Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/ca tímu sociálnej pomoci na mestskej ubytovni Fortuna
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Mestská ubytovňa Fortuna, Agátová, Dúbravka
Mestská ubytovňa Fortuna, Agátová, Dúbravka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacOd 1700 Eur brutto a možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
1 700 EUR/mesiacOd 1700 Eur brutto a možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- manažment zamestnacov/kýň referátu sociálnej pomoci (7 členný tím) – vedenie, koordinácia tímu, vytváranie motivačných pracovných podmienok, pracovný rozvoj jednotlivých členov/iek sociálneho tímu
- vedenie intervízie tímu a zabezpečenie supervízie
- zodpovednosť za činnosť nízkoprahovej sociálnej služby pre deti a rodinu, tvorba systému služieb, práce, metodiky a manuály pre poskytovanie sociálnej pomoci, podpory a nízkoprahových služieb vo vysokom štandarde kvality, mapovanie potrieb klientov/tiek, vytváranie a vedenie štatistík
- vykonáva základné administratívne a personálne činnosti (príprava reportov, manažment dochádzky a pod.)
- spolupráca s vedením ubytovne, najmä pri vyhodnocovaní žiadostí o prijatie, predĺženie, presun či ukončenie ubytovania na ubytovni, participácia pri tvorbe rozpočtu ubytovne Fortuna najmä v oblasti aktivít sociálnej pomoci a podpory,
- organizovanie a participácia na komunitných aktivitách ubytovne, spolupráca so samosprávou, štátnou správou a neziskovými organizáciami, komunitné stretnutia
- individuálne poradenstvo, skupinová práca s klientmi, riešenie krízových a konfliktných situácií, organizovanie prípadových interných stretnutí
- spolupráca na rozvojovom a transformačnom pláne mestskej ubytovne Fortuna
- spolupráca a koordinácia procesov a aktivít s odbornými pracovníkmi/čkami a tímami sekcie sociálnych vecí a jej vedením, spolupráca so všetkými oddeleniami magistrátu
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zmysluplnej práce v sociálnej oblasti ponúkame nielen férovú výšku mzdy, ale aj zaujímavé benefity:
- pravidelný systém odmeňovania nad rámec bežnej mzdy,
- 2 sick days navyše k riadnej dovolenke za rok,
- príspevok na dopravu alebo zľavnenú ročnú električenku,
- pružný pracovný čas,
- príspevok do DDS 2-3%,
- bezplatný vstup do vybraných mestských organizácií,
- teambuildingy a možnosť odborných vzdelávaní,
- pravidelný systém spätnej väzby a hodnotenia,
- práca pre modernú verejnú inštitúciu a sekciu sociálnych vecí,
- možnosť byť súčasťou inovatívnych zmien v sociálnej oblasti.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania
- Životopis
- Motivačný list k danej pozícii
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Poznámka:
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. Nevylučujeme viackolové výberové konanie.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 15.06.2023.
Zverejnené dňa 25.05.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
Skúsenosti s vedením tímov, minimálne 1 rok.Skúsenosti/prax s priamym výkonom pomáhajúcej profesie,
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, v odbore sociálna práca alebo inej pomáhajúcej profesii,
- skúsenosti s vedením tímov, minimálne 1 rok
- Skúsenosti/prax s priamym výkonom pomáhajúcej profesie, je podmienkou, skúsenosti s inovatívnymi postupmi pre podporu rodín, detí a mladých ľudí sú výhodou.
- sociálne cítenie
- dobrý časový manažment
- flexibilita a schopnosť efektívne riešiť problémové situácie, dobré zvládanie stresových situácií
- dôslednosť, kooperatívnosť – s odbornými pracovníkmi/čkami sekcie a jej vedením, úzka spolupráca so všetkými oddeleniami
- Užívateľská znalosť - MS Office 365, digitálne nástroje tímovej spolupráce.
- Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, zodpovednosť, dobré komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia, proaktívny prístup
- Nadstavbové vzdelanie v oblasti pomoci a podpory deťom, mladým ľuďom a rodinám v ohrození a iným sociálne vylúčeným komunitám sú vítané
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4586634
Dátum zverejnenia: 25.5.2023
2023-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Sociálny pracovník, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac