Vedúca/vedúci oddelenia správy bytov

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacOd 2 000 EUR/mes. Finálna úroveň ponúkanej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sekcia nájomného bývania zastrešuje mestské nájomné bývanie v pôsobnosti hlavného mesta SR Bratislavy. Dohliada na rozvoj bytového fondu prostredníctvom výstavby nájomných bytov a plnenia Koncepcie mestskej bytovej politiky. Oddelenie správy bytov priamo manažuje 875 bytových jednotiek, vzťahy s nájomcami a posudzovanie žiadostí o nájomné bývanie. Prostredníctvom referátu technickej správy dohliada aj na dobrý stav mestských bytov a efektívne opravy bytov a bytových domov. Oddelenie dbá na objektívny a transparentný, ale citlivý prístup k všetkým žiadateľom a nájomcom.

Náplň práce:

1. Riadenie a koordinácia úloh Oddelenia správy bytov, ktoré v zmysle organizačného poriadku zabezpečuje najmä:

  •  Spracovanie žiadostí o nájomné bývanie
  •  Riadenie zmluvných vzťahov s nájomcami
  •  Finančný manažment nájomných vzťahov
  •  Komunikáciu so žiadateľmi a nájomcami, riešenie sťažností a podnetov
  •  Agendu bytových náhrad a kompenzácií podľa zákona 260/2011 Z.z.
  • Technickú správu, rekonštrukcie a opravy bytov a bytových domov
  •  Majetkovo-právnu agendu súvisiacu s nájomnými bytmi vo vlastníctve mesta

2. Príprava a analýza rozpočtu oddelenia, dohliadanie na efektívnosť vynakladaných prostriedkov a plnenie príjmov

3. Vytváranie a udržiavanie informačnej bázy o nájomnom bývaní v Bratislave

4. Tvorba politík mesta v oblasti nájomného bývania a správy bytov, rozvoj témy a iniciovanie nových úloh, ktoré prispievajú k rozvoju nájomného bývania.

5. Úzka spolupráca so sekciou sociálnych vecí magistrátu hlavného mesta pri riešení sociálnej situácie nájomcov a žiadateľov.

6. Spolupráca a komunikácia s internými a externými stakeholdermi s cieľom zabezpečenia plnenia úloh oddelenia a rozvoja nájomného bývania.

Zamestnanecké výhody, benefity

  •  Možnosť vstúpiť do sociálnych tém a inovácií hlavného mesta Bratislava. 
  •  Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny,  
  •  Sociálna politika:    

      - príspevok do DDS 2-3%

      - príspevok na dopravu

      - zvýhodnená ročná električenka

      - príspevok na stravovanie

  • Pružný pracovný čas 
  • Možnosť práce z domu  
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily  
  • Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom 
  • Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít 
  • Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií 

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania

2. Štruktúrovaný profesijný životopis

3. Motivačný list

4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní

5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Poznámka:

Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.

Súčasťou VK je vypracovanie prezentácie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky pozvaní na osobné stretnutie.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na najneskôr do 17.04.2024.

Zverejnené dňa 03.04.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vzdelanie právnického, ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.

Prax na pozícii/v oblasti

Najmenej päť rokov praxe v oblasti správy majetku, resp. majetkových vzťahov.

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa právnického, ekonomického, manažérskeho alebo technického zamerania.
  2. Najmenej päť rokov praxe v oblasti správy majetku, resp. majetkových vzťahov.
  3. Prehľad v oblasti nájomného bývania a technickej správy bytov.
  4. Prax vo verejnej správe vítaná.
  5. Výborné komunikačné schopnosti.
  6. Bezúhonnosť.
  7. Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner)
  8. Spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4798466  Dátum zverejnenia: 3.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac