Vedúci/ca tímu sociálnej pomoci na mestskej ubytovni Fortuna

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Mestská ubytovňa Fortuna, Agátová, Dúbravka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacOd 1600 Eur brutto a možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • manažment zamestnacov/kýň referátu sociálnej pomoci (7 členný tím) – vedenie, koordinácia tímu, vytváranie motivačných pracovných podmienok, pracovný rozvoj jednotlivých členov/iek sociálneho tímu  
  • vedenie intervízie tímu a zabezpečenie supervízie
  • zodpovednosť za činnosť nízkoprahovej sociálnej služby pre deti a rodinu, tvorba systému služieb, práce, metodiky a manuály pre poskytovanie sociálnej pomoci, podpory a nízkoprahových služieb vo vysokom štandarde kvality, mapovanie potrieb klientov/tiek, vytváranie a vedenie štatistík
  • vykonáva základné administratívne a personálne činnosti (príprava reportov, manažment dochádzky a pod.) 
  • spolupráca s vedením ubytovne, najmä pri vyhodnocovaní žiadostí o prijatie, predĺženie, presun či ukončenie ubytovania na ubytovni, participácia pri tvorbe rozpočtu ubytovne Fortuna najmä v oblasti aktivít sociálnej pomoci a podpory,
  • organizovanie a participácia na komunitných aktivitách ubytovne, spolupráca so samosprávou, štátnou správou a neziskovými organizáciami, komunitné stretnutia 
  • individuálne poradenstvo, skupinová práca s klientmi, riešenie krízových a konfliktných situácií, organizovanie prípadových interných stretnutí
  • spolupráca na rozvojovom a transformačnom pláne mestskej ubytovne Fortuna 
  • spolupráca a koordinácia procesov a aktivít s odbornými pracovníkmi/čkami a tímami sekcie sociálnych vecí a jej vedením, spolupráca so všetkými oddeleniami magistrátu 

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem zmysluplnej práce v sociálnej oblasti ponúkame nielen férovú výšku mzdy, ale aj zaujímavé benefity:

  • pravidelný systém odmeňovania nad rámec bežnej mzdy,
  • 2 sick days navyše k riadnej dovolenke za rok, 
  • príspevok na dopravu alebo zľavnenú ročnú električenku, 
  • služobné vozidlo, notebook a mobilný telefón,
  • pružný pracovný čas,
  • príspevok do DDS 2-3%, 
  • bezplatný vstup do vybraných mestských organizácií, 
  • teambuildingy a možnosť odborných vzdelávaní,
  • pravidelný systém spätnej väzby a hodnotenia,
  • práca pre modernú verejnú inštitúciu a sekciu sociálnych vecí,
  • možnosť byť súčasťou inovatívnych zmien v sociálnej oblasti. 

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  •  Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Životopis
  • Motivačný list k danej pozícii
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Poznámka:

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.   Nevylučujeme viackolové výberové konanie.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 06.04.2023. 

Zverejnené dňa 19.01.2023

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Prax na pozícii/v oblasti

Skúsenosti s vedením tímov, minimálne 1 rok.Skúsenosti/prax s priamym výkonom pomáhajúcej profesie,

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, v odbore sociálna práca alebo inej pomáhajúcej profesii,    
  • skúsenosti s vedením tímov, minimálne 1 rok
  • Skúsenosti/prax s priamym výkonom pomáhajúcej profesie, je podmienkou, skúsenosti s inovatívnymi postupmi pre podporu rodín, detí a mladých ľudí sú výhodou. 
  • sociálne cítenie
  • dobrý časový manažment
  • flexibilita a schopnosť efektívne riešiť problémové situácie, dobré zvládanie stresových situácií
  • dôslednosť, kooperatívnosť – s odbornými pracovníkmi/čkami sekcie a jej vedením, úzka spolupráca so všetkými oddeleniami
  • Užívateľská znalosť - MS Office 365, digitálne nástroje tímovej spolupráce.
  • Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, zodpovednosť, dobré komunikačné a organizačné schopnosti; schopnosť riešiť problémy; vyjednávacie schopnosti; rozhodnosť; flexibilita; empatia, proaktívny prístup
  • Nadstavbové vzdelanie v oblasti pomoci a podpory deťom, mladým ľuďom a rodinám v ohrození a iným sociálne vylúčeným komunitám sú vítané

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 4542790  Dátum zverejnenia: 21.3.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac