Projektový koordinátor/ka projektov na oddelení dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac1.600 Eur/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme dôležitú posilu do tímu oddelenia dostupného bývania apomoci ľuďom bez domova na sekcii sociálnych vecí – kolegyňu alebo kolegu nakoordináciu projektov, aktivít a spoluprác v rámci služieb a pomoci pre ľudí vbytovej núdzi v meste.   
Sme tím šikovných a motivovaných ľudí, pracujeme vo veľmipodnetnom a príjemnom prostredí v priateľskej atmosfére a na odbornej úrovni.Potrebujeme nového člena/členku tímu na pozíciu, v rámci ktorej byzastrešoval/a a koordinoval/a agendu v oblasti služieb a pomoci ľuďom bezdomova od strategickej po operatívnu úroveň v kontexte úradu a mesta. Okremtoho, v individuálnej osobnostnej výbave novej kolegyne/kolegu vnímame aj cennéobohatenie tímového ducha a kultúry oddelenia či sekcie.  
Naša agenda je veľmi pestrá a zmysluplná, lebo má reálny dopad nazlepšovanie životnej situácie ľudí, ktorí sa ocitli v kritickej situácii a súohrození stratou domova, alebo ho už stratili. Pracujeme systémovo aj krízovo,spolupracujeme s inšpiratívnymi ľuďmi a spájame sily so všetkými možnýmiaktérmi -  v rámci magistrátu, samospráv, mimovládnych organizácií,výskumných inštitúcií a odbornej verejnosti v meste, ale aj v rámci SR i sozahraničnými partnermi.   
Čelíme v meste i spoločnosti sociálno-ekonomickým výzvam, ktorénajviac postihujú tých najzraniteľnejších. Ak sa niekto ocitne v krízovejsituácii, keď príde o všetko a nedokáže si pomôcť, ostane sa prepadať dochudoby - je to vizitka spoločnosti. Chceme to zmeniť a nie sme v tom sami –rozvíjame vlastné programy, zároveň ako samospráva aktívne spolupracujemea podporujeme sociálne služby a mimovládne organizácie s rovnakým cieľom.   
Ak máš chuť prispieť a stať sa aktívnou súčasťou zmeny k lepšiemu,pridaj sa k nám! 

Náplň práce:

1. Koordinácia, realizácia a zodpovednosť za pridelené projekty v oblasti služieb a pomoci ľuďom bez domova; 

2. Spolupráca na strategických dokumentoch mesta a iných inštitúcií v téme ukončovania a prevencie bezdomovectva; 

3. Mapovanie finančných a iných potrieb pomoci a systémových riešení v rámci svojej oblasti a tímová príprava návrhov opatrení; 

4. Dohľad nad agendou poskytovania finančných príspevkov v zmysle zákona 448/2008 neverejným poskytovateľom sociálnych služieb krízovej intervencie v oblasti ľudí bez domova;  

5. Spracovanie žiadostí o dotáciu mesta podľa VZN č. 16/2012 v oblasti projektov na podporu organizácií a práce s ľuďmi v bytovej núdzi v meste; 

6. Príprava podkladov, stanovísk a prezentácií za oblasť služieb a pomoci ľuďom bez domova;.  

7. Realizácia workshopov, školení a ďalších typov odborných stretnutí týkajúcich sa zverenej agendy;   

8. Úzka spolupráca a koordinácia s vedením a tímom oddelenia dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova, tímami sekcie sociálnych vecí a jej vedením, spolupráca so všetkými oddeleniami magistrátu;  

9. Spolupráca so samosprávou, štátnou správou a mimovládnymi organizáciami.  

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť vstúpiť do sociálnych tém a inovácií hlavného mesta Bratislava.  
  • Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny,   
  • Sociálna politika:               

     1. príspevok do DDS 2-3 %  

     2. príspevok na dopravu,   

     3. zvýhodnená ročná električenka,   

     4. príspevok na stravovanie  

  • Pružný pracovný čas  
  • Možnosť práce z domu   
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily  
  • Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie  
  • Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom  
  • Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít  
  • Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií  

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania

2. Motivačný list /max. dve normostrany/

3. Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/

4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní

5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Poznámka:

Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov. 

VK je viackolové.

Súčasťou VK je vypracovanie prípadnej štúdie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky vybraní do 2. kola VK.       

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na najneskôr do 10.04.2024.

Zverejnené dňa 21.02.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa, výhodou je vzdelanie v humanitných alebo sociálnych vedách, 

2. Pracovné skúsenosti najmenej 2 roky, 

3. Všeobecný rozhľad, orientácia v sociálnej oblasti, inováciách a sociálna citlivosť, 

4. Schopnosť realizácie projektového manažmentu, 

5. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, citlivosť a nadšenie pre oblasť práce s ľuďmi, konštruktívny a proaktívny prístup k práci, flexibilita, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy; 

6. Schopnosť predvídať a efektívne riešiť problémové situácie,  odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať záťažové situácie; 

7. Tímovosť a schopnosť spolupracovať, schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením; 

8. Plná znalosť štátneho jazyka a znalosť anglického jazyka na základnej úrovni. 

9. Užívateľské ovládanie PC  (MS WORD, EXCEL, Internet atď.) a cloudových riešení od spoločnosti Microsoft. 

 Výhodou:

  • Manažérske zručnosti z iných odvetví, ktoré je možné zhodnotiť. 
  • Prax v sociálnej oblasti. 
  • Skúsenosti s projektovým riadením. 
  • Skúsenosti v oblasti podpory a pomoci ohrozeným skupinám, najmä sociálne vylúčeným komunitám;  skúsenosti v oblasti tvorby projektov a projektového manažmentu; skúsenosti s finančným manažmentom; skúsenosti s facilitátorskou a mediátorskou činnosťou; skúsenosti s medzinárodnou spoluprácou v predmetnej oblasti; skúsenosti s priamym výkonom pomáhajúcej profesie. 
  • Znalosť zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 
  • Vodičský preukaz B 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4788883  Dátum zverejnenia: 20.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac