Špecialista na EÚ fondy

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacod 1 600 EUR/mes. – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vybraný uchádzač bude členom dynamického tímu, ktorý získava externé financovanie na investičné a rozvojové projekty mesta, najmä z fondov Európskej únie. V najbližšom období sa tím bude venovať predovšetkým príprave projektov v oblastiach adaptácie verejného priestoru na klimatickú zmenu, budovania inteligentného mesta, mobility/cyklodopravy alebo energetickej obnovy budov. Takisto budeme pripravovať projekty, ktoré budú čerpané v rámci tzv. udržateľného mestského rozvoja (UMR), teda balíka investičných prostriedkov, ktorý bol z EŠIF pridelený priamo hlavnému mestu.

Vybraný uchádzač bude:

  • Koordinuje proces prípravy a vypracovania žiadostí o NFP, dotácie, granty a pod. v spolupráci s odbornými útvarmi magistrátu a externými partnermi (napr. mestské podniky, rozpočtové a príspevkové organizácie mesta, ministerstvá). Spoluvytvára projekt po   obsahovej  a finančnej stránke. Spracováva prílohy a podporné dokumenty.
  • Participuje na nastavení a implementácii nástroja integrovaných územných investícií a udržateľného mestského rozvoja (UMR). Podporuje činnosť Kooperačnej rady UMR hlavného mesta SR Bratislavy a spoluprácu s Radou partnerstva pre integrovaný územný rozvoj Bratislavského kraja.
  • Participuje na zostavení a aktualizácii zásobníka projektov UMR Bratislava a poskytuje odborným útvarom a mestským organizáciám podporu pri príprave projektových zámerov.
  • Zodpovedá za komplexnú koordináciu externých zdrojov financovania a zabezpečuje súlad s podmienkami zmluvy o NFP/dotačnej zmluvy.
  • Pripravuje podklady pre žiadosti o platbu a monitorovacie správy vrátane relevantných príloh a podpornej dokumentácie.
  • Aktívne vyhľadáva existujúce možnosti národného a nadnárodného externého financovania projektov so zameraním EŠIF, Plán obnovy a odolnosti, dotačné schémy ministerstiev, INTERREG, LIFE, HorizonEurope a pod. 
  • Zúčastňuje sa na relevantných odborných rokovaniach, pracovných skupinách a konzultáciách s cieľom presadzovať záujmy hlavného mesta vo vzťahu k externému financovaniu, nástroju udržateľného mestského rozvoja, vrátane prípravy odborných podkladov a argumentačnej bázy.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
    • pružný pracovný čas
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Poznámka:

    Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

    Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 08.06.2023.

    Zverejnené dňa 25.05.2023.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Počet rokov praxe

    3

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • Ukončené vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa.
    • Prax min. 3 roky.
    • Predchádzajúce skúsenosti s prípravou a implementáciou projektov financovaných z EŠIF alebo iných externých zdrojov; schválené alebo implementované min. 2 projekty.
    • Znalosť problematiky externého financovania projektov, súvisiacej legislatívy, ITMS2014+.
    • Samostatnosť, precíznosť, aktívny a konštruktívny prístup pri hľadaní riešení úloh a problémov.
    • Aktívna znalosť anglického jazyka vítaná.
    • Dobré znalosti práce s programovým balíkom Microsoft Office 365.
    • Bezúhonnosť.

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 4586662  Dátum zverejnenia: 25.5.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac