Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka evidencie umenia vo verejnom priestore
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1.500,- EUR/mes.
1 500 EUR/mesiac1.500,- EUR/mes.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Majetková evidencia umeleckých diel vo verejnom priestore vo vlastníctve hlavného mesta, jej priebežné dopĺňanie, inventarizácia
- Kompletizácia a pravidelná aktualizácia zoznamu diel na území mesta a identifikácia vlastníkov
- Spolupráca pri riešení problémov majetkovo-právneho vysporiadania umeleckých diel vo verejnom priestore
- Archívny výskum podkladov k dielam a jeho analýza za účelom identifikácie vlastníkov a priebežného dopĺňania evidencie diel
- Spracovávanie podkladov na rokovanie Mestskej rady a Mestského zastupiteľstva
- Komunikácia s mestskými organizáciami (Galéria mesta Bratislavy, Mestský ústav ochrany pamiatok, Marianum), ako aj mestskými časťami
- Spolupodieľanie sa na implementácii Dekády pre kultúru – Koncepcie udržateľného rozvoja kultúry Bratislava 2030 v časti – Bratislava monumentálna
- Spolupodieľanie sa na príprave Manuálu pre diela vo verejnom priestore
Zamestnanecké výhody, benefity
- Peňažné benefity: osobné príplatky, výkonnostné odmeny
- Sociálna politika:
- príspevok do DDS 2-3 %
- príspevok na dopravu
- zvýhodnená ročná električenka
- príspevok na stravovanie
- Pružný pracovný čas
- Možnosť práce z domu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie
- Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom
- Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít
- Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania
- Životopis.
- Motivačný list.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 07.05.2024.
Zverejnené dňa 23.04.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
dejiny umenia/kulturológia
Prax na pozícii/v oblasti
kultúra/umenie
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore dejiny umenia, kulturológia alebo príbuzné
- Orientácia v problematike umeleckých diel vo verejnom priestore (sochy, plastiky, pomníky, pamätníky, pamätné tabule, fontány, pitné fontánky, studne a i.) a znalosť Bratislavy
- Prax v oblasti kultúry min. 3 roky
- Precíznosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť
- Znalosť práce s počítačom: MS Office
- Znalosť katastra nehnuteľností výhodou
- Skúsenosť s vedením majetkovej evidencie výhodou
- Bezúhonnosť
- Vodičské oprávnenie výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4814758
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Hlavný referent, Odborný referent, Samostatný referent Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac