Vedúci/ Vedúca na oddelení služieb občanom

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Primaciálne námestie 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac*po skúšobnej dobe možnosť priznať osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš byť súčasťou tímu, ktorý mení spôsob, akým ľudia vnímajú verejnú správu? Ak je tvoja odpoveď na nasledujúce otázky „áno“, si to možno ty koho hľadáme

  • Vieš pracovať samostatne a zároveň si tímový hráč?
  • Dokáž byť podporou tímu v každej situácii?
  • Hľadáš riešenia aj v zdanlivo neriešiteľnej situácii?
  • Máš analytické a logické myslenie, vieš sa zamerať na detaily a spájať ich do celku?
  • Máš záujem o dianie v hlavnom meste a veci verejné?
  • Máš rád výzvy a nebojíš sa riešiť ani zložité úlohy?
  • Nie je ti cudzí výraz omni-channel?

 Čo ťa u nás čaká

  • Budeš viesť tím, ktorý rieši komunikáciu a prezentáciu hlavného mesta pri riešení podnetov, osobných návštev v kancelárií služieb občanom a telefonicky
  • spracovávať štatistiky a prehľady,
  • nastavovať komunikáciu hlavného mesta smerom k občanom,
  • robiť podporu kolegom, ktorý spracovávajú podnety,
  • spolupracovať s kolegami naprieč magistrátom,
  • vybavovať aj náročnejšie podnety, ktoré si vyžadujú aktívny a pro-občiansky prístup.
  • podieľať sa na nastavovaní zrozumiteľnej a efektívnej komunikácie smerom k občanom omni- kanálovými komunikačnými kanálmi (osobne, telefonicky, emailom, bratislavské konto) a dohliadať na proces od komunikovania služieb a informácií,
  • zlepšovať proces komunikácie občan zamestnanec a opačne,
  • dohliadať na proces uvádzania nových služieb mesta pre občanov s cieľom zabezpečiť zrozumiteľnú komunikáciu smerom k občanovi všetkými komunikačnými kanálmi,
  • pomáhať identifikovať problémové oblasti v procese komunikácie a riešenia osobných situácii kedy treba povolenie od mesta  (občan-mesto-občan) a navrhovať riešenia,

Zamestnanecké výhody, benefity

Na našich zamestnancoch nám záleží

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:

  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O. Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania

2. Štruktúrovaný profesijný životopis

3. Motivačný list

Poznámka:

Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

Najmenej tri roky prax na riadiacej pozícií

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Máš prax na podobnej pozícií alebo vo verejnej správe
  • Si samostatná/ý, spoľahlivá/ý a odolná/ý voči stresu.
  • Rád/a komunikuješ a máš príjemné vystupovanie.
  • Ovládaš minimálne jeden cudzí jazyk na komunikatívnej úrovni.
  • Máš chuť sa učiť nové veci.
  • Si samostatný/á a aktívny/a pri riešení problémov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Laborde
E-mail: poslať životopis
ID: 4810730  Dátum zverejnenia: 17.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac