Logo Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Riaditeľ/ka sekcie právnych služieb

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2025
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacod 3 000 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného a vizionárskeho lídra/líderku na pozíciu Riaditeľ/ ka sekcie právnych služieb. Hľadáme odborníka/čku s výraznými riadiacimi a právnickými skúsenosťami, ktorý/ktorá dokáže spojiť vysokú profesionalitu s ľudským prístupom a aktívne sa podieľať na rozvoji mesta prostredníctvom zabezpečenia právnej istoty a podpory strategických rozhodnutí.

Ak máte chuť prispieť svojou odbornosťou k lepšiemu fungovaniu samosprávy a byť súčasťou tímu, ktorý formuje právne prostredie Bratislavy, radi Vás spoznáme. Čaká Vás zodpovedná rola, výzvy, spolupráca a priestor prinášať zmeny.

Náplň práce:

  • Riadi, zabezpečuje, organizuje a zodpovedá za činnosť sekcie právnych služieb.
  • Zabezpečuje odborné špecializované činnosti strategického, koncepčného a metodického charakteru a ďalšie činnosti podľa pokynu riaditeľa magistrátu.
  • Zodpovedá za odbornú úroveň právnych stanovísk a riešení poskytovaných sekciou.
  • Spolupracuje s odbornými útvarmi magistrátu pri napĺňaní strategických dokumentov mesta a uznesení MsZ vo vzťahu k riaditeľovi magistrátu.
  • Koordinuje právny tím, vrátane jeho rozvoja, metodického vedenia a hodnotenia výkonnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:

  • Prácu, ktorá má zmysel a vplyv na kvalitu života obyvateľov mesta
  • Zázemie stabilnej a zodpovednej organizácie
  • Príjemný kolektív a podpora pri zaškolení

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Motivačný list

2. Štruktúrovaný životopis

3. Koncepcia vedenia sekcie na rok 2025 (vedenie ľudí, vzdelávanie a rozvoj, implementácia využívania AI pre právne služby, max. 3 snímky max. 5 min.). Koncepciu priniesť až na osobné stretnutie s výberovou komisiou.

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis, motivačný list najneskôr do 03.06.2025.

Zverejnené dňa 13.05.2025

„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo

Prax na pozícii/v oblasti

Prax v právnej oblasti (in house lawyer) min. 8 r., min. 3 r. prax vedenia tímu o min. 3 ľuďoch

Počet rokov praxe

8

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, odbor - právo.
  • Prax. v právnej oblasti (právne profesie/In house lawyer) min. 8 rokov.
  • Znalosti právnych predpisov.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, rozhodnosť, lojálnosť, koncepčné myslenie, otvorenosť k zmenám.
  • Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
  • Min. 3 ročná prax vedenia právneho tímu o min. 3 ľuďoch.

 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 5075382  Dátum zverejnenia: 13.5.2025  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac