Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúca/vedúci oddelenia správy bytov
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
2 000 EUR/mesiacOd 2 000 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sekcia nájomného bývania zastrešuje mestské nájomné bývanie v pôsobnosti hlavného mesta SR Bratislavy. Dohliada na rozvoj bytového fondu prostredníctvom výstavby nájomných bytov a plnenia Koncepcie mestskej bytovej politiky. Oddelenie správy bytov priamo manažuje 875 bytových jednotiek, vzťahy s nájomcami a posudzovanie žiadostí o nájomné bývanie. Prostredníctvom referátu technickej správy dohliada aj na dobrý stav mestských bytov a efektívne opravy bytov a bytových domov. Oddelenie dbá na objektívny a transparentný, ale citlivý prístup k všetkým žiadateľom a nájomcom.
Náplň práce:
1. Riadenie a koordinácia úloh Oddelenia správy bytov, ktoré v zmysle organizačného poriadku zabezpečuje najmä:
- Spracovanie žiadostí o nájomné bývanie
- Riadenie zmluvných vzťahov s nájomcami
- Finančný manažment nájomných vzťahov
- Komunikáciu so žiadateľmi a nájomcami, riešenie sťažností a podnetov
- Agendu bytových náhrad a kompenzácií podľa zákona 260/2011 Z.z.
- Technickú správu, rekonštrukcie a opravy bytov a bytových domov
- Majetkovo-právnu agendu súvisiacu s nájomnými bytmi vo vlastníctve mesta
2. Príprava a analýza rozpočtu oddelenia, dohliadanie na efektívnosť vynakladaných prostriedkov a plnenie príjmov
3. Vytváranie a udržiavanie informačnej bázy o nájomnom bývaní v Bratislave
4. Tvorba politík mesta v oblasti nájomného bývania a správy bytov, rozvoj témy a iniciovanie nových úloh, ktoré prispievajú k rozvoju nájomného bývania.
5. Úzka spolupráca so sekciou sociálnych vecí magistrátu hlavného mesta pri riešení sociálnej situácie nájomcov a žiadateľov.
6. Spolupráca a komunikácia s internými a externými stakeholdermi s cieľom zabezpečenia plnenia úloh oddelenia a rozvoja nájomného bývania.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť vstúpiť do sociálnych tém a inovácií hlavného mesta Bratislava.
- Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny,
- Sociálna politika:
- príspevok do DDS 2-3%
- príspevok na dopravu
- zvýhodnená ročná električenka
- príspevok na stravovanie
- Pružný pracovný čas
- Možnosť práce z domu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom
- Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít
- Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Štruktúrovaný profesijný životopis
3. Motivačný list
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.
Súčasťou VK je vypracovanie prezentácie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky pozvaní na osobné stretnutie.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na najneskôr do 17.04.2024.
Zverejnené dňa 03.04.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa právnického, ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.
- Najmenej päť rokov praxe v oblasti správy majetku, resp. majetkových vzťahov.
- Prehľad v oblasti nájomného bývania a technickej správy bytov.
- Prax vo verejnej správe vítaná.
- Výborné komunikačné schopnosti.
- Bezúhonnosť.
- Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
- Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.