Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/pracovníčka na oddelení dostupného bývania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Lazaretská 12, Bratislava
Lazaretská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac1 100 EUR/mes. + osobný príplatok 100 EUR/mes.
1 100 EUR/mesiac1 100 EUR/mes. + osobný príplatok 100 EUR/mes.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytuje administratívnu podporu vedúcej/vedúcemu oddelenia dostupného bývania a ľudí bez domova (ďalej „oddelenie“) a zamestnancov/kýň oddelenia.
- Podieľa sa na chode oddelenia a nastavovaní jeho strategických priorít.
- Organizačne zabezpečuje pracovné porady a stretnutia oddelenia vrátane technickej podpory online stretnutí, rezervácie miestností na stretnutia a zápisy zo stretnutí.
- Podporuje agendu a tím oddelenia pri spracúvaní zmlúv, objednávok a faktúr a vedie evidencie o týchto procesoch.
- Spoluzodpovedá za správu registratúry, interných predpisov a noriem na úrovni oddelenia.
- Zabezpečuje archiváciu dokumentov.
- Komunikuje s dotknutými útvarmi magistrátu hlavného mesta.
- Komunikuje s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb krízovej intervencie a mimovládnymi organizáciami venujúcimi sa pomoci ľuďom bez domova.
- Podieľa sa na administrácii pravidelného príspevku na prevádzku neverejných poskytovateľov sociálnych služieb pre ľudí bez domova a komunikuje v tejto veci s danými subjektami.
- Realizuje zadania a zapojenie do projektov na základe požiadavky vedúcej oddelenia,
- Podieľa sa na vytváraní funkčných komunikačných a administratívnych procesov oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v rozvíjajúcom sa novom oddelení
- Možnosť podieľať sa na novej agende ukončovania a prevencie bezdomovectva
- Možnosť podieľať sa na zlepšovaní sociálnej situácie obyvateľov Bratislavy
- Priateľský kolektív a partnerský prístup
- Možnosť dlhodobej spolupráce a rastu
- Pravidelné zahraničné cesty s cieľom výmeny skúseností
- Plná podpora zo strany sekcie sociálnych vecí a vedenia hlavného mesta SR Bratislava
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
Ďalšie benefity:
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Motivačný list
3. Životopis
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 06.04.2023
Zverejnené dňa 02.03.2023
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončené min. stredoškolské vzdelanie – vzdelanie so sociálnym zameraním výhodou.
- Skúsenosti z neziskového, či sociálneho sektora výhodou
- Skúsenosti s administratívou a asistentskou prácou výhodou
- Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)
- Personalistika – Základy
- Microsoft Windows - Pokročilý
- Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
- Odolnosť voči stresu
- Tímový hráč/ka
- Schopnosť riešiť problémové situácie
- Chuť učiť sa nové veci
- Chuť byť súčasťou zmeny
- Záujem o sociálnu problematiku.
- Skúsenosti s pracovnou, dobrovoľníckou činnosťou, či inou praxou v oblasti pomoci ľuďom bez domova sú výhodou.
- Skúsenosti s administratívnou agendou v oblasti verejnej správy výhodou.
- Bezúhonnosť.
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni. Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.
- Ovládanie minimálne jedného cudzieho jazyka na komunikatívnej úrovni.
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
Osobnostné predpoklady:
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4544454
Dátum zverejnenia: 23.3.2023
2023-03-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac