Projektový manažér/ka na Sekcii nájomného bývania

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacod 2 000 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vedenie projektovej prípravy a následnej výstavby prípadne rekonštrukcie bytových a polyfunkčných domov, v ktorých je Sekcia nájomného bývania (ďalej len “SNB”) vlastníkom alebo spolupracujúcim útvarom, na základe zadania vedenia a v spolupráci s odbornými útvarmi magistrátu a externými subjektmi / partnermi podľa ich obsahovej zodpovednosti v nasledovnom rozsahu činností projektového manažéra. Spolupráca s ostatnými projektovými manažérmi na magistráte a s Projektovou Kanceláriou HMBA. 


Hlavné činnosti zamestnanca:

Vedenie projektov, v ktorých je SNB vlastníkom v nasledovnom rozsahu činností:

- vyhľadávanie lokalít pre výstavbu a posudzovanie ich výhodnosti, 

- inicializácia projektu,

- plánovanie projektu a správa termínového plánu projektu,

- spolupráca s projektovým tímom zloženým zo zamestnancov SNB, odborných útvarov magistrátu, organizácií a externých partnerov,

- riadenie realizácie a dosahovania merateľných projektových výsledkov/výstupov podľa zadania projektu, vrátane spolupráce pri procesoch verejného obstarávania, tvorbe zmlúv a pod.,

- riadenie projektového rozpočtu,

- reporting projektu voči vedeniu SNB, pravidelnej porade primátora HMBA, mestským komisiám, Mestskej rade a Mestskému zastupiteľstvu,

- proaktívne riadenie a zapájanie aktérov (stakeholderov) projektu,

- manažment rizík projektu a s nimi súvisiace eskalácie v rámci projektového riadenia a projektových štruktúr,

- interná a externá komunikácia projektu,

- ukončenie projektu a odovzdanie výsledkov/výstupov projektu jeho zadávateľovi alebo správcovi,

- vypracovanie správy o projekte a zhodnotenie priebehu projektu pre budúce procesné úpravy.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

 

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1.     Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.

2.     Životopis.

3.     Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.

4.     Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Poznámka:

Na osobné /online stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Súčasťou 2. kola výberového konania bude aj vypracovanie projektového plánu v krátkej forme – aspoň 20 riadkov (výstavba bytového domu).

 

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky najneskôr do 03.05.2024.

Inzerát zverejnený dňa: 12.04.2024

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

manažérskeho/ technického zamerania

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  •  Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, manažérskeho alebo technického zamerania.
  • Minimálne 3. ročná preukázateľná prax v projektovom riadení, prax v riadení stavebných projektov vítaná
  • Prax vo verejnej správe vítaná.
  • Prax v oblasti nehnuteľností, developerských spoločností a stavebníctve vítaná.
  • Výborné komunikačné schopnosti.
  • Bezúhonnosť.
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner), práca s AutoCad-om vítaná
  • Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail: poslať životopis
ID: 4806904  Dátum zverejnenia: 12.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac