Špecialista logistiky - zákaznícky servis

Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacV závislosti od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dopĺňame náš logistický tím a hľadáme šikovného kolegu, ktorý má prehľad v oblasti logistiky, výrobných plánov a objednávok od zákazníkov v automotive oblasti.

Tvojou úlohou bude:
  • Podpora a reporting pri spracovaní krátkodobého a strednodobého plánovania s detailnou orientáciou na zákaznika.
  • Vyhodnocovanie a reportovanie fluktuácie objednávok a jej vplyv na plánovanie.
  • Vyhodnocovanie stavu pokrytia zákazníckych objednávok.
  • Sledovanie a vyhodnocovanie objednávok od zákazníka. Vyhodnocovanie dodržiavania zmluvných podmienok (fluktuácie objednávok, obdobie fixácie, výbeh+nábeh nových dielov...).
  • Veto proces - informovanie zákazníkov v prípade nezhody v objednávkach. Príprava, vedenie a vyhodnocovanie eskalačných meetingov so zákazníkom.
  • Príprava potrebnej dokumentácie k zákazníckym požiadavkám týkajúcich sa dispo/sales tém.
  • Sledovanie, vyhodnocovanie výrobných kapacít, sales forcastu. Spolupráca pri nápočte nových/zmien vo výrobných kapacitách. Zadávanie kapacít na zákaznícke portály.
  • Sledovanie a vyhodnocovanie skladových zásob FG a Obsolete stock.
  • Kontrola, vyhodnocovanie SAP dát. Podpora pri implementácii nových Dispo SAP procesov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Radi s tebou budeme zdieľať naše dlhoročné know-how medzinárodnej automotive spoločnosti, ktorá spája vývoj a výrobu pod jednou strechou. Čo všetko ti vieme ponúknuť si môžeš pozrieť nižšie.

Zložky mzdy:
  • Fixná zložka mzdy od 1500 €
  • Variabilná zložka mzdy 10 %

Naše finančné benefity:
  • 13. a 14. plat
  • Odmena pri životných a pracovných jubileách
  • Odmena za odporučenie známeho
  • Odmena za zlepšovacie návrhy
  • Príspevok pri relokácií

Naše nefinančné benefity:
  • Pružná pracovná doba
  • Možnosť práce z domu v prípade potreby
  • Multisport karta
  • Masáže, kozmetika, rekreácia
  • Stravovanie vo vlastnej jedálni – doplatok len 0,50 €
  • Eventy a spoločenské akcie - Family Day, vianočný večierok, letný výlet
  • Zľavy a špeciálne akcie od iných spoločností
  • E-learningové vzdelávacie programy podľa vlastného výberu (Seduo)
  • Jazykové kurzy priamo v priestoroch spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické/ekonomické/logistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
SAP Sales and Distribution (SD) - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME OD TEBA:

  • Skúsenosti - minimálne 3-ročná skúsenosť v oblasti logistiky a zákazníckym objednávok v automobilovom priemysle
  • Angličtina - vieš sa dorozumieť ako písomne tak aj slovne
  • MS Excel a SAP - poznáš oba a vieš sa v nich orientovať
  • Vynikajúce komunikačné zručnosti - orientované ako na zákazníka tak celý tím
  • Skvelá organizácia - vieš si určiť priority a naplánovať zodpovedajúce aktivity
  • Tímovosť - veríš, že MY je viac ako JA.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Magna International je kanadská spoločnosť pôsobiaca v oblasti automobilového priemyslu. Sme popredným dodávateľom komponentov pre automobilový priemysel s 351 divíziami a 103 vývojovými a obchodnými centrami, ktoré pôsobia v 30 krajinách.

Divízia Magna Slovteca v Novom Meste nad Váhom od roku 1994 vyrába vonkajšie a vnútorné spätné zrkadlá, v ktorých je Magna globálnym trhovým lídrom č. 1. Okrem výroby tu máme aj vývojové R&D centrum. V portfóliu máme viac ako 15 renomovaných automobilových zákazníkov
Viac informácií o spoločnosti

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

ID: 4535324  Dátum zverejnenia: 6.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac