Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior pre správu pohľadávok a majetku na sekcii Správy nehnuteľností
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1 500 Eur/mes., možné navýšenie nástupnej mzdy o osobný príplatok.
1 500 EUR/mesiac1 500 Eur/mes., možné navýšenie nástupnej mzdy o osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovného a kreatívneho človeka so zmyslom pre detail s orientáciou na oblasť správy pohľadávok. Oddelenie nájmov majetku bratislavského magistrátu sa zameriava na správu nájomných vzťahov k nehnuteľnostiam, ktoré sú vo vlastníctve a správe hlavného mesta.
- Správa pohľadávok, ktoré vznikli z nájomných vzťahov a v súvislosti s užívaním nehnuteľností vo vlastníctve a správe hlavného mesta bez právneho titulu
- Zabezpečovanie agendy pri uplatňovaní úhrady za užívanie nehnuteľností vo vlastníctve a v správe hlavného mesta bez právneho titulu
- Aktívna spolupráca s odbornými pracovníčkami/pracovníkmi našej sekcie správy nehnuteľností, ako aj ostatných odborných útvarov hlavného mesta
- Zastupovanie hlavného mesta v správnych a súdnych konaniach na všetkých stupňoch
- Vypracovávanie odborných právnych analýz
- Zodpovednosť za úplnosť zverenej agendy, korešpondenciu a ich archiváciu v zmysle platných právnych predpisov
Zamestnanecké výhody, benefity
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni regeneračného voľna
- Psychologické poradenstvo
- Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O. Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
- Multisport karta pre športové vyžitie
- Možnosť vzdelávania a školení
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
- Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- životopis,
- fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania,
- údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky najneskôr do 16.05.2024.
Zverejnené dňa 25.04.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, odbor – právo
- Bezúhonnosť
- Samostatnosť
- Logické myslenie
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni
- Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné a analytické myslenie, schopnosť pracovať v tíme a chuť učiť sa
- Prax vo verejnej správe výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4815952
Dátum zverejnenia: 25.4.2024
2024-04-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Právnik Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac