Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Kontrolór/ka vyúčtovania kultúrnych dotácií
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Dohodou
1 400 EUR/mesiacod 1 400 EUR/mes. Finálna mzda bude závisieť od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností uchádzača/čky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme spoľahlivého a precízneho človeka, ktorý má blízko k číslam aj ku kultúre. Ak ťa zaujíma, ako sa mestské dotácie používajú transparentne a efektívne, a chceš svojou prácou podporiť rozvoj kultúrnych a komunitných iniciatív v Bratislave, možno hľadáme práve teba.
Tvojou úlohou bude dohliadať na vyúčtovanie dotácií hlavného mesta a grantov Nadácie mesta Bratislavy. Zabezpečovať, že verejné financie smerujú tam, kam majú – k poctivým a kvalitným projektom v oblasti kultúry a komunít.
Náplň práce:
Kontrolór/ka vedie ucelenú agendu kontroly poskytovania dotácií hlavného mesta v oblasti kultúry (prostredníctvom dotačného mechanizmu Strategická podpora kultúrnych podujatí) a grantov v oblasti kultúry a komunít poskytovaných prostredníctvom Nadácie mesta Bratislavy:
1. Vykonáva základnú finančnú kontrolu (ZFK) a administratívnu finančnú kontrolu (AFK) pre dotácie hlavného mesta a s tým spojenú administratívu. Zodpovedá za úplnosť dokumentácie zverených agend, korešpondenciu a jej archiváciu v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
2. Nesie zodpovednosť za správnosť formálnych náležitostí zmluvných vzťahov s prijímateľmi podpory, ako aj za kontrolu plnenia záväzkov z nich vyplývajúcich, urgenciu vyúčtovaní pridelených prostriedkov, kontrolu predložených zúčtovaní príjemcami dotácií, spracovanie výsledkov kontroly.
3. Vykonáva monitoring - zúčastňuje sa na vybraných podujatiach podporených z grantových programov, spolupracuje s aktérmi v oblasti kultúry a komunitného života, poskytuje informácie v oblastiach predmetu pracovnej náplne a vykonáva ďalšie činnosti, ktoré súvisia s činnosťou Oddelenia kultúry podľa pokynov vedúcej Referátu podpory kultúry.
4. Poskytuje súčinnosť pri výkone kontroly a auditu poskytovania dotácií hlavného mesta v oblasti kultúry a komunít poverenými útvarmi mesta, ako aj kontrolnými orgánmi SR.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.
- Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja.
- Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme.
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:
- Peňažné benefity
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni regeneračného voľna
- Psychologické poradenstvo
- Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
- Multisport karta pre športové vyžitie
- Možnosť vzdelávania a školení
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
- Referral bonus
- Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Motivačný list
2. Štruktúrovaný životopis.
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis, motivačný list najneskôr do 08.07.2025.
Zverejnené dňa 24.06.2025
„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-....“
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (ekonomické zameranie a príbuzné odbory).
- Prax v oblasti súvisiacej s náplňou práce (agenda dotačných/grantových mechanizmov) a skúsenosti s finančným manažmentom podmienkou.
- Znalosť Zákona č. 357/2015 o finančnej kontrole a aktuálne platných metodických usmernení Ministerstva financií Slovenskej republiky (MF SR) podmienkou.
- Skúsenosti s projektovým manažmentom v oblasti kultúry a znalosť prostredia výhodou.
- Prax vo verejnej správe výhodou.
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, rýchla orientácia v rôznych oblastiach vo vzťahu k originálnym a preneseným kompetenciám hlavného mesta.
- Ovládanie PC na pokročilej používateľskej úrovni (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook)