Projektový/á manažér/ka na sekcii sociálnych vecí

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac1.700 EUR, v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Manažovanie projektov sekcie sociálnych vecí týkajúcich sa sociálnych služieb pre seniorov, napr. transformácia existujúcich veľkokapacitných zariadení pre seniorov v súlade s princípmi deinštitucionalizácie a budovanie nových zariadení komunitného typu
  • Monitorovanie projektov (vytváranie a realizácia strategických projektových plánov a harmonogramov projektov; pravidelné monitorovanie pokroku projektov, včasné identifikovanie potenciálnych problémov a zabezpečenie ich efektívneho riešenia)
  • Finančné plánovanie projektov (podieľanie sa na príprave a zostavovaní rozpočtov projektov; monitorovanie a analyzovanie nákladov a zdrojov projektov, ich optimalizácia)
  • Manažment rizík (identifikácia rizík a implementácia stratégií na ich minimalizáciu a elimináciu; vytváranie plánov riešenia pre kritické riziká projektov)
  • Spolupráca a koordinácia multidisciplinárneho projektového tímu (úzka spolupráca s útvarmi magistrátu, Metropolitným inštitútom Bratislava, rozpočtovými organizáciami mesta a zabezpečovanie, aby projektové ciele boli v súlade s celkovými cieľmi sekcie sociálnych vecí)
  • Implementácia existujúcich štandardov a postupov pre riadenie projektov v rámci úradu
  • Sieťovanie s projektovými manažérmi ďalších projektov naprieč útvarmi magistrátu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť spolutvoriť inovácie v sociálnej oblasti v pôsobnosti hlavného mesta Bratislava. 
  • Peňažné benefity: osobné príplatky, polročné odmeny,  
  • Sociálna politika:              
  • Pružný pracovný čas 
  • Možnosť práce z domu  
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily 
  • Možnosť individuálnej a skupinovej supervízie 
  • Možnosť profesijného a odborného rastu, aj vzdelávania hradeného zamestnávateľom 
  • Podpora teambuildingových a kultúrnych aktivít 
  • Bezplatné vstupy do vybraných mestských inštitúcií 
  • príspevok do DDS 2-3 % 
  • príspevok na dopravu,  
  • zvýhodnená ročná električenka,  
  • príspevok na stravovanie 

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania

2. Motivačný list /max. dve normostrany/

3. Štruktúrovaný profesijný životopis /max. 4 normostrany/

4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelaní

5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Poznámka:

  • Na osobné/ online stretnutie si zamestnávateľ vyhradzuje právo pozvať len vybraných kandidátov.
  • VK je viackolové.
  • Súčasťou VK je vypracovanie prípadovej štúdie, s ktorou budú oboznámení uchádzači a uchádzačky vybraní do 2. kola VK.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 30.11.2023.

Zverejnené dňa 26.10.2023

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

Nutná skúsenosť z oblasti projektového riadenia

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie prvého alebo druhého stupňa
  • Skúsenosť z oblasti projektového riadenia nutná
  • Skúsenosť zo sociálnej oblasti nie je podmienkou
  • Samostatnosť
  • Schopnosť efektívnej koordinácie procesov (nachádzanie a navrhovanie riešení, schopnosť predvídať a plánovať kroky)
  • Schopnosť analytického a koncepčného uvažovania
  • Schopnosť zvládať záťažové situácie
  • Komunikačné a prezentačné schopnosti
  • Aktívne používanie MS Office

Výhodou:

  • skúsenosti z oblasti procesných a organizačných zmien v inštitúciách, skúsenosti s procesmi v stavebnej oblasti, skúsenosti s vypracovaním a koordináciou projektov s EÚ financovaním výhodou
  • orientácia a skúsenosť s aplikáciou zákona č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách a o doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov výhodou
  • znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2 výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4706340  Dátum zverejnenia: 16.11.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac