Samostatný odborný referent na referáte evidencie majetku pre parkovanie

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1.500 Eur/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. majetková evidencia dopravných stavieb (ciest, chodníkov, spevnených plôch) a iných objektov – ich zaraďovanie do majetku mesta

2. kompletizácia podkladov pre evidenciu dopravných stavieb do majetku mesta – komunikácia s príslušnými oddeleniami a sekciami Magistrátu, príprava potrebných podkladov

3. spracovanie inventarizačných zoznamov a overovanie súladu so záznamami, vedenie účtovej evidencie

4. vedenie evidencie majetku prenajatého Dopravnému podniku Bratislavy, a. s.

5. dopĺňanie inventúrnych zoznamov, sledovanie pohybu majetku a fyzický súpis majetku

6. sledovanie čerpania rozpočtu mesta na evidované stavby v majetku mesta

7. spracovanie objednávok, faktúr a zmlúv súvisiacich s nájmami majetku

8. vykonávanie ďalších prác, podľa pokynov nadriadených

9. zisťovanie majetkového stavu dopravných stavieb v registroch Hl. mesta

10. spolupráca pri evidovaní stavebných objektov súvisiacich s mestskou hromadnou dopravou a parkovacou politikou do majetku hlavného mesta

11. vydávanie stanovísk za oblasť dopravy k vydávaniu súhlasov na dispozíciu s majetkom prenajatým Dopravnému podniku Bratislavy, a. s.

12. administratívne práce súvisiace s pridelenou agendou

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  2. Životopis.
  3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 08.4.2024 

Zverejnené dňa: 25.03.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa.

2. Výhodou skúsenosti s čítaním projektovej dokumentácie a s katastrom nehnuteľností (listy vlastníctva, katastrálna mapa, čítanie geometrických plánov).

3. Výhodou predošlá skúsenosť s evidenciou majetku a dopravné alebo ekonomické zameranie.

4. Bezúhonnosť.

5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie.

6. Ovládanie PC na používateľskej úrovni so znalosťou MS Excel na pokročilej úrovni.

 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4792541  Dátum zverejnenia: 25.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac