Facility Manager with Technical and Business skills

Management Consultations, s. r. o.

Miesto práce
Pestovatelska ulica, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1500

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu správcu budov - manažéra objektov s technickými, ekonomickými a obchodnými skúsenosťami.
Požadujeme aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku.
Prax v oblasti facility management je podmienkou .
.
Správa nehnuteľností:
- rýchle, priateľské a efektívne vybavenie požiadaviek a sťažností nájomcov
- preventívna kontrola a obhliadky objektov ako aj predvídanie možných problémov ešte pre ich vznikom
- koordinácia preberania a odovzdávania vybraných objektov nájomcom

Zabezpečenie technických služieb:
- plánovanie a obstarávanie pravidelných údržbárskych prác, opráv a súvisiacich služieb a výkon kontroly podľa technického plánu
- prekonávanie ťažkostí pri jednaní s internými i externými spolupracovníkmi ako aj medzi dodávateľmi služieb, nájomcami priestorov a externými obchodnými partnermi
- aktívne vykonávanie operatívnych úloh podľa požiadaviek manažmentu
ako aj návrhy na zlepšenie existujúcich podmienok fungovania spoločnosti

Rozpočet a financie :
- kontrola týždennej a mesačnej bilancie prijatých platieb podľa účtovných štandardov firmy a dodržanie rozpočtového plánu
- príprava celoročného rozpočtu a odhad potrebných technických prác a služieb

Technické znalosti:
- zodpovednosť za technický stav budov a príslušenstva
- naplánovanie a vykonanie všetkých potrebných kontrol a testov v súlade s právnym poriadkom
- fungovanie bezpečnostných technológii podľa požadovaných štandardov

Obchodné zručnosti:
- zabezpečiť čo najvyššiu obsadenosť a ziskovosť prenajímaných priestorov
- včasné platieb od nájomcov – upomienky, telefonáty, osobné stretnutia…
- orientácia na spokojnosť klienta a ziskovosť spoločnosti
- dodržiavanie stanoveného rozpočtu
- efektívne organizovanie práce podriadených – technický a administratívny personál

Zamestnanecké výhody, benefity

- pravidelné školenia ako aj odborné a jazykové tréningy
- medzinárodné a multikultúrne pracovné prostredie
- mobilný telefón a notebook
- ďalšie benefity podľa dohody

Informácie o výberovom konaní

Po zhodnotení životopisu a krátkom telefonickom rozhovore nasleduje v prípade kladného vyjadrenia osobné stretnutie s manažérmi spoločnosti.

Ďakujeme za záujem o ponúkané pracovné miesto a tešíme sa na pohovor.

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte použiť uvedený telefonický kontakt.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

stavby, nehnuteľnosti, obchod, technické odbory

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadovaná kvalifikácia a zručnosti
- skúsenosti s manažmentom a výkonom uvedených technických služieb
- schopnosť aktívnej práce s počítačom
- absolvované odborné skúšky
- priateľský a zároveň efektívny prístup
- úspech pri obchodných vyjednávaniach

Odolnosť voči stresu, vytrvalosť, flexibilita, obzvlášť sa cení shopnosť vytvárať dobré pracovné podmienky a priateľské prostredie na profesionálnej úrovni.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Management Consultations s.r.o. poskytuje služby v oblasti medzinárodného rozvoja malého a stredného podnikania.

Počet zamestnancov

1 zamestnanec
ID: 2857629  Dátum zverejnenia: 11.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1500