Riaditeľka/riaditeľ sekcie životného prostredia

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 700 EUR/mesiacod 2 700 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  •  Riadi a organizuje činnosť sekcie životného prostredia, v rámci ktorej na magistráte pôsobí približne 50 odborníčok a odborníkov z oblasti životného prostredia, 
  • Zodpovedá za koordináciu tvorby a implementácie odborných koncepcií a programov na sekcii životného prostredia Hlavného mesta SR Bratislavy v súlade so strategickými prioritami mesta v oblasti životného prostredia, 
  • Riadi tvorbu a koordinuje spoluprácu na vytváraní strategických a normotvorných materiálov a dokumentov za časť životné prostredie, najmä v oblasti ochrany prírody, krajiny a verejnej zelene, odpadového hospodárstva, ochrany ovzdušia, protipovodňovej ochrany a veterinárnej starostlivosti, 
  • Spolu s odbornými zamestnancami sekcie prezentuje výstupy a zámery sekcie na vedení mesta, na rokovaní komisií mestského zastupiteľstva, na mestskej i mestskom zastupiteľstve, ako aj pred rôznymi aktérmi v oblasti životného prostredia. 
  • Zodpovedá za implementáciu rôznych projektov v oblasti životného prostredia. 
  • Podporuje vytváranie pracovného prostredia, v ktorom sa každý člen tímu cíti ocenený, vypočutý a povzbudený k tomu, aby aktívne prispieval k výkonu politík a iniciatív mesta,  
  •  Aktívne a efektívne spolupracuje s mestskými organizáciami s presahom na oblasť životného prostredia, najmä s Metropolitným inštitútom Bratislavy (MIB), Odvoz a likvidácia odpadu (OLO), Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou (BVS) a Mestskými lesmi,  
  • Participuje na komunikácii voči občanom v rámci oblasti životného prostredia a tým sa podieľa na zvyšovaní povedomia občanov a ich participácii na ochrane životného prostredia a riadení dôsledkov klimatickej zmeny,
  • Zodpovedá za efektívnu spoluprácu s ďalšími organizačnými útvarmi Magistrátu.



Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  2. Životopis.
  3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.


Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 23.04.2024.

Zverejnené dňa: 9.4.2024.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

prírodovedné/technické zameranie

Prax na pozícii/v oblasti

5

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti: 

1.     Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa - prírodovedné/technické zameranie. 

2.     Minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti ochrany ŽP. 

3.    Minimálne 2 roky riadiacej praxe, prax vo verejnej správe vítaná. 

4.     Bezúhonnosť. 

5.     Ovládanie PC na používateľskej úrovni.  

6.     Ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni. 

7.     Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, organizačné a riadiace schopnosti, schopnosť pracovať v meniacom prostredí s rôznymi aktérmi, schopnosť viesť team rôznorodých ľudí so zameraním na dosiahnutie výsledkov, odolnosť voči stresu,  koncepčné a analytické myslenie, proaktívnosť pri riešení problémov. 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4803319  Dátum zverejnenia: 9.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 700 EUR/mesiac