Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový koordinátor/ka projektov na oddelení dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
Dohodou
1 600 EUR/mesiac1.600 Eur/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme tím šikovných a motivovaných ľudí, pracujeme vo veľmipodnetnom a príjemnom prostredí v priateľskej atmosfére a na odbornej úrovni.Potrebujeme nového člena/členku tímu na pozíciu, v rámci ktorej byzastrešoval/a a koordinoval/a agendu v oblasti služieb a pomoci ľuďom bezdomova od strategickej po operatívnu úroveň v kontexte úradu a mesta. Okremtoho, v individuálnej osobnostnej výbave novej kolegyne/kolegu vnímame aj cennéobohatenie tímového ducha a kultúry oddelenia či sekcie.
Naša agenda je veľmi pestrá a zmysluplná, lebo má reálny dopad nazlepšovanie životnej situácie ľudí, ktorí sa ocitli v kritickej situácii a súohrození stratou domova, alebo ho už stratili. Pracujeme systémovo aj krízovo,spolupracujeme s inšpiratívnymi ľuďmi a spájame sily so všetkými možnýmiaktérmi - v rámci magistrátu, samospráv, mimovládnych organizácií,výskumných inštitúcií a odbornej verejnosti v meste, ale aj v rámci SR i sozahraničnými partnermi.
Čelíme v meste i spoločnosti sociálno-ekonomickým výzvam, ktorénajviac postihujú tých najzraniteľnejších. Ak sa niekto ocitne v krízovejsituácii, keď príde o všetko a nedokáže si pomôcť, ostane sa prepadať dochudoby - je to vizitka spoločnosti. Chceme to zmeniť a nie sme v tom sami –rozvíjame vlastné programy, zároveň ako samospráva aktívne spolupracujemea podporujeme sociálne služby a mimovládne organizácie s rovnakým cieľom.
Ak máš chuť prispieť a stať sa aktívnou súčasťou zmeny k lepšiemu,pridaj sa k nám!
Náplň práce:
1. Koordinácia, realizácia a zodpovednosť za pridelené projekty v oblasti služieb a pomoci ľuďom bez domova;
2. Spolupráca na strategických dokumentoch mesta a iných inštitúcií v téme ukončovania a prevencie bezdomovectva;
3. Mapovanie finančných a iných potrieb pomoci a systémových riešení v rámci svojej oblasti a tímová príprava návrhov opatrení;
4. Dohľad nad agendou poskytovania finančných príspevkov v zmysle zákona 448/2008 neverejným poskytovateľom sociálnych služieb krízovej intervencie v oblasti ľudí bez domova;
5. Spracovanie žiadostí o dotáciu mesta podľa VZN č. 16/2012 v oblasti projektov na podporu organizácií a práce s ľuďmi v bytovej núdzi v meste;
6. Príprava podkladov, stanovísk a prezentácií za oblasť služieb a pomoci ľuďom bez domova;.
7. Realizácia workshopov, školení a ďalších typov odborných stretnutí týkajúcich sa zverenej agendy;
8. Úzka spolupráca a koordinácia s vedením a tímom oddelenia dostupného bývania a pomoci ľuďom bez domova, tímami sekcie sociálnych vecí a jej vedením, spolupráca so všetkými oddeleniami magistrátu;
9. Spolupráca so samosprávou, štátnou správou a mimovládnymi organizáciami.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť vstúpiť do sociálnych tém a inovácií hlavného mesta Bratislava.
- Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny,
- Sociálna politika:
1. príspevok do DDS 2-3 %
2. príspevok na dopravu,
3. zvýhodnená ročná električenka,
4. príspevok na stravovanie
- Pružný pracovný čas
- Možnosť práce z domu
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie
- Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom
- Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít
- Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Motivačný list /max. dve normostrany/
3. Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.
VK je viackolové.
Súčasťou VK je vypracovanie prípadnej štúdie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky vybraní do 2. kola VK.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na najneskôr do 10.04.2024.
Zverejnené dňa 21.02.2024
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa, výhodou je vzdelanie v humanitných alebo sociálnych vedách,
2. Pracovné skúsenosti najmenej 2 roky,
3. Všeobecný rozhľad, orientácia v sociálnej oblasti, inováciách a sociálna citlivosť,
4. Schopnosť realizácie projektového manažmentu,
5. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť, citlivosť a nadšenie pre oblasť práce s ľuďmi, konštruktívny a proaktívny prístup k práci, flexibilita, odhodlanie učiť sa nové informácie a postupy;
6. Schopnosť predvídať a efektívne riešiť problémové situácie, odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať záťažové situácie;
7. Tímovosť a schopnosť spolupracovať, schopnosť komunikovať s rôznymi cieľovými skupinami s empatiou a porozumením;
8. Plná znalosť štátneho jazyka a znalosť anglického jazyka na základnej úrovni.
9. Užívateľské ovládanie PC (MS WORD, EXCEL, Internet atď.) a cloudových riešení od spoločnosti Microsoft.
Výhodou:
- Manažérske zručnosti z iných odvetví, ktoré je možné zhodnotiť.
- Prax v sociálnej oblasti.
- Skúsenosti s projektovým riadením.
- Skúsenosti v oblasti podpory a pomoci ohrozeným skupinám, najmä sociálne vylúčeným komunitám; skúsenosti v oblasti tvorby projektov a projektového manažmentu; skúsenosti s finančným manažmentom; skúsenosti s facilitátorskou a mediátorskou činnosťou; skúsenosti s medzinárodnou spoluprácou v predmetnej oblasti; skúsenosti s priamym výkonom pomáhajúcej profesie.
- Znalosť zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a zákona č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- Vodičský preukaz B