Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Právnik na referáte evidencie majetku parkovania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
2 000 EUR/mesiacOd 2000,- EUR/mes.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- majetkovoprávne vysporiadavanie dopravného majetku; inžinierskych stavieb (miestnych ciest, parkovísk, spevnených plôch) najmä v súvislosti so zavádzaním parkovacej politiky
- komunikácia s mestskými časťami a ich oddeleniami dopravy a správy majetku
- úzka koordinácia s útvarmi zodpovednými za správu majetku mesta a dopravných povolení
- určovanie smeru pri majetkovom vysporiadaní dopravných stavieb od prípadu k prípadu, napr. pri preukazovaní vlastníckeho práva ku konkrétnej dopravnej stavbe (opora v zákonoch, úzka spolupráca v tíme evidencie majetku parkovania)
- zabezpečovanie právnej pomoci tímu parkovacej politiky v oblasti dokazovania vlastníckeho práva
- spracúvanie žiadostí o poskytnutie informácie v zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií),
- zabezpečovanie vybavovania sťažností, návrhov, podnetov a pripomienok poslancov, občanov a organizácií v oblasti agendy parkovacej politiky,
- príprava listín o právnych úkonoch v rámci vecnej pôsobnosti Oddelenia parkovania (kúpna zmluva, dohoda o urovnaní a pod.),
- zabezpečenie prípravy podkladov k legislatívnemu procesu na úrovni orgánu územnej samosprávy v rámci gestorskej pôsobnosti útvaru magistrátu,
- zastupovanie hlavného mesta v konaniach pred orgánmi verejnej správy a súdmi v rámci agendy oddelenia parkovania,
- v prípade identifikácie potreby navrhuje zmeny legislatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny
- Sociálna politika:
1. príspevok do DDS 2-3 %
2. príspevok na dopravu
3. zvýhodnená ročná električenka
4. príspevok na stravovanie
- Pružný pracovný čas
- Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- Možnosť práce z domu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie
- Možnosť profesijného a odborného rastu a vzdelávania hradeného zamestnávateľom
- Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít
- Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 11.04.2024.
Zverejnené dňa: 28.03.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. znalosti a skúsenosti v oblasti vecného práva (vlastnícke právo, zákonné vecné bremená atď.), správneho práva a práva pozemných komunikácií
2. prax min. 4 roky
3. znalosť katastra nehnuteľností
4. znalosti a skúsenosti v oblasti stavebného práva výhodou
5. pracovné skúsenosti v oblasti dopravných stavieb veľkou výhodou,
6. ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo,
7. znalosť právnych predpisov súvisiacich s pracovnou agendou,
8. bezúhonnosť,
9.samostatnosť, komunikatívnosť, asertivita, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie.
10. znalosť pomerov vo vzťahu k mestským častiam