Logo Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Senior/seniorka rozpočtu- oddelenie rozpočtovej politiky a revízie výdavkov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacod 1 600 EUR/mes. – v závislosti od pracovných schopností, praxe a skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Chcete, aby vaša práca mala zmysel a reálny dopad na fungovanie mesta, v ktorom žijete?
Pridajte sa k nám – hľadáme kolegyňu alebo kolegu, ktorý sa zapojí do tímu, ktorý tvorí a spravuje rozpočet hlavného mesta SR Bratislavy.

Vašou úlohou bude podieľať sa na plánovaní, príprave a koordinácii mestského rozpočtu. Budete spolupracovať s mestskými organizáciami, analyzovať výsledky a pripravovať podklady, ktoré pomáhajú vedeniu mesta robiť správne rozhodnutia.

Hľadáme človeka, ktorý sa vyzná vo verejných financiách, má zodpovedný prístup, rád pracuje systematicky a zároveň mu záleží na tom, aby veci fungovali. Ak sa chcete stať súčasťou tímu, ktorý pracuje pre mesto a jeho obyvateľov, budeme radi, ak sa nám ozvete.

Náplň práce:

  • zostavovanie rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy a jeho zmien, vrátane jeho programov, podprogramov, prvkov a jednotlivých projektov,
  • realizáciu prípravy, koordinovanie a usmerňovanie prác v mestských organizáciách, útvaroch a oddeleniach magistrátu pri zostavovaní rozpočtov, spracovávanie jednotlivých návrhov rozpočtov, ich úpravy a prerokovania so zodpovednými pracovníkmi za rozpočet, komplexné zabezpečovanie agendy rozpočtu príjmov, finančných operácií, fondov,
  • vypracovávanie podkladov do správ o vývoji rozpočtového hospodárenia hlavného mesta SR Bratislavy, vrátane vykonania rozborov za mestské organizácie, útvary a oddelenia k dosiahnutým výsledkom, vypracovávanie podkladov do informácií o rozpočtovom hospodárení,
  • vykonávanie rozpočtových opatrení, príprava materiálov na schvaľovanie do orgánov mesta,
  • metodické usmerňovanie mestských organizácií, poskytovanie konzultácií v súvislosti s rozpočtovým hospodárením v podmienkach hlavného mesta SR Bratislavy, preverovanie požiadaviek organizácií a oddelení pri tvorbe, úprave rozpočtu a financovaní,
  • vykonávanie zúčtovania a kontroly finančných vzťahov organizácií s rozpočtom hlavného mesta, zúčtovanie finančných vzťahov so štátnym rozpočtom,
  • spracovávanie podkladov a údajov o rozpočtovom hospodárení mestských organizácií, útvarov a oddelení do záverečného účtu hlavného mesta SR Bratislavy,
  • vykonávanie ďalších prác, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce podľa pokynov vedúceho.



Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame: 

  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.  
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja. 
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme. 

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Referral bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Motivačný list

2. Štruktúrovaný životopis.  

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis, motivačný list najneskôr do 14.07.2025.

Zverejnené dňa 30.06.2025

„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-....“

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomický smer

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ekonomické vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preferuje sa špecializácia v rozpočtovníctve.
  • Znalosť a odborná prax v oblasti rozpočtovej politiky vítaná.
  • Skúsenosti s úverovou politikou a komunikáciou s bankami vítané.
  • Prax vo verejnej správe /samospráve vítaná.
  • Pokročilá znalosť MS Word a Excel.
  • Bezúhonnosť.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 5109895  Dátum zverejnenia: 30.6.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac