Referent pasportu a evidencie majetku

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac1600 Eur/mesiac = 1400 Eur/mesiac (zmluvná mzda) + 200 Eur/mesiac (osobný príplatok)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Pasportizácia a evidencia dopravného priestoru v správe hlavného mesta, spracovanie dát a ich evidencia.
  • Dopĺňanie evidencie majetku pozemných komunikácií a ich súčastí.
  • Vyjadrovanie sa k projektovým dokumentáciám líniových stavieb.
  • Zúčastňovanie sa na konaniach týkajúcich sa pozemných komunikácií, kompletizovanie projektových dokumentácií k nim a ich následná archivácia.
  • Zabezpečovanie údržby a aktualizácií archívu pozemných komunikácií – digitálna kartotéka archívu.
  • Komunikácia medzi odbornými oddeleniami v rámci agendy.
  • Pripomienkovanie materiálov odborných útvarov magistrátu, spracovanie odborných stanovísk.
  • Príprava technických podkladov pre verejné obstarávania.
  • Administratívne práce spojené s činnosťou oddelenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %.
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií.
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  2. Životopis.
  3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 15.4.2024. 

Inzerát zverejnený dňa 25.3.2024

 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

dopravné stavby, stavebníctvo, manažment stavieb, geodézia.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na dopravné stavby, stavebníctvo, manažment stavieb, geodéziu.
  • Znalosť práce v AutoCAD - pokročilý, základy GIS výhodou.
  • Znalosť a orientácia v príslušných právnych predpisoch a súvisiacej legislatívy (Zákon 135/1961 Z.z)
  • Schopnosť posudzovania  projektových dokumentácií dotýkajúcich sa dopravného priestoru a verejných priestranstiev.
  • Schopnosť zberu dát a zameriavanie údajov v teréne vrátane posudzovania kvality vstupných dát do pasportu pozemných komunikácií vítané.
  • Znalosť a skúsenosti v oblasti práce v samospráve výhodou.
  • Bezúhonnosť.
  • Znalosť práce s počítačom: MS Office.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4792742  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac