Junior pre správu pohľadávok a majetku na sekcii Správy nehnuteľností

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1 500 Eur/mes., možné navýšenie nástupnej mzdy o osobný príplatok.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme šikovného a kreatívneho človeka so zmyslom pre detail s orientáciou na oblasť správy pohľadávok. Oddelenie nájmov majetku bratislavského magistrátu sa zameriava na správu nájomných vzťahov k nehnuteľnostiam, ktoré sú vo vlastníctve a správe hlavného mesta.

  • Správa pohľadávok, ktoré vznikli z nájomných vzťahov a v súvislosti s užívaním nehnuteľností vo vlastníctve a správe hlavného mesta bez právneho titulu
  • Zabezpečovanie agendy pri uplatňovaní úhrady za užívanie nehnuteľností vo vlastníctve a v správe hlavného mesta bez právneho titulu
  • Aktívna spolupráca s odbornými pracovníčkami/pracovníkmi našej sekcie správy nehnuteľností, ako aj ostatných odborných útvarov hlavného mesta
  • Zastupovanie hlavného mesta v správnych a súdnych konaniach na všetkých stupňoch
  • Vypracovávanie odborných právnych analýz
  • Zodpovednosť za úplnosť zverenej agendy, korešpondenciu a ich archiváciu v zmysle platných právnych predpisov

Zamestnanecké výhody, benefity

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:

  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O. Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • životopis,
  • fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania,
  • údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 

Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky najneskôr do 16.05.2024. 

Zverejnené dňa 25.04.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Právo

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, odbor – právo
  • Bezúhonnosť
  • Samostatnosť
  • Logické myslenie
  • Ovládanie PC na používateľskej úrovni
  • Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné a analytické myslenie, schopnosť pracovať v tíme a chuť učiť sa
  • Prax vo verejnej správe výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail: poslať životopis
ID: 4815952  Dátum zverejnenia: 25.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac