Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér/ka na Sekcii nájomného bývania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
2 000 EUR/mesiacod 2 000 EUR/mes. - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie projektovej prípravy a následnej výstavby prípadne rekonštrukcie bytových a polyfunkčných domov, v ktorých je Sekcia nájomného bývania (ďalej len “SNB”) vlastníkom alebo spolupracujúcim útvarom, na základe zadania vedenia a v spolupráci s odbornými útvarmi magistrátu a externými subjektmi / partnermi podľa ich obsahovej zodpovednosti v nasledovnom rozsahu činností projektového manažéra. Spolupráca s ostatnými projektovými manažérmi na magistráte a s Projektovou Kanceláriou HMBA.
Hlavné činnosti zamestnanca:
Vedenie projektov, v ktorých je SNB vlastníkom v nasledovnom rozsahu činností:
- vyhľadávanie lokalít pre výstavbu a posudzovanie ich výhodnosti,
- inicializácia projektu,
- plánovanie projektu a správa termínového plánu projektu,
- spolupráca s projektovým tímom zloženým zo zamestnancov SNB, odborných útvarov magistrátu, organizácií a externých partnerov,
- riadenie realizácie a dosahovania merateľných projektových výsledkov/výstupov podľa zadania projektu, vrátane spolupráce pri procesoch verejného obstarávania, tvorbe zmlúv a pod.,
- riadenie projektového rozpočtu,
- reporting projektu voči vedeniu SNB, pravidelnej porade primátora HMBA, mestským komisiám, Mestskej rade a Mestskému zastupiteľstvu,
- proaktívne riadenie a zapájanie aktérov (stakeholderov) projektu,
- manažment rizík projektu a s nimi súvisiace eskalácie v rámci projektového riadenia a projektových štruktúr,
- interná a externá komunikácia projektu,
- ukončenie projektu a odovzdanie výsledkov/výstupov projektu jeho zadávateľovi alebo správcovi,
- vypracovanie správy o projekte a zhodnotenie priebehu projektu pre budúce procesné úpravy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné /online stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Súčasťou 2. kola výberového konania bude aj vypracovanie projektového plánu v krátkej forme – aspoň 20 riadkov (výstavba bytového domu).
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi odošlite elektronicky najneskôr do 03.05.2024.
Inzerát zverejnený dňa: 12.04.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, manažérskeho alebo technického zamerania.
- Minimálne 3. ročná preukázateľná prax v projektovom riadení, prax v riadení stavebných projektov vítaná
- Prax vo verejnej správe vítaná.
- Prax v oblasti nehnuteľností, developerských spoločností a stavebníctve vítaná.
- Výborné komunikačné schopnosti.
- Bezúhonnosť.
- Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner), práca s AutoCad-om vítaná
- Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.