Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľka/riaditeľ sekcie životného prostredia
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
2 700 EUR/mesiacod 2 700 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadi a organizuje činnosť sekcie životného prostredia, v rámci ktorej na magistráte pôsobí približne 50 odborníčok a odborníkov z oblasti životného prostredia,
- Zodpovedá za koordináciu tvorby a implementácie odborných koncepcií a programov na sekcii životného prostredia Hlavného mesta SR Bratislavy v súlade so strategickými prioritami mesta v oblasti životného prostredia,
- Riadi tvorbu a koordinuje spoluprácu na vytváraní strategických a normotvorných materiálov a dokumentov za časť životné prostredie, najmä v oblasti ochrany prírody, krajiny a verejnej zelene, odpadového hospodárstva, ochrany ovzdušia, protipovodňovej ochrany a veterinárnej starostlivosti,
- Spolu s odbornými zamestnancami sekcie prezentuje výstupy a zámery sekcie na vedení mesta, na rokovaní komisií mestského zastupiteľstva, na mestskej i mestskom zastupiteľstve, ako aj pred rôznymi aktérmi v oblasti životného prostredia.
- Zodpovedá za implementáciu rôznych projektov v oblasti životného prostredia.
- Podporuje vytváranie pracovného prostredia, v ktorom sa každý člen tímu cíti ocenený, vypočutý a povzbudený k tomu, aby aktívne prispieval k výkonu politík a iniciatív mesta,
- Aktívne a efektívne spolupracuje s mestskými organizáciami s presahom na oblasť životného prostredia, najmä s Metropolitným inštitútom Bratislavy (MIB), Odvoz a likvidácia odpadu (OLO), Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou (BVS) a Mestskými lesmi,
- Participuje na komunikácii voči občanom v rámci oblasti životného prostredia a tým sa podieľa na zvyšovaní povedomia občanov a ich participácii na ochrane životného prostredia a riadení dôsledkov klimatickej zmeny,
- Zodpovedá za efektívnu spoluprácu s ďalšími organizačnými útvarmi Magistrátu.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 23.04.2024.
Zverejnené dňa: 9.4.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti:
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa - prírodovedné/technické zameranie.
2. Minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti ochrany ŽP.
3. Minimálne 2 roky riadiacej praxe, prax vo verejnej správe vítaná.
4. Bezúhonnosť.
5. Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
6. Ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni.
7. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, organizačné a riadiace schopnosti, schopnosť pracovať v meniacom prostredí s rôznymi aktérmi, schopnosť viesť team rôznorodých ľudí so zameraním na dosiahnutie výsledkov, odolnosť voči stresu, koncepčné a analytické myslenie, proaktívnosť pri riešení problémov.