľský a zároveň efektívny prístup
- úspech pri obchodných vyjednávaniach
Odolnosť voči stresu, vytrvalosť, flexibilita, obzvlášť sa cení shopnosť vytvárať dobré pracovné podmienky a priateľské prostredie na profesionálnej úrovni.
- skúsenosti s manažmentom a výkonom uvedených technických služieb
- schopnosť aktívnej práce s počítačom
- absolvované odborné skúšky
- priateľský a zároveň efektívny prístup
- úspech pri obchodných vyjednávaniach
Odolnosť voči stresu, vytrvalosť, flexibilita, obzvlášť sa cení shopnosť vytvárať dobré pracovné podmienky a priateľské prostredie na profesionálnej úrovni.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Management Consultations s.r.o. poskytuje služby v oblasti medzinárodného rozvoja malého a stredného podnikania.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 2857629
Dátum zverejnenia: 11.8.2017
2017-08-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager, Projektový manažér, Realitný maklér, Správca budov, Vedúci údržby Spoločnosť: Management Consultations, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1500