Projektový/produktový manažér/ka
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Dohodou
1 700 EUR/mesiacOd 1700 Eur/mesiac, v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do teamu Inovácií hľadáme projektového/produktového manažéra/ku, ktorá má chuť použiť svoje skúsenosti pre zlepšenie užívateľskej skúsenosti zamestnancov Magistrátu a obyvateľov Bratislavy.
Ak máš skúsenosť s projektovým riadením, manažovaním zainteresovaných strán či biznis analýzou a zaujíma ťa implementácia procesov a service design- ozvi sa nám!
Táto pozícia je otvorená ľuďom s rôznym rozsahom životných a pracovných skúseností, pre tých juniornejších, čo majú chuť sa učiť, ale aj pre tých, ktorí už majú nejaký ten rok praxe za sebou.
Náplň práce:
- Analýza potrieb obyvateľov, zamestnancov magistrátu, prehľad o interných procesoch a spolupráca naprieč oddeleniami pri rozvoji a transformácii digitálnych služieb a iných kľúčových služieb mesta
- Návrh a koordinácia zákazníckych ciest, porozumení potrieb rôznych cieľových skupín, UI a UX vrátane testovania s užívateľmi a vyhodnotenie prototypov
- Koncepcia a implementácia procesov projektového riadenia v súlade s princípmi design thinking a agilného vývoja
- Rozvoj automatizácie interných digitálnych služieb na základe strategických potrieb a zadaní
- Príprava a koordinácia zadania pre dizajn a front-end development
- Príprava podkladov a návrhov komunikačných riešení
- Koordinácia vývoja technologických riešení a manažovanie jednotlivých komponentov na základe projektového plánu vrátane verejného obstarávania
- Návrh cieľov a merateľných ukazovateľov
- Úzka spolupráca s oddeleniami a sekciami magistrátu, mestskými firmami a tretími stranami, vrátane dobrovoľníkov
- Administratívne práce súvisiace s realizáciou, prípravou verejných obstarávaní a podkladov pre mestské zastupiteľstvo a rozhodovanie pre vedenie mesta
Zamestnanecké výhody, benefity
- Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny
- Sociálna politika:
1. príspevok do DDS 2-3 %
2. príspevok na dopravu
3. zvýhodnená ročná električenka
4. príspevok na stravovanie
- Pružný pracovný čas
- Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- Možnosť práce z domu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie
- Možnosť profesijného a odborného rastu a vzdelávania hradeného zamestnávateľom
- Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít
- Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky do 30.04.2024.
Zverejnené dňa 16.04.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie prvého stupňa alebo relevantná skúsenosť v obore
- záujem o service design, projektové riadenie, technológie a inovácie
- chuť pracovať v dynamickom mladom teame
- bezúhonnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, tímový duch,
- komunikatívnosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
- ovládanie PC na úrovni pokročilý